Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Dimecres 20
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Dimecres 20
Com em queden uns 900 km per acabar "el rodatge" de la moto
aquest dimecres 20 tinc pensada una “sortideta” per arrivar a la revisió abans de la ruta gorda que tenim programada per aquest mes ( https://admt.forocatalan.com/t1235-l-extra-de-l-estiu )
(Tot això si aconsegueixo canviar la roda el dimarts)
Per ara sembla que n’hi ha un parell estan interessats en acompanyar-me. Si algú més li va bé...
A les 08:00 al Punt Estrella? Ja confirmareu.
La ruta seria aquesta:
Ver mapa más grande
aquest dimecres 20 tinc pensada una “sortideta” per arrivar a la revisió abans de la ruta gorda que tenim programada per aquest mes ( https://admt.forocatalan.com/t1235-l-extra-de-l-estiu )
(Tot això si aconsegueixo canviar la roda el dimarts)
Per ara sembla que n’hi ha un parell estan interessats en acompanyar-me. Si algú més li va bé...
A les 08:00 al Punt Estrella? Ja confirmareu.
La ruta seria aquesta:
Ver mapa más grande
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Re: Dimecres 20
mira que entre setmana sempre puc, i escolleixes just la setmana que vaig de nits, te doy !!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
eiiiiiiiii que tambe m'agradarie vindre pero ting la moto al moto9 que li fan la revisio i no u sersi la tindre pel dimecres si de cas et truco
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Bueno... bueno... bueno...
Sembla que la cosa s'està "liant" per moments
Si no hi ha cap collonada d'última hora la ruta a canviat... li hem parit uns 500 km més i la tornada es preveu... pel dijous tarda.
Ruta per fer amb calma, amb les parades corresponents per cafés, pixades, esmorzars, fotos i, si s'escau, mirar si ja és "temporada de caça" a la Valh...
La cosa quedaria així (fent nit a Vielha)
Ver mapa más grande
P.D. Els que vulguin vindre, però només el dimecres, podeu tirar cap a casa des de Sort o, segons l'hora, des de Vielha
Sembla que la cosa s'està "liant" per moments
Si no hi ha cap collonada d'última hora la ruta a canviat... li hem parit uns 500 km més i la tornada es preveu... pel dijous tarda.
Ruta per fer amb calma, amb les parades corresponents per cafés, pixades, esmorzars, fotos i, si s'escau, mirar si ja és "temporada de caça" a la Valh...
La cosa quedaria així (fent nit a Vielha)
Ver mapa más grande
P.D. Els que vulguin vindre, però només el dimecres, podeu tirar cap a casa des de Sort o, segons l'hora, des de Vielha
Butxana- V.I.P
aquesta ruta te molt bona pinta, pero ja no puc apretar mes que si no me fotran fora de casa, ja m'agraderia ja, que tingue bona ruta
que hi ha als punts "K" i "J"????????
V'ssssssssssssssssss
V'ssssssssssssssssss
vidri escrigué:aquesta ruta te molt bona pinta, pero ja no puc apretar mes que si no me fotran fora de casa, ja m'agraderia ja, que tingue bona ruta
V'ssssssssssssssssss
Si vols la veritat, no ho se!!! Per aixó hi vull anar.
Sembla que són punts de sortida (parking) per rutes de montanya.
Quant torni t'ho confirmo
Butxana- V.I.P
A veure quins punts d'interés ens portarà el teu TomTom... jajajajaaj
P.D.: Ja farem fotos d'aquestos punts, tant del K com del J
Invitat- Invitat
Joker escrigué:A veure quins punts d'interés ens portarà el teu TomTom... jajajajaaj
El TomTom sempre em porta on jo vull...
...però per on ell vol
Butxana- V.I.P
el punt que teniu que trobar es "EL PUNTO G" a veure si per viella el trobeu
P.D: amb el TOM TOM no hi res que fer jejejeje, bueno, si marque rotondes postser tindreu sort jajajaja
P.D: amb el TOM TOM no hi res que fer jejejeje, bueno, si marque rotondes postser tindreu sort jajajaja
Joker: Cap collonada d'última hora. Tot en ordre de marxa.
08:00 Punt Estrella i ja verem on acabem....
08:00 Punt Estrella i ja verem on acabem....
Butxana- V.I.P
butxana escrigué:vidri escrigué:aquesta ruta te molt bona pinta, pero ja no puc apretar mes que si no me fotran fora de casa, ja m'agraderia ja, que tingue bona ruta
V'ssssssssssssssssss
Si vols la veritat, no ho se!!! Per aixó hi vull anar.
Sembla que són punts de sortida (parking) per rutes de montanya.
Quant torni t'ho confirmo
I continuo sense saber-ho. Vistes les condicions meteorològiques que ens vam trobar a França, vam decidir investigar-ho un altre dia.
Butxana- V.I.P
Doncs el 3º Tourmalet d'ADMT (2º meu a mans de la Cbr) va estar molt i molt be, molts Ports de montanya, temperatures de tot tipus, caballs, vaques i un porc pasturant pel mig de la carretera... i esclar, un parell de milions de curves !!
Doncs sortim delPunt estrella direcció Solsona on parem a esmorçar
Paradeta a gaudir del paissatje, fer fotos i tancar les cremalleres d'entrada d'aire de jaqueta i pantalon... que fa fresqueta...
Butxana pasturant
Doncs arribem a Viella, localitzem l'hotel, descarreguem les burres, dutxeta i a començar a localitzar on soparem i futurs garitos per fer passar el fred
Ho sento, no hi ha fotos de la nit, haver vingut, ale !!
Al dia següent (ens costa una mica aixecar-nos...) pero després de sonar les 2 vegades l'alarma d'en Butxana i el meu Gigi d'Agostino, ale, a possar-nos en marxa. Fem el cafelet i paradeta a l'antigua frontera francesa i Port de Portilhon
Tot pinta que no passarem gaire calor...
Arribem a Col d'Aspin i cau la boira pixanera, pero alguns van preparats i ho solucionen ràpid (jo de mentres prenc notes pel futur...)
Arribem al Tourmalet, aquest any no e fet fotos de les vistes de la montanya, pa que?
Aquí decidim saltar-nos el punt J i K, queda pendent per un altre dia
Ara entendreu perque no hi ha fotos la impressionant vall...
Arribem a Col d'Aubisque amb el moquillo penjant !!
Doncs acabat el Tourmalet, creuem la frontera pel Aragó i fem una paradeta per fer un drinking i descansar
Cap a França mal temps, cap a l'Aragó la cosa està bastant millor
Bueno, després doncs lo típic de 2 sonats i seguim el plà inicial, o sigui, més curves, Broto, Ainsa, Pont de Suert on parem a fer un altre drinking i el Butxana aprofita per fer una altra comanda de rodes
Després fem el port de Perves, el Doll i cap a casa que hi falta gent.
Segons el meu marcador 1031.9 km, pero esperarem al marcador de la Bmw, perque ja sabeu que la meva conta de més...
Doncs sortim delPunt estrella direcció Solsona on parem a esmorçar
Paradeta a gaudir del paissatje, fer fotos i tancar les cremalleres d'entrada d'aire de jaqueta i pantalon... que fa fresqueta...
Butxana pasturant
Doncs arribem a Viella, localitzem l'hotel, descarreguem les burres, dutxeta i a començar a localitzar on soparem i futurs garitos per fer passar el fred
Ho sento, no hi ha fotos de la nit, haver vingut, ale !!
Al dia següent (ens costa una mica aixecar-nos...) pero després de sonar les 2 vegades l'alarma d'en Butxana i el meu Gigi d'Agostino, ale, a possar-nos en marxa. Fem el cafelet i paradeta a l'antigua frontera francesa i Port de Portilhon
Tot pinta que no passarem gaire calor...
Arribem a Col d'Aspin i cau la boira pixanera, pero alguns van preparats i ho solucionen ràpid (jo de mentres prenc notes pel futur...)
Arribem al Tourmalet, aquest any no e fet fotos de les vistes de la montanya, pa que?
Aquí decidim saltar-nos el punt J i K, queda pendent per un altre dia
Ara entendreu perque no hi ha fotos la impressionant vall...
Arribem a Col d'Aubisque amb el moquillo penjant !!
Doncs acabat el Tourmalet, creuem la frontera pel Aragó i fem una paradeta per fer un drinking i descansar
Cap a França mal temps, cap a l'Aragó la cosa està bastant millor
Bueno, després doncs lo típic de 2 sonats i seguim el plà inicial, o sigui, més curves, Broto, Ainsa, Pont de Suert on parem a fer un altre drinking i el Butxana aprofita per fer una altra comanda de rodes
Després fem el port de Perves, el Doll i cap a casa que hi falta gent.
Segons el meu marcador 1031.9 km, pero esperarem al marcador de la Bmw, perque ja sabeu que la meva conta de més...
Invitat- Invitat
el dimecres en vaig fer 505 km. Punt estrella-ruta-alcarras, vaig estar a punt de no passar pel doll de lo cansat que estava pero ja que estava vaig acabar de rematar .
PD; llege muuuuuuuuuu pero que muuuuuuuuuuuu cansao
PD; llege muuuuuuuuuu pero que muuuuuuuuuuuu cansao
Chino- Sense Carnet
- Nº de missatges : 11
D'on ets? : Alcarras
Moto : kawasaki er6n
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum