Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Me complau presentar-vos...
+3
Panotxa
Àngel
Pipeta
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Me complau presentar-vos...
Molt bones companys!!!
Me complau presentar-vos la meva “nova” companya de rutes, la meva joia negra, la que he batejat com a “Pipetator” una Honda Shadow VT750 C4 del 2007 amb tant sols 12.000km.
Perdoneu les fotos dons no li fan justícia. Avui dia no li tinc ficada la pantalla per que crec que li queda com el cul i per que a mes a mes em tirava el vent al cap i me la frenava molt.
Me complau presentar-vos la meva “nova” companya de rutes, la meva joia negra, la que he batejat com a “Pipetator” una Honda Shadow VT750 C4 del 2007 amb tant sols 12.000km.
Perdoneu les fotos dons no li fan justícia. Avui dia no li tinc ficada la pantalla per que crec que li queda com el cul i per que a mes a mes em tirava el vent al cap i me la frenava molt.
Pipeta- Sense Carnet
- Nº de missatges : 16
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda Shadow VT 750 C7
Re: Me complau presentar-vos...
Molt guapa noi aveure quan t'animes a venir amb nosaltres un finde i la veiem.
v'sssssssss
v'sssssssss
ostras la que vol en riki!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
si sobretot amb tants de cromats, aixo no es una trump roket III
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Enhorabona !! A veure si t'animes un dia a sortir amb nosaltres a fer uns cuants kilometres !!
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
no se nose amb el ritme que porteu jijijiji
Panotxa- Admtero
pos no voles tan baix que et diran la rata arrastraaaa.....
riki- V.I.P
experiensie ya ente
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
vaya avatar !!!! va de retro !!!! blasfemo!!!! este ya no tiene cura,pobrecito
Panotxa- Admtero
Em sembla que el diumenge va quedar demostrat qui eren els amos, l'amic butxana i un servidor van fer una clase pràctica per padrins que passen fred i CBR's que no tiren gaire.
De moment BMW 2 la resta 0
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
de ilusiones tambien vive el hombre.......
riki- V.I.P
alex escrigué:vaya avatar !!!! va de retro !!!! blasfemo!!!! este ya no tiene cura,pobrecito
No se que hem passa Alex... Algo dins meu està cambiant !!!
Invitat- Invitat
Emili escrigué:Em sembla que el diumenge va quedar demostrat qui eren els amos, l'amic butxana i un servidor van fer una clase pràctica per padrins que passen fred i CBR's que no tiren gaire.
Ei ei ei ... que la meva preciosa Cbr tira i molt, pero es que me porteu per llocs on no està dissenyada i esclar, el super pilot té que fer la feina bruta... pero la moto va com la seda, si vols, la proxima vegada que entrem al circuit, fem una carrereta... uhmm ñam ñam, me les menjo a totes (excepte a una de color taronja i no ets tú Alex... jejejjej)
Invitat- Invitat
i la roja , si no espera ni te ve por los espejos...... juas juas..
riki- V.I.P
Pues por eso mismo, los 2 rodabamos al mismo ritmo i uno de los 2 tenia que esperar al otro para encontrarse en la pista, sino, no nos hubieramos encontrado
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Emili escrigué:Em sembla que el diumenge va quedar demostrat qui eren els amos, l'amic butxana i un servidor van fer una clase pràctica per padrins que passen fred i CBR's que no tiren gaire.
Ei ei ei ... que la meva preciosa Cbr tira i molt, pero es que me porteu per llocs on no està dissenyada i esclar, el super pilot té que fer la feina bruta... pero la moto va com la seda, si vols, la proxima vegada que entrem al circuit, fem una carrereta... uhmm ñam ñam, me les menjo a totes (excepte a una de color taronja i no ets tú Alex... jejejjej)
Aquest és el tema....
O ens comprem quatre motos diferents.... i segons la carretera..... una o l'altra....
Cal dir res més...?
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Cuant hem toqui la loteria, tindré una moto per a cada ocasió !! Llavors seré invencible !! jajajaja
Invitat- Invitat
a mi no em fa falta que em toqui la loteria per ser invencible !!! jajajaja
Panotxa- Admtero
joan pro vaig se yo el que ten va espera a tu,,,, jujasjujuas.
riki- V.I.P
Ja ho se, mai ho e negat, pero no veus que és de lógica que 1 dels 2 tingui que esperar a l'altre, sino, al mateix ritme, mai ens hauríem trobat !! Si tan sobrat vas al circuit, no m'hauries esperat, m'hauries enxampat i adelantat, pero no va ser així, et vas veure en l'obligació de esperar perque no hem veies el pel i esclar, TOTHOM sap com va acabar la película... Joker 2º i tú 3º !!! juas juas... Duca... juas juas Hyper.... jijjijiji mot.... jajajjaDucat..... motard.... jajjajHyper que?.... Ducati súper....jajajaja Ducati Caprabo..... jjejejajjajajajajja Trencati..... juas juas
P.D.: No et piquis que és de bon rotllo !! Carrefourmotard !!! juasjauasuuajsuajuusa
P.D.: No et piquis que és de bon rotllo !! Carrefourmotard !!! juasjauasuuajsuajuusa
Invitat- Invitat
Crec recordar que ja tenieu un lloc on posar els vostres piques. No acapareu la resta dels temes!!! que sempre esteu igual
Emili- V.I.P
Emili on estaves tu? a si cagan...... que tenies po?jajajajajaj
Joker, emb sembla a mi si mal no recordo que al unic lloc on emb vas adelanta va se a la recta, que si no res de res, aixo vol di que ets un corrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrectasssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssss... jajajajjajajajjjejejejej
Joker, emb sembla a mi si mal no recordo que al unic lloc on emb vas adelanta va se a la recta, que si no res de res, aixo vol di que ets un corrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrectasssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssss... jajajajjajajajjjejejejej
riki- V.I.P
Jo estava controlant-vos, que algú ha de posar seny en aquest gurp, que no se us pot deixar sols.
Emili- V.I.P
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum