Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Busco....
+4
riki
Emili
fleke
Butxana
8 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Busco....
Aquest diumenge faré el primer test de la ruta del 2º Raid...
Si hi ha algú dels que estarà als controls i no farà la ruta que vulgui acompanyar-me....
ja ho sap....
P.D. La intentaré fer sencera.... o sigui que tot el dia a la carretera....
Si hi ha algú dels que estarà als controls i no farà la ruta que vulgui acompanyar-me....
ja ho sap....
P.D. La intentaré fer sencera.... o sigui que tot el dia a la carretera....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Re: Busco....
mire que chulo que es el nen CON 2 COJONES ale pues tirali i que teu pasis ve
no pots tria un altre dia no a de ser aquet diumenje que pase que no pots ser com tots els demes i na a la palma i ser un bon miño
no pots tria un altre dia no a de ser aquet diumenje que pase que no pots ser com tots els demes i na a la palma i ser un bon miño
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
En principi conta amb mi per la ruta, tot dependra del dissabte a la nit, però miraré de fer bondad
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
amb mi de moment pots compta la meitat de la ruta.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
A mi també m'agradaría acompanyar-vos, pero només tinc un dilema... a quina hora sortiriam del Dalmau? M'explico, disposo de tot el dia, pero a les 8 fan la F1 i calculo que a les 9:30 9:45 acabarà la carrera i m'agadaria veure-la, si sortiu cuant acabi m'apunto.
Invitat- Invitat
Fleke: Llastima.... no sabia que era aquest diumenge... ooohhh!!!... m'ho hauré de perdre... quina llastima.... amb la ilusió que em fa......
P.D. lo de "bon minyo"... pos va a ser que no.... ... és que no en sé!!!....
Emili: M'esperava una resposta semblant.....
Riki: Ja tinc marcades totes les gasolineres que hi ha per la ruta.... màxim 25 km entre cada una.... (També portaré una manguera per si de cas...)
Joker: Pensa que si s'acaba a les 9:30-9:45 entre que fas la pixadeta, et treus les lleganyes, et pentines, et fiques el mono, t'assegures i fas una segona pixadeta, li dones dos petonets a la mama i li dius que no correras, que seras bon minyo, puges a la moto i arrives... per sortir se'ns fan les 10:30 mínim. I si sortim a aquesta hora ja ems podem plantejar sopar pel camí....
P.D. lo de "bon minyo"... pos va a ser que no.... ... és que no en sé!!!....
Emili: M'esperava una resposta semblant.....
Riki: Ja tinc marcades totes les gasolineres que hi ha per la ruta.... màxim 25 km entre cada una.... (També portaré una manguera per si de cas...)
Joker: Pensa que si s'acaba a les 9:30-9:45 entre que fas la pixadeta, et treus les lleganyes, et pentines, et fiques el mono, t'assegures i fas una segona pixadeta, li dones dos petonets a la mama i li dius que no correras, que seras bon minyo, puges a la moto i arrives... per sortir se'ns fan les 10:30 mínim. I si sortim a aquesta hora ja ems podem plantejar sopar pel camí....
Butxana- V.I.P
Butxana: Que va !! O tinc tot planejat, e quedat al Dalmau amb el Fali a les 7:50 per veure junts la carrera desde el principi, o sigui, que en pic l'Alonso torni a guanyar ja tenim els cascs possats i les motos en marxa. Que et sembla ???
P.D.: si algú vol apuntar-se a veure una carrera amb el Fali "en vivo y en directo" va en serio, ahir vaig quedar amb ell al Dalmau a les 7:50, veure el Fali "en su salsa" no té preu !!
P.D.: si algú vol apuntar-se a veure una carrera amb el Fali "en vivo y en directo" va en serio, ahir vaig quedar amb ell al Dalmau a les 7:50, veure el Fali "en su salsa" no té preu !!
Invitat- Invitat
Lo de la formula1 sona bé, a veure si em puc apuntar. Si no pot ser arrivo a esmorçar al Dalmau i així ja tinc mitja feina feta.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Visca !! Ja som 3 !! Algú més ???
P.D.: ja tinc la moto mig llesta per fer la travesia, avui e cambiat les pastilles de fre, demà o divendres li faré un retoque més, jejeje cada vegada semblarà més una Bmw que una Cbr... pobreta...
P.D.: ja tinc la moto mig llesta per fer la travesia, avui e cambiat les pastilles de fre, demà o divendres li faré un retoque més, jejeje cada vegada semblarà més una Bmw que una Cbr... pobreta...
Invitat- Invitat
segons la ruta tambe m'apunto, i a lo dela F1 pos segons lo que digui el jefe de la casa,
PENSEU QUE EL DISSABTE S'ADELANTA EL RELLOTGE !!!!!!!
PENSEU QUE EL DISSABTE S'ADELANTA EL RELLOTGE !!!!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Jo apareixeré al Dalmau entre 8:00 i 8:15.
Si voleu veure la F1 i desprès fer la ruta aprofitem per esmorzar...
...per que desprès...
......NO HI HAURA TREVA!!!!!!!!.....
......QUI AGUNATI TOTA LA RUTA SE LI BORRARÀ LA RATLLA DEL CUL!!!!.....
Si voleu veure la F1 i desprès fer la ruta aprofitem per esmorzar...
...per que desprès...
......NO HI HAURA TREVA!!!!!!!!.....
......QUI AGUNATI TOTA LA RUTA SE LI BORRARÀ LA RATLLA DEL CUL!!!!.....
Butxana- V.I.P
A mi hem sembla be, quines ganes de que arribi el diumenge !! Porto tota la setmana pensan en la pallissa de km que ens farem !! que guai !!
Invitat- Invitat
tu lo que portas es tota la setmana es pensan en con te agradara que et faci mal el cul...... jajajajjaja
riki- V.I.P
el cul, l'esquena, els canells... tot el cos, jejeje hauré d'anar a que hem fasi un bon massatje alguna amiga, jajajja
Invitat- Invitat
Volia aprofitar que esteu preparant el II Raid ADMT. per preguntar-vos
a quines dates el fareu.
Sera pel cap de setmana de la festa major?, el diumenge dia 16 de Maig?
Espero que si perque el dissabte arribo d'Italia i aixi empalmo una cosa amb l'altra..
Ja direu....
a quines dates el fareu.
Sera pel cap de setmana de la festa major?, el diumenge dia 16 de Maig?
Espero que si perque el dissabte arribo d'Italia i aixi empalmo una cosa amb l'altra..
Ja direu....
Danielot- Assidu
- Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650
Aixi m'agrada organitrzan les coses.
Pnseu que hem de buscar un lloc per dinar i llocs on montar els controls.
Que os sigue lleu. Sempre esteu a temps de retallarla si es fa molt llarga.
Sort i aneu amb compte.
Pnseu que hem de buscar un lloc per dinar i llocs on montar els controls.
Que os sigue lleu. Sempre esteu a temps de retallarla si es fa molt llarga.
Sort i aneu amb compte.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Ho sento, pero tinc que cambiar els meus plans, només faré la ruta curta, ja tinc mig solventat el meu assumpte i no podré estar tot el dia com m'hauría agradat, pero lo 1º es lo 1º. Fins diumenge ales 8 !!
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
PROVA NO SUPERADA!!!
Però... del 17 al 25 d'abril tinc vacances i... em pressentaré a la repesca...
P.D. El David és boig!!!!!
Butxana- V.I.P
que a passat, no a aguantat la tostadora?
riki- V.I.P
El que ha passat és que demà a les 8 del matí tinc que ser al curro i si haguessim intentat acabar-la em sembla que no hagués arribat a l'hora.....
Butxana- V.I.P
butxana escrigué:PROVA NO SUPERADA!!!
perfecte, de moment, el cap de setmana del 24 i 25 d'Abril estaré lliure, si no me tornen a cambiar els plans jo m'apunto a fer-la SENCERA !!!
Invitat- Invitat
ja t'ho he dit, es massa llarga, i no em diguis que es culpa de la F1. pensa en aquells que no porten un ritme tan elevat, que van fen turisme ( com jo jijijiji)
que ha passat al final? per on heu retallat??
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
alex escrigué:ja t'ho he dit, es massa llarga, i no em diguis que es culpa de la F1. pensa en aquells que no porten un ritme tan elevat, que van fen turisme ( com jo jijijiji)
tú rai, com vingui algú amb el ritme del Fali... a 60 km/h en les rectes... Uff...
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum