Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"
+2
Gerard Z750S
Lluis&cia
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"
Bona tarda a tothom!
Em presento, em dic Lluís i desde l'agost passat soc un nou "motero". Vaig amb la Yamaha Fazer 600, i clar, com que es la meva... doncs diré que es la millor del món!
Fent referència a lo de "semiforaster"... doncs que em considero lleidatà de tota la vida, vivint també a La Granadella (molt bones curves per alli...) Pero, per motius de feina, ara estic vivint a Montbrió del Camp, prop de Reus. Encara que sovint vaig de visita per lleida...
Per cert: Esstic interessat en fer algun curset de conducció, peeero em semblen massa cars... No es podria conseguir algo més bé de preu a través del motoclub??? merci...
De moment res més, ja aniré xafardejant per aqui...
Salut i V'sss!!!
Em presento, em dic Lluís i desde l'agost passat soc un nou "motero". Vaig amb la Yamaha Fazer 600, i clar, com que es la meva... doncs diré que es la millor del món!
Fent referència a lo de "semiforaster"... doncs que em considero lleidatà de tota la vida, vivint també a La Granadella (molt bones curves per alli...) Pero, per motius de feina, ara estic vivint a Montbrió del Camp, prop de Reus. Encara que sovint vaig de visita per lleida...
Per cert: Esstic interessat en fer algun curset de conducció, peeero em semblen massa cars... No es podria conseguir algo més bé de preu a través del motoclub??? merci...
De moment res més, ja aniré xafardejant per aqui...
Salut i V'sss!!!
Lluis&cia- Nou
- Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600
Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"
Benvingut lluis! le eterna pregunta dels curstes... avere si fem bones relacions amb els d'alcarras i ens fan alguna oferteta si ens ajuntem uns cuants! Seriem bastants que ens hi apuntariem! salutacions i benvingut de nou!
Hola Lluis, benvingut.
En referència als cursos de conducció, es un tema que ja s'havia plantejat i parlat. Aquest cap de setmana a la fira serà una bona oportunitat per contactar amb gent interessant per duur el que plantejes. Fem una cosa, et presentes pel nostre estand i parlem del tema, ok? Fins aviat i que ho passis bé per aquí, V'ssss.
P.D.: Has consultat els aventatjes de fer-te soci d'ADMT? si tens dubtes contacta amb nosaltres a admt@admt.es
En referència als cursos de conducció, es un tema que ja s'havia plantejat i parlat. Aquest cap de setmana a la fira serà una bona oportunitat per contactar amb gent interessant per duur el que plantejes. Fem una cosa, et presentes pel nostre estand i parlem del tema, ok? Fins aviat i que ho passis bé per aquí, V'ssss.
P.D.: Has consultat els aventatjes de fer-te soci d'ADMT? si tens dubtes contacta amb nosaltres a admt@admt.es
Estem montant un curs amb la col·laboració de Pavi motos. Pels socis sortirà bastant bé de preu.
Quan ho tinguem més clar ja informarem per demanar pre-inscripcions.
V'sssssssssssssss
Quan ho tinguem més clar ja informarem per demanar pre-inscripcions.
V'sssssssssssssss
Coi! quina rebuda... Gràcies a tots, pels d'ara i pels que m'ho diguin més tard.
Sinosuke:Fent referència a lo dels avantatges... m'ho he mirat pel damunt... preu, activitats... etc. I té molt bona pinta! Encara que se'm queda la tipica pregunta de que al viure tan lluny si em sortiria a compte, etc.. bueno, collonades de les meves. Ja em passaré per l'estand a demanar més informació.
amrcop2:M'interessa el tema, com a mínim per tenir més informació. Suposo que o ja está creat o creareu un post per comunicar-ho... Estaré "altanto"
Salut, V'sss i gràcies
Sinosuke:Fent referència a lo dels avantatges... m'ho he mirat pel damunt... preu, activitats... etc. I té molt bona pinta! Encara que se'm queda la tipica pregunta de que al viure tan lluny si em sortiria a compte, etc.. bueno, collonades de les meves. Ja em passaré per l'estand a demanar més informació.
amrcop2:M'interessa el tema, com a mínim per tenir més informació. Suposo que o ja está creat o creareu un post per comunicar-ho... Estaré "altanto"
Salut, V'sss i gràcies
Lluis&cia- Nou
En pic ho tinguem lligat ho posarem al foro.
V'ssssssssssss
V'ssssssssssss
Molt bé Lluis doncs a la Fira parlem. I per mostra un botó, t'explicaré com em vaig estalviar entre 150 i 200 euros en el canvi de gomes gràcies al descompte a MultiCentre Sauret, per exemple...
Al final em convenceràs sinosuke!!! Ja preguntaré més per l'estand... pq tb tinc el dubte de, per exemple, si els avantatges que s'aconsegueixin només son amb empreses de Lleida i voltants... pero bueno, que per 200€ menys, pujo a Girona si fes falta!!
Tindreu fulles d'inscripció per alli, veritat?
Salut!
Tindreu fulles d'inscripció per alli, veritat?
Salut!
Lluis&cia- Nou
Hola Lluis, la meva intenció no es convence't, creume, la intenció es conseguir descomptes a tots els llocs que puguem i els qui els pugui aprofitar doncs millor per ell.
La quota que fem pagar anual (25 eurets) es per sufragar gastos, que son minims, i per revertir-los amb els socis. A finals del 2007 es va fer un esmorzar gratis pel soci i aquest any tenim intenció de fer alguns més.
Sento decepcionar-te en una cosa, a l'estand donarem informació de com fer-se soci, però no farem altes. El perque es senzill, es la primera vegada que ens trobem en aquesta situació i no hem volgut complicar massa la vida als amics que estaràn alli.
Si xafardejes per la plana web trobaras diferents maneres de duur a terme l'alta, concretament a la pestanyeta Associació, sub-menu inscripció.
Si tens algun dubte o necessites ajuda per qualsevol cosa truca al mobil 606501363.
Apa noi, ens veiem a la fira, V'ssss
La quota que fem pagar anual (25 eurets) es per sufragar gastos, que son minims, i per revertir-los amb els socis. A finals del 2007 es va fer un esmorzar gratis pel soci i aquest any tenim intenció de fer alguns més.
Sento decepcionar-te en una cosa, a l'estand donarem informació de com fer-se soci, però no farem altes. El perque es senzill, es la primera vegada que ens trobem en aquesta situació i no hem volgut complicar massa la vida als amics que estaràn alli.
Si xafardejes per la plana web trobaras diferents maneres de duur a terme l'alta, concretament a la pestanyeta Associació, sub-menu inscripció.
Si tens algun dubte o necessites ajuda per qualsevol cosa truca al mobil 606501363.
Apa noi, ens veiem a la fira, V'ssss
Benvingut Lluis! Aveure si ens veiem el cap de setmana!
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Hola Lluis
Tens raó Lluís, quines bones curves per la Granadella, jo abans (quan tenia moto) hi anava algún cop.
Jop et vull ajudar a trobar el cami més fàcil per fer-te soci d'ADMT, el camni es: www.admt.es
MENU: Associació >> Inscripció >> Alta telemàtica
Facil, no? Doncs si, el webmaster ho ha posat tot ben facil, jejejejeje. (No riguis Sinosuke!!!!!)
Jop et vull ajudar a trobar el cami més fàcil per fer-te soci d'ADMT, el camni es: www.admt.es
MENU: Associació >> Inscripció >> Alta telemàtica
Facil, no? Doncs si, el webmaster ho ha posat tot ben facil, jejejejeje. (No riguis Sinosuke!!!!!)
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
No home, no ric, la veritat Lluís es que la fenya que va fer el diablet va de conya, tant per la gent que es vol fer soci com pels que estem encarregats de gestionar-ho, per internet és la millor manera... i tal i com ho va fer el crak del webmaster funciona perfecte.
Ens veiem a la fira i parlem Lluis. Es la millor manera de coneixer-nos.
V'ssss
V'ssss
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum