Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

+2
Gerard Z750S
Lluis&cia
6 participantes

Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Lluis&cia Dj Mar 27, 2008 4:17 am

Bona tarda a tothom!
Em presento, em dic Lluís i desde l'agost passat soc un nou "motero". Vaig amb la Yamaha Fazer 600, i clar, com que es la meva... doncs diré que es la millor del món! Very Happy
Fent referència a lo de "semiforaster"... doncs que em considero lleidatà de tota la vida, vivint també a La Granadella (molt bones curves per alli...) Pero, per motius de feina, ara estic vivint a Montbrió del Camp, prop de Reus. Encara que sovint vaig de visita per lleida...

Per cert: Esstic interessat en fer algun curset de conducció, peeero em semblen massa cars... No es podria conseguir algo més bé de preu a través del motoclub??? merci...

De moment res més, ja aniré xafardejant per aqui...

Salut i V'sss!!!

Lluis&cia
Nou
Nou

Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Gerard Z750S Dj Mar 27, 2008 6:23 am

Benvingut lluis! le eterna pregunta dels curstes... avere si fem bones relacions amb els d'alcarras i ens fan alguna oferteta si ens ajuntem uns cuants! Seriem bastants que ens hi apuntariem! salutacions i benvingut de nou!
Gerard Z750S
Gerard Z750S
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 111
D'on ets? : Lleida
Moto : KAWASAKI Z750S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por sinosuke Dj Mar 27, 2008 11:29 pm

Hola Lluis, benvingut.
En referència als cursos de conducció, es un tema que ja s'havia plantejat i parlat. Aquest cap de setmana a la fira serà una bona oportunitat per contactar amb gent interessant per duur el que plantejes. Fem una cosa, et presentes pel nostre estand i parlem del tema, ok? Fins aviat i que ho passis bé per aquí, V'ssss.

P.D.: Has consultat els aventatjes de fer-te soci d'ADMT? si tens dubtes contacta amb nosaltres a admt@admt.es
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Àngel Dv Mar 28, 2008 3:34 am

Estem montant un curs amb la col·laboració de Pavi motos. Pels socis sortirà bastant bé de preu.
Quan ho tinguem més clar ja informarem per demanar pre-inscripcions.
V'sssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Lluis&cia Dv Mar 28, 2008 5:02 am

Coi! quina rebuda... Wink Gràcies a tots, pels d'ara i pels que m'ho diguin més tard.

Sinosuke:Fent referència a lo dels avantatges... m'ho he mirat pel damunt... Rolling Eyes preu, activitats... etc. I té molt bona pinta! Encara que se'm queda la tipica pregunta de que al viure tan lluny si em sortiria a compte, etc.. bueno, collonades de les meves. Ja em passaré per l'estand a demanar més informació.

amrcop2:M'interessa el tema, com a mínim per tenir més informació. Suposo que o ja está creat o creareu un post per comunicar-ho... Estaré "altanto"

Salut, V'sss i gràcies

Lluis&cia
Nou
Nou

Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Àngel Dv Mar 28, 2008 6:25 am

En pic ho tinguem lligat ho posarem al foro.
V'ssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por sinosuke Dv Mar 28, 2008 7:50 pm

Molt bé Lluis doncs a la Fira parlem. I per mostra un botó, t'explicaré com em vaig estalviar entre 150 i 200 euros en el canvi de gomes gràcies al descompte a MultiCentre Sauret, per exemple...
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Lluis&cia Dv Mar 28, 2008 10:44 pm

Al final em convenceràs sinosuke!!! Very Happy Ja preguntaré més per l'estand... pq tb tinc el dubte de, per exemple, si els avantatges que s'aconsegueixin només son amb empreses de Lleida i voltants... pero bueno, que per 200€ menys, pujo a Girona si fes falta!! Laughing

Tindreu fulles d'inscripció per alli, veritat?

Salut!

Lluis&cia
Nou
Nou

Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por sinosuke Dv Mar 28, 2008 11:39 pm

Hola Lluis, la meva intenció no es convence't, creume, la intenció es conseguir descomptes a tots els llocs que puguem i els qui els pugui aprofitar doncs millor per ell.
La quota que fem pagar anual (25 eurets) es per sufragar gastos, que son minims, i per revertir-los amb els socis. A finals del 2007 es va fer un esmorzar gratis pel soci i aquest any tenim intenció de fer alguns més.
Sento decepcionar-te en una cosa, a l'estand donarem informació de com fer-se soci, però no farem altes. El perque es senzill, es la primera vegada que ens trobem en aquesta situació i no hem volgut complicar massa la vida als amics que estaràn alli.
Si xafardejes per la plana web trobaras diferents maneres de duur a terme l'alta, concretament a la pestanyeta Associació, sub-menu inscripció.
Si tens algun dubte o necessites ajuda per qualsevol cosa truca al mobil 606501363.
Apa noi, ens veiem a la fira, V'ssss
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por ACASTELL Ds Mar 29, 2008 3:16 am

Benvingut Lluis! Aveure si ens veiem el cap de setmana!
V'S

ACASTELL
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Hola Lluis

Missatge por diablet69 Ds Mar 29, 2008 5:48 am

Tens raó Lluís, quines bones curves per la Granadella, jo abans (quan tenia moto) hi anava algún cop.

Jop et vull ajudar a trobar el cami més fàcil per fer-te soci d'ADMT, el camni es: www.admt.es

MENU: Associació >> Inscripció >> Alta telemàtica

Facil, no? Doncs si, el webmaster ho ha posat tot ben facil, jejejejeje. (No riguis Sinosuke!!!!!)
diablet69
diablet69
Admin
Admin

Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por sinosuke Ds Mar 29, 2008 7:08 am

No home, no ric, la veritat Lluís es que la fenya que va fer el diablet va de conya, tant per la gent que es vol fer soci com pels que estem encarregats de gestionar-ho, per internet és la millor manera... i tal i com ho va fer el crak del webmaster funciona perfecte.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Àngel Ds Mar 29, 2008 6:20 pm

Ens veiem a la fira i parlem Lluis. Es la millor manera de coneixer-nos.
V'ssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Un nou Forero!.... encara que "semiforaster" Empty Re: Un nou Forero!.... encara que "semiforaster"

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum