Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
NO M'HO CREC !!! TINC UNA BMW !!!
+3
guille
fleke
Panotxa
7 participantes
Pàgina 1 de 1
NO M'HO CREC !!! TINC UNA BMW !!!
Doncs que aquest cap de setmana un company de feina em diu que te un amic que es treu de sobre una rt amb 4 anys i sols 15000km.
Jo lo dic el que penso de bmw i que vosaltres ja sabeu, pero tot i aixi ens atansem a veure'l i em comenta que necesita la pasta ja , que en demanava 9000 pero que si no se la treu de sobre ja, el banc li embargara part del compte.
Al tio se li envà l'olla i em diu que si dilluns li dono 6000 que me la dona. Jo li dic el que penso de bmw i ell em dona les claus i diu "proba-la".
la vaig probar i deu ni do lo comoda que era, anava de puta mare.
vaiga estar el diumenge donant-li voltes al cap i penso " sempre estic a temps a vendre-la si no em convenç" i com que la pasta la tinc, el vaig trucar el dilluns i li vaig dir si encara volia fer el tracte i em va dir que si.
I ja em veieu aquest mati a transit fent el canvi de nom, i ara tinc 4 motos al magatzem !! ( a l'espera que torni la panotxa del metge)
per tant haure de vendrem una moto, he de dir que la Rt va de conya, pero si me la quedo, m'haure de menjar amb patates totes les vostres burles
bueno, diumenge ja veurem si vinc amb la RT i em foteu canya, o trobo comprador i guanyo uns quants eurets
ens veiem diumenge !!
Jo lo dic el que penso de bmw i que vosaltres ja sabeu, pero tot i aixi ens atansem a veure'l i em comenta que necesita la pasta ja , que en demanava 9000 pero que si no se la treu de sobre ja, el banc li embargara part del compte.
Al tio se li envà l'olla i em diu que si dilluns li dono 6000 que me la dona. Jo li dic el que penso de bmw i ell em dona les claus i diu "proba-la".
la vaig probar i deu ni do lo comoda que era, anava de puta mare.
vaiga estar el diumenge donant-li voltes al cap i penso " sempre estic a temps a vendre-la si no em convenç" i com que la pasta la tinc, el vaig trucar el dilluns i li vaig dir si encara volia fer el tracte i em va dir que si.
I ja em veieu aquest mati a transit fent el canvi de nom, i ara tinc 4 motos al magatzem !! ( a l'espera que torni la panotxa del metge)
per tant haure de vendrem una moto, he de dir que la Rt va de conya, pero si me la quedo, m'haure de menjar amb patates totes les vostres burles
bueno, diumenge ja veurem si vinc amb la RT i em foteu canya, o trobo comprador i guanyo uns quants eurets
ens veiem diumenge !!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: NO M'HO CREC !!! TINC UNA BMW !!!
NEEEEEEEN per molt que no puguis vere les bmw una rt amb 15000km i per 6000€ i tenin la paste em pareix que no ya molt a pensa bmw de cap
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
INOCENT INOCENT
P.D. l'enfermetat de l'alex no se cure aixi com aixi
Editat per darrera vegada per guille el Dc Des 29, 2010 4:05 am, editat 1 cop en total
per cerd aquet diumenge sera una mique dificil que la peña vingui amb moto mes que res per que sira dia 2 i molts ancare estiran
are que yo suposo que si podre vindre que si no pase res sira com el añ pasat ales 11 de la nit ya estaem tots dormin al sofa asperan les campanades
are que yo suposo que si podre vindre que si no pase res sira com el añ pasat ales 11 de la nit ya estaem tots dormin al sofa asperan les campanades
fleke- V.I.P
guille escrigué:INOCENT INOCENT
pues si em pareix que meu e fotut amb patates
fleke- V.I.P
Ben probat però t'has passat amb la inocentada.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
inocenteeeeeeeeeeeee, segur q t'ha sortit urticaria mentre escribies el missatge.
v'ssssssssss
v'ssssssssss
Óstia, molt bona, jo també e picat !!
Lo bo, que l'Alex encara no a contestat a cap missatge... ara imagineu per un moment, que no fos conya... QUE FUERTE; QUE FUERTE !!
Tindrà que anar tot un any o més, amb la camiseta de Club Anti-Bmw per fora la jaqueta cuant monti la Bmw !! jajaajajaj
Pero bueno, tot sona a innocentada, jejejeej molt bona !!
V'sss
Lo bo, que l'Alex encara no a contestat a cap missatge... ara imagineu per un moment, que no fos conya... QUE FUERTE; QUE FUERTE !!
Tindrà que anar tot un any o més, amb la camiseta de Club Anti-Bmw per fora la jaqueta cuant monti la Bmw !! jajaajajaj
Pero bueno, tot sona a innocentada, jejejeej molt bona !!
V'sss
Invitat- Invitat
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
No esperaba menos...
Haguessa hagut de demanar un canvi de company a la feina...
jejeje
Haguessa hagut de demanar un canvi de company a la feina...
jejeje
Una "gracia" massa previsible venint de l'Alex....
Danielot- Assidu
- Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum