Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Calendari 2011 "maño" Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Calendari 2011 "maño"

2 participantes

Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty Calendari 2011 "maño"

Missatge por Invitat Dj Des 30, 2010 7:12 am

Aquí teniu unes cuantes de les trobades que fan els nostres veïns !!

De Escritorio

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty Re: Calendari 2011 "maño"

Missatge por Danielot Dv Des 31, 2010 1:23 am

Aixó que has penjat son els Mañoalmuerzos.

Un "campionat" de trobades on l'excusa es l'esmorzar.

Es pague una inscripció de 12€ on et donen una sudadera amb el logo, un parche conmemoratiu i el mañoporte que no es mes que un llibret on hi ha les 15 cites del campionat i on et possen un segell cada cop que asisteixes a un dels mañoalmuerzos.

El preu dels esmorzars es de 5€ pels inscrits i 7 pels no inscrits.

Es una bona forma de sortir en moto, jo estic inscrit i per ara no he fallat a cap cita, tot i que l'altre dia vaig assistir a la concentració de Arguís on vam arribar a -14ºC i diumenge vaig plegar la tenda i cap a el Mañoalmuerzo de Anento que esta a 180km de Arguis i d'allí cap a caseta.
Danielot
Danielot
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650

Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty Re: Calendari 2011 "maño"

Missatge por Invitat Dv Des 31, 2010 1:53 am

Joder, quin fred !!

Ok, no sabia aixó dels mañoalmuerzos, pero la veritat és que el rollo aquest mola !!

Nosaltres podriem fer una Catesmorçars, jejeje O potser ja existeix... qui sap...

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty que pasada

Missatge por pedruco Dv Des 31, 2010 7:23 am

Danielot escrigué:Aixó que has penjat son els Mañoalmuerzos.

Un "campionat" de trobades on l'excusa es l'esmorzar.

Es pague una inscripció de 12€ on et donen una sudadera amb el logo, un parche conmemoratiu i el mañoporte que no es mes que un llibret on hi ha les 15 cites del campionat i on et possen un segell cada cop que asisteixes a un dels mañoalmuerzos.

El preu dels esmorzars es de 5€ pels inscrits i 7 pels no inscrits.

Es una bona forma de sortir en moto, jo estic inscrit i per ara no he fallat a cap cita, tot i que l'altre dia vaig assistir a la concentració de Arguís on vam arribar a -14ºC i diumenge vaig plegar la tenda i cap a el Mañoalmuerzo de Anento que esta a 180km de Arguis i d'allí cap a caseta.
Hola Dani, TU como siempre, estas hecho un maquina.Pinta muy bien lo de los mañoalmuerzos,podiamos coincidir en alguno seguro.
AAAAH, muy buena la informacion..un salu2
pedruco
pedruco
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R

Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty Re: Calendari 2011 "maño"

Missatge por Danielot Dv Des 31, 2010 1:50 pm

pedrucogtr escrigué:Hola Dani, TU como siempre, estas hecho un maquina.Pinta muy bien lo de los mañoalmuerzos,podiamos coincidir en alguno seguro.
AAAAH, muy buena la informacion..un salu2


Ya sabes, en principio mi intencion es la de acudir a todas las citas del calendario, si te animas, me llamas o me das el toque por el foro.

Si hay algun mañoalmuerzo que no voy, serà o porque me voy a Pingüinos,o, si hay pasta, igual me animo a volver a los Elefantes... aún me lo estoy pensando...
Danielot
Danielot
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650

Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty mola

Missatge por pedruco Ds Gen 01, 2011 6:42 am

Danielot escrigué:
pedrucogtr escrigué:Hola Dani, TU como siempre, estas hecho un maquina.Pinta muy bien lo de los mañoalmuerzos,podiamos coincidir en alguno seguro.
AAAAH, muy buena la informacion..un salu2


Ya sabes, en principio mi intencion es la de acudir a todas las citas del calendario, si te animas, me llamas o me das el toque por el foro.

Si hay algun mañoalmuerzo que no voy, serà o porque me voy a Pingüinos,o, si hay pasta, igual me animo a volver a los Elefantes... aún me lo estoy pensando...
OK Seguro que te digo algo,mi intencion es acudir a alguno seguro.Lo de pinguinos(no se como se ponen los godios puntitos) todavia no quizas el año que viene y loas elefantes eso si que no .no soy tan valiente..

pedruco
pedruco
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R

Tornar a dalt Ir abajo

Calendari 2011 "maño" Empty Re: Calendari 2011 "maño"

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum