Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Salut a tots
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Salut a tots
És el primer missatge que escrit encara que ja fa uns dies que em vaig apuntar i vaig llegint-vos de tant en tant.
Espero poder venir a fer alguna sortideta, encara que venien les vostres màquines i la meva , em sembla que m'haureu de demanar l'esmorzar per a quan arriba tenir-lo a taula.
V'sss a tots i fins aviat.
Espero poder venir a fer alguna sortideta, encara que venien les vostres màquines i la meva , em sembla que m'haureu de demanar l'esmorzar per a quan arriba tenir-lo a taula.
V'sss a tots i fins aviat.
falcó- Nou
- Nº de missatges : 1
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha xt660z tenere
Re: Salut a tots
Salut per tú també falcó! No pateixis per aixó, el ritme que portem de marxa no es racing, i si algú té ganes d'apretar l'orella a la burra doncs va esperant, aixó rai... la qüestió es arribar tots a puesto (clar no se quina moto tens tampoc).
Si et passes per LleidaMoto aquest cap de setmana ens coneixem, ens trobaras al Palau de Vidre.
Si et passes per LleidaMoto aquest cap de setmana ens coneixem, ens trobaras al Palau de Vidre.
benvinguda
BENVINGUT FALCÓ !!!
Ja saps a partir d'ara a apuntar-se a les sortidetes i que la tarja de credit tregui fum per pagar la gasofa!!!
ens veiem
Ja saps a partir d'ara a apuntar-se a les sortidetes i que la tarja de credit tregui fum per pagar la gasofa!!!
ens veiem
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ei! Benvingut!
No pateixis per la velocitat... jo tb sóc un dels lents, i sempre que he sortit amb gent m'han d'esperar Un cop em van dir -Preferim perdre temps esperante, que perdre'l trucant a l'ambulancia, a la grua, als mossos...- Aixi que ja saps, cadascú al seu ritme, i tots arribarem bé!!
Salut!
No pateixis per la velocitat... jo tb sóc un dels lents, i sempre que he sortit amb gent m'han d'esperar Un cop em van dir -Preferim perdre temps esperante, que perdre'l trucant a l'ambulancia, a la grua, als mossos...- Aixi que ja saps, cadascú al seu ritme, i tots arribarem bé!!
Salut!
Lluis&cia- Nou
- Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600
Quina raó té en Lluís en aquesta associació hi té cabuda tothom, així que anims i benvingut.
V'ssssssssssss
V'ssssssssssss
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum