Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Un diumenge qualsevol 13-02-2011
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Un diumenge qualsevol 13-02-2011
Com tots els diumenges un grapat de "malalts" surten a cremar roda...
Avui n'hi ha un de nou... quina imatge donarem...????
LA DE SEMPRE!!!! Uns impresentables!!!
Aquí teniu unes quantes fotos pels que heu tingut que quedar-vos a casa tallant la gespa...
Ah! que no teniu gespa? Doncs podant els geranis....
Au!!! Fins el cap de setmana que be que tenim que currar... es clar que tots menys un, que no es sap si està de vacances, te baixa per paternitat, dies personals o tant sols se l'està tocant a casa.....
Avui n'hi ha un de nou... quina imatge donarem...????
LA DE SEMPRE!!!! Uns impresentables!!!
Aquí teniu unes quantes fotos pels que heu tingut que quedar-vos a casa tallant la gespa...
Ah! que no teniu gespa? Doncs podant els geranis....
Au!!! Fins el cap de setmana que be que tenim que currar... es clar que tots menys un, que no es sap si està de vacances, te baixa per paternitat, dies personals o tant sols se l'està tocant a casa.....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Re: Un diumenge qualsevol 13-02-2011
joder quines pintes qui es aquet que surt amb unes ulleres de sol "ferrari" i se li veu una mique de vigotillo
pd: segur que aquet no soc yo:evil: que no es sap si està de vacances, te baixa per paternitat, dies personals o tant sols se l'està tocant a casa....
pd: segur que aquet no soc yo:evil: que no es sap si està de vacances, te baixa per paternitat, dies personals o tant sols se l'està tocant a casa....
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
doncs el millor la trucada a mossos que he tingut que fer a torrefarrera, desde Gualda un tot terreny em frena de cop fent-me gestos obcens i pitant-me....que voldra????
a torrefarrera ell em pita i jo encuriosit el segueixo i s'atura per la cua dels cotxes, jo que li dic que quin problema te i em diu " todos los moteros sois unos hijos de puta " ...eing??
aquest va borratxo segur!! i li dic " que te follen" i liada , arrenca el tot terreny i me'l posa a tocar de la Panotxa ,que si no m'aparto a temps em fot al terra segur
bueno,ell que marxa amb un regalet meu,que ja us dire, i tot seguit truco a mossos per veure si enxampen al tio i el fan bufar
PD: aneu al tanto que sois unos hijos de p*** jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
JORDI unas fotos geniales..como siempre..
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Jo que movida Alex si te llega a tirar al suelo la caga bien cagada..Ya contaras como acaba la
la historia.
la historia.
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Panotxa escrigué:
doncs el millor la trucada a mossos que he tingut que fer a torrefarrera, desde Gualda un tot terreny em frena de cop fent-me gestos obcens i pitant-me....que voldra????
a torrefarrera ell em pita i jo encuriosit el segueixo i s'atura per la cua dels cotxes, jo que li dic que quin problema te i em diu " todos los moteros sois unos hijos de puta " ...eing??
aquest va borratxo segur!! i li dic " que te follen" i liada , arrenca el tot terreny i me'l posa a tocar de la Panotxa ,que si no m'aparto a temps em fot al terra segur
bueno,ell que marxa amb un regalet meu,que ja us dire, i tot seguit truco a mossos per veure si enxampen al tio i el fan bufar
PD: aneu al tanto que sois unos hijos de p*** jejeje
Ara entenc lo del tractor....
ESTABES CALENTANT PER AQUEST CAPULLO!!!
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
de moment no us extranyi que em vegueu fent algun controlillo de documentacio a l'entrada de lleida desde torrefarrera jejeje
PD: que pasa amb el tractor??? si jo no he fet res, tan sols li he recordat les normes de transit
Panotxa- Admtero
butxana escrigué:Au!!! Fins el cap de setmana que be que tenim que currar... es clar que tots menys un, que no es sap si està de vacances, te baixa per paternitat, dies personals o tant sols se l'està tocant a casa.....
Va pos avui l'eu encertat "BAIXA" pero aixo no te res a veure me l'estaven tocant a casa.
jejeje
PD: Alex ets pitjor que jo, sempre et passen coses... jajaja
Cullons !! Jo passo cada dia per l'entrada de Torrefarrera per anar al curro... Serà cüestió de no anar fent gestos ni insultar a los hijos de p. de los motoristas... QUE VAN COMO LOCOS !!
Invitat- Invitat
JODER JODER pero com t'eu fas alex pareix que sempre et toque a tu el mes chulo
pues yo em pensae que avies entrat a fica gasolina
pues yo em pensae que avies entrat a fica gasolina
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
es que si m'ho demanen ,no sé dir que no....al turron !!!
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:
es que si m'ho demanen ,no sé dir que no....al turron !!!
Et regalare un butlletí de carretera per que puguis fer mal sempre...
eso ya seria VICIO PURO !! no ho facis que no podria parar !!!!!!! jajaja
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum