Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
EL ADEU DE LA PANOTXA !!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
EL ADEU DE LA PANOTXA !!
Doncs com alguns ja sabeu, m'he comprat una altra moto, i per tant la Panotxa tindra un nou amo.
dema a les 11.30 ve un noi desde cantabria i el mes segur que se la kedi ja que va kedar prendat de la bellesa de la Panotxa.
espero no equivocarme en la nova adquisicio ni en la venta de la Panotxa.
despres de un viatge de noces, un parell de voltetes per espanya, i les innumerables sortides que ha tingut amb la vostra grata companyia , 93000km de satisfaccions , la Panotxa s'en va i ens diu adeu.
si algu li vol dir adeu abans de dema que m'ho digui
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: EL ADEU DE LA PANOTXA !!
Com tots sabeu no sóc fan de les japos, però desde aquí li voldria fer un petit homenatge a aquesta màquina per la paciència que ha tingut amb "l'individuo" que la ha portat durant tans kilòmetres...
De banda sonora que cadascú li fiqui la que vulgui....
Per si el tanoca, perdó, Panotxa, no veu les fotos aqui hi ha l'enllaç de l'àlbum
http://min.us/mbfExM22nfW1rE#6
P.D. Algún dia possaràs coneixement i sabràs el que és bo de veritat...
De banda sonora que cadascú li fiqui la que vulgui....
Per si el tanoca, perdó, Panotxa, no veu les fotos aqui hi ha l'enllaç de l'àlbum
http://min.us/mbfExM22nfW1rE#6
P.D. Algún dia possaràs coneixement i sabràs el que és bo de veritat...
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
gracies butxana, ella s'ho mereix.
i estic segur que el nou propietari sabrà apreciar-la i cuidar-la molt.
estic segur que alguns la trobaran a faltar
amb un nus a la gola, gracies per tot !!!
Panotxa- Admtero
jajajaja encara me fareu plorar .... i soc un tio dur de Customs jajajajajaj
una cosa si es certa, i esque amb els km's que compartim amb les nostres maquines, el lligam es molt fort, i deixar anar una moto amb la que has compartit tantes coses, sortides
rialles,bons moments, i per desgracia algun moment no tan alegre... dons això que...
... enhorabona per la nova moto, aixi que la tinguis dominada la Panotxa será nomes un bonic record.
Un saludo.
una cosa si es certa, i esque amb els km's que compartim amb les nostres maquines, el lligam es molt fort, i deixar anar una moto amb la que has compartit tantes coses, sortides
rialles,bons moments, i per desgracia algun moment no tan alegre... dons això que...
... enhorabona per la nova moto, aixi que la tinguis dominada la Panotxa será nomes un bonic record.
Un saludo.
DaniV- Assidu
- Nº de missatges : 86
D'on ets? : Talarn
Moto : R1200RT...negra y preciosa
OOOOOOOOOOOoooooohhhhhhh
Buuuuuffff Bon dia a tothom..ja fa temps que també estic desaparegut del foro, bueno vaig mirant pero en silenci..anyorant les sortides que feiem i com no a tots vosaltres...això em recorda la meva dispedida de la meva Xurrina...va ser molt dur, i per mi més que em vaig quedar sense moto.. La Panotxeta ha estat una eminencia en Admt perque ha estat en quasi totes les sortides desde ja farà 3 anys i algo no Alex?segur que la cuidaran, pero també segur que no tant bé com l'Alex i la Rebe.. en fi.. espero que li vagi tot molt bé per les terres altes,que no s'anyori gaire de la boira, i sobretot ara a disfrutar de la nova Y_____A que de ben segur que també us donarà iguals o millors esperiéncies que la Panotxeta.
AH!!! Aviat tindreu sorpreseta pels que no ho sabeu..i els que ho sabeu, ssssssssssshhhhhhhh muts a la gàbia!! jejejeje FINS AVIAT FAMILIA!!!!
AH!!! Aviat tindreu sorpreseta pels que no ho sabeu..i els que ho sabeu, ssssssssssshhhhhhhh muts a la gàbia!! jejejeje FINS AVIAT FAMILIA!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
KOALA escrigué: La Panotxeta ha estat una eminencia en Admt perque ha estat en quasi totes les sortides desde ja farà 3 anys
no ho dubteu mai !!! ara a veure si la nova agafa una personalitat tan gran com la Panotxa
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum