Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Algu vol venir a probar una BMW
+3
rubsamo
Butxana
davidktm950
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Algu vol venir a probar una BMW
Ja se que per algun es un sacrilegi, pero, per provar......
http://crm.bmw-motorrad.es/motorrad/2011/testride/inscribete/
Jo me inscrit per probar una rt a les 11,30 a castelloli. (com ultimament la gent s'esta compran barcos, es per saber el que se sent.....)
http://crm.bmw-motorrad.es/motorrad/2011/testride/inscribete/
Jo me inscrit per probar una rt a les 11,30 a castelloli. (com ultimament la gent s'esta compran barcos, es per saber el que se sent.....)
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Re: Algu vol venir a probar una BMW
Culo veo, culo quiero...
mateixa hora, mateix lloc amb una Adventure...
.. es que la cabra tira pal monte...
mateixa hora, mateix lloc amb una Adventure...
.. es que la cabra tira pal monte...
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Allí ens veurem
Per cert, adivineu quina probaré jo ???
Per cert, adivineu quina probaré jo ???
Invitat- Invitat
Per aquesta vegada me possaré cordura, no crec que toca genoll amb la Adventure !! o si ?? jajaaja (no fa falta que ningú començi a penjar fotos de gent plegant i tocant genoll amb una Gs,que lestinc molt vistes !!)
Invitat- Invitat
Encra no s'ha apuntat l'Àlex ?? O potser no ho vol dir... jejeje segur que a vist que tots anem a les 11:30 i ell agafarà una altra hora per a que no el poguem veure al damunt d'una Bmw...
Invitat- Invitat
Bones.
Jo també tinc previst anar-hi.
Tinc hora per la 1200GS a les 12:30.
Esta vist que ja heu agafat totes les hores del matí per probar la Adventure, ehhh.
Ens veiem.
Rubén
Jo també tinc previst anar-hi.
Tinc hora per la 1200GS a les 12:30.
Esta vist que ja heu agafat totes les hores del matí per probar la Adventure, ehhh.
Ens veiem.
Rubén
ho sento a mi no em deixen. Quan poso el meu dni es posa la pantalla en vermell i salta una alarma en alemany que diu :
gesunden Menschen Pflege, Betreuung hat Antivirus
us recordo que a la fjr i caben 25 litres, d'aqui a castelloli anar i tornar no m'en gasta ni deu, per tant em queden 15 litres que cundeixen molt a l'hora de cremar brossa
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
ueeeee heu agafat totes les hores del mati o que? jo he tingut que agafar a les 14h i la RT per que la Adventure estava ja agafada...a quina hora quedareu per sortir d'aqui?
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
bueno va, confeso que he estat jo, m'he registrat amb un munt de noms i dni's falsos perque ni deu pugui probar aquells ferrots. Pel be de la humanitat i per evitar que la plaga es converteixi en pandemia, jijijiji
Panotxa- Admtero
jajaja ja sabia jo.. doncs bueno si dieu l'hora que sortiu podem anar junts val? aguaaaaaaaaaaaa
KOALA- ADMT
es per 1 de maig eh??
Panotxa- Admtero
Jo no tinc cap preoblema perque sigui dia de la Mare, jejeje
Bueno, que farem? A quina hora sortim?
Suposo que no anirem directes pe autovia
Propostes d'horaris i rutilla per aar a fer cap al Circuit???
V'sss
Bueno, que farem? A quina hora sortim?
Suposo que no anirem directes pe autovia
Propostes d'horaris i rutilla per aar a fer cap al Circuit???
V'sss
Invitat- Invitat
Com ningú diu res de quan marxar, jo diumenge treuré el cap pel Dalmau a les 9:00 com sempre...
Butxana- V.I.P
Depent de la ruta que vulguem fer per arribari, i si volem esmorçar avants, pero si sortim puntuals a les 9,00 tenim tmps de arribar i esmorçar alli.
davidktm950- V.I.P
Ostras, tenia pensada una ruta de les nostres amb parada a esmorçar a Vila-Rodona, perque paso per allà de reparto e hi ha un bar que es diu "Els Motards", no e entrat mai, pero pel nom... imagino que serà Motero, pero sortin a les 9 malament. El mapa marca 3hores 29 minuts, traduit al nostre llenguatge 2 hores 15 minuts + parada de 45 minuts per esmorçar surt un total de 3 horetes... Si teniu un plan millor digueu, pero si sortim a les 8 PUNTUALS podem estar al circuit a les 11 amb el marge d'error de 30 minuts que tenim de la cita. Que os sembla?
P.D.: Si fem aixó, només espero una cosa... que el bar obrin els diumenges, sinó me recordareu la ruta durant molt temps, jejeje
[url=
Mostra un mapa més granurl]
P.D.: Si fem aixó, només espero una cosa... que el bar obrin els diumenges, sinó me recordareu la ruta durant molt temps, jejeje
[url=
Mostra un mapa més granurl]
Invitat- Invitat
Una altra opció no tant agosserada com la del Joker (tu en la teva línea ) Segons sant Google 2:15 h
Però si no volem xafar l'autovia potser millor quedar a les 8:00
Ver mapa más grande
Ver mapa más grande
Butxana- V.I.P
butxana escrigué:Una altra opció no tant agosserada com la del Joker (tu en la teva línea ) Segons sant Google 2:15 h
<iframe width="600" height="375" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lleida&daddr=41.55325,1.03609+to:Carretera+desconocida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFWINegIdOs8PACm_7EFr4bymEjHwT24i4PoAEw%3BFV6begIdw6wZAA&hl=es&mra=dme&mrsp=1&sz=14&dirflg=ht&sll=41.597986,1.696873&sspn=0.05045,0.077162&ie=UTF8&via=1&ll=41.537366,1.194763&spn=0.770942,1.370544&z=9&output=embed"></iframe>
<small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=embed&saddr=Lleida&daddr=41.55325,1.03609+to:Carretera+desconocida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFWINegIdOs8PACm_7EFr4bymEjHwT24i4PoAEw%3BFV6begIdw6wZAA&hl=es&mra=dme&mrsp=1&sz=14&dirflg=ht&sll=41.597986,1.696873&sspn=0.05045,0.077162&ie=UTF8&via=1&ll=41.537366,1.194763&spn=0.770942,1.370544&z=9" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>
Si no recordo malament, el tros entre Arbeca i Malda, esta molt malament. (On vam deixar la moto del presi i el Riki va prerdre la visera). Pero ja hem sembla be aquesta.
davidktm950- V.I.P
A mi també me sembla be, la qüestió és fer de les nostres i probar motos !!
Així entenc que quedem a les 8 pixadets, repostats, amb el café fet i cigarreta als pulmons ???
Fins demà !!
Així entenc que quedem a les 8 pixadets, repostats, amb el café fet i cigarreta als pulmons ???
Fins demà !!
Invitat- Invitat
ja ens veurem allà... a les 8 impossible estar allà, jo tinc la proba a les 14h així que sortirem sobre les 10 i ja farem cap..ens veiem allà!
KOALA- ADMT
jo us acompanyare , pero despres fare la meva, ni de conya m'atanso al circuit, ple de virus i gent infectada !!!!! arggg!!!!
Panotxa- Admtero
jo tambe vindre per acompanyar pero jo ya se quina es la meva proxima moto y espero que sigui la primera de lleida jejeje
es la nova HONDA V4 Crosstourer motor 1200, u tinc molt clar a mi personalment magrada mes la refrigeracio per aigua y es HONDA, pa gustos los colores , el motor boxer no magrada en absolut, he que ningu salteri es la meva opinio y respecto totes les altres jejejejej
saludos
xavi
es la nova HONDA V4 Crosstourer motor 1200, u tinc molt clar a mi personalment magrada mes la refrigeracio per aigua y es HONDA, pa gustos los colores , el motor boxer no magrada en absolut, he que ningu salteri es la meva opinio y respecto totes les altres jejejejej
saludos
xavi
Doncs avui ja hem fet el Test Ride 2011 de Bmw, aquest any he decidit probar la R1200GS Adventure... Uff, impressionant, per ser la 1º vegada e deixat marcats els estribos, les botes i les genolleres !! És un juguet molt i molt divertit... V'sss
P.D.: Impressiona la imatge de tenir al davant al David (Ktm) a los mandos de una RT treient genoll a les curves !! Avui era un dia perfecte per fer un vídeo !!
P.D.: Impressiona la imatge de tenir al davant al David (Ktm) a los mandos de una RT treient genoll a les curves !! Avui era un dia perfecte per fer un vídeo !!
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum