Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Duracio dels Neumatics.
+14
jbag
NITRO
Emili
antoperez3
George
pedruco
Admin
riki
vidri
davidktm950
Panotxa
fleke
Butxana
guille
18 participantes
Pàgina 4 de 7
Pàgina 4 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Duracio dels Neumatics.
Butxana escrigué:Desprès no ploris si només et duren 2500 kmJoker escrigué:Eiii Guille !! Ja no tenim excuses, jejejee Avui hem fet el Doll, amb zones humides i seques, i no es marxaba res de res, aquestes Rosso 2 van molt be !!
Joker Return's !!
Aguafiestas !!
Invitat- Invitat
merda, em començo a semblar a vosaltres !! porto 4000 i estan per l'arrastre!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Joker escrigué:Butxana escrigué:Desprès no ploris si només et duren 2500 kmJoker escrigué:Eiii Guille !! Ja no tenim excuses, jejejee Avui hem fet el Doll, amb zones humides i seques, i no es marxaba res de res, aquestes Rosso 2 van molt be !!
Joker Return's !!
Aguafiestas !!
Realista..
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Dj Jul 28, 2011 1:22 pm
Sense comentaris....
Dj Dec 22, 2011 11:40 pmPanotxa escrigué:vec que alguns d'aqui haurien de comprar accions d'alguna casa de neumatics
veig que encara heu d'apendre
Panotxa escrigué:merda, em començo a semblar a vosaltres !! porto 4000 i estan per l'arrastre!!
Sense comentaris....
Editat per darrera vegada per Butxana el Ds Des 24, 2011 2:06 am, editat 3 cops en total
Butxana- V.I.P
per aixo em m'he donat de baixa !!! sino al final em veig comprant-me una ktm !!
sort que soc immune a l'altre virus!!!
marxo i tornare a ser el d'abans, 12mil de duracio !
sort que soc immune a l'altre virus!!!
marxo i tornare a ser el d'abans, 12mil de duracio !
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:merda, em començo a semblar a vosaltres !! porto 4000 i estan per l'arrastre!!
Vec que t'haure de ficar en vereda que aquest gasto l'ajuntament no se'l pot costejar.
Jo porto 5000 i amb una Michelin power 2ct, es que aquestos acelerons que foteu...
Per si li pot interesar a algu.
APROVECHANDO LA CONCENTRACIÓN MOTERAPINGÜINOS 2012VALLADOLID-PUENTE DUEROOS OFERTAMOS ESTE PACK DE NEUMÁTICOS Metzeler Sportec M3 120/70ZR17 Y 180/55ZR17179,00€ (IVA INCLUIDO)
http://www.ventaneumaticos.com/es/neumaticos-moto/902-pack-120-70-17me-y-180-55-17me.html
APROVECHANDO LA CONCENTRACIÓN MOTERAPINGÜINOS 2012VALLADOLID-PUENTE DUEROOS OFERTAMOS ESTE PACK DE NEUMÁTICOS Metzeler Sportec M3 120/70ZR17 Y 180/55ZR17179,00€ (IVA INCLUIDO)
http://www.ventaneumaticos.com/es/neumaticos-moto/902-pack-120-70-17me-y-180-55-17me.html
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
davidktm950 escrigué:Per si li pot interesar a algu.
Merci noi.
Buenas, donde montais los neumaticos si los comprais en la web, vosotros mismos?, algun taller?, lo digo porque los talleres de motos se mosquean si les llevas el neumatico, que precio cobran de montaje y equilibrado. gracias de antemano.
jbag escrigué:Panotxa escrigué:merda, em començo a semblar a vosaltres !! porto 4000 i estan per l'arrastre!!
Vec que t'haure de ficar en vereda que aquest gasto l'ajuntament no se'l pot costejar.
Jo porto 5000 i amb una Michelin power 2ct, es que aquestos acelerons que foteu...
Vec que m'haure de fotre la llengua al c....., que avui m'he he adonat de que tinc la roda del darrere a punt de caramelo!!!!
bueno continuem amb els donuts
contispot attak delantera 4645km
contiroad attak 2 trasera 2490 km
are probare la contiroad attak normal i la proxima amb aquet pas tindre que fican alguna de fusta
are probare la contiroad attak normal i la proxima amb aquet pas tindre que fican alguna de fusta
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
JESLER escrigué:Buenas, donde montais los neumaticos si los comprais en la web, vosotros mismos?, algun taller?, lo digo porque los talleres de motos se mosquean si les llevas el neumatico, que precio cobran de montaje y equilibrado. gracias de antemano.
buenas Jesler, las compramos por internet en ventaneumaticos.com , expomoto.es , neumaticos-pneus-online.es, etc... y david ktm tiene maquina para ponerlos, es suya y se la regalamos nosotros , y asi nos sale gratis.
si quieres hacer lo mismo, le das la voluntad por las molestias y listos jejeje
y si vas con las ruedas a motorbike ( c/ vidal y codina ) ellos te la pondran por 22 eur.
los talleres se mosquean porque hay el monopolio de Rodi, ya te explicare
nos vemos
Panotxa- Admtero
Bueno, yo si voy a romper todas las estadisticas, lo que no me acuerdo es de la marca de las primeras ruedas, las que vino de fafrica.
la trasera la cambie con 12000km y la delantera con 17000km lo que me costo una caida tonta a 5km hora, ahora llevo casi 26000 y la delantera esta casi nueva pero la trasera le quedan como mucho unos 2000km y esta nueva por los laterales, asi que si alguno la quiere para circuito, yo se la guardo cuando la cambie. la trasera es una michelin, ya me fijare en el modelo 180/55ZR/17
la trasera la cambie con 12000km y la delantera con 17000km lo que me costo una caida tonta a 5km hora, ahora llevo casi 26000 y la delantera esta casi nueva pero la trasera le quedan como mucho unos 2000km y esta nueva por los laterales, asi que si alguno la quiere para circuito, yo se la guardo cuando la cambie. la trasera es una michelin, ya me fijare en el modelo 180/55ZR/17
Como veo que sois unos come neumaticos, (yo como pardillo y moto automatica no los quemo) aqui dejo este link para un estudio muy profundo.
http://www.motomarca.com/es/dept_34.html
http://www.motomarca.com/es/dept_34.html
Ya tenemos maquina de cambiar neumaticos, y no sabes la pasta que nos ahorramos, entre 60 y 120 euros por juego.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
fleke escrigué:bueno continuem amb els donuts
Tu lo que nesesites son rodes de les d'ans dels anys 20 eren massises aquetes per tota la vida jajajaja
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
si si pues no es mala idea. lo mal es que ya no en deuen de ferNITRO escrigué:fleke escrigué:bueno continuem amb els donuts
Tu lo que nesesites son rodes de les d'ans dels anys 20 eren massises aquetes per tota la vida jajajaja
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
tranquils que ja arribo jo per petar l'estadistica jejeje
Panotxa- Admtero
JA TORNO HA SER AQUI!!!!!!
Des de començaments de setembre no canviava rodes!!!!
Des de començaments de setembre no canviava rodes!!!!
Pirelli Scorpion MT 90 del darrera montada en una KTM 990 Adventure taronja preciosa, enveja de tots... 5500 km. Potser li podria haver fet uns 200-300 km més, però soc un ànsies.
P.D. Feia anys que una roda no em durava tant
Editat per darrera vegada per Butxana el Dl Feb 20, 2012 6:38 am, editat 1 cop en total
Butxana- V.I.P
5500? es el meu record...............de lo minim que m'ha durat!! jejeje
quines portes ara?
quines portes ara?
Panotxa- Admtero
Yo acabo de colocar el tercer neumatico trasero un pilot road y lo he montado con 26700 km, asi que sacar la media de mis anteriores neumaticos pilot Road 2
Madre mia no te as equivocado 26700 ? que eran de madera? saldrian cuadrados no? mi mujer me come a besos si ago esa media...Yo lo flipo
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Panotxa escrigué:5500? es el meu record...............de lo minim que m'ha durat!! jejeje
quines portes ara?
Repteixo. Vull saber el que em poden arribar a durar en condicions normals (rodatge, adaptació a la moto....)
Butxana- V.I.P
pedruco, que dice que es el tercero en 26mil, o sea que le duran unos 8500 cada uno.
Panotxa- Admtero
Panotxa no t'enteres !!
La mitja és de 13.350km cada roda !!
JESLER escrigué:Yo acabo de colocar el tercer neumatico trasero un pilot road y lo he montado con 26700 km, asi que sacar la media de mis anteriores neumaticos pilot Road 2
La mitja és de 13.350km cada roda !!
Invitat- Invitat
Pàgina 4 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7