Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
I DESPRES DIREU QUE NO TREBALLO MAI!!!!
+3
NITRO
fleke
Panotxa
7 participantes
Pàgina 1 de 1
I DESPRES DIREU QUE NO TREBALLO MAI!!!!
Doncs avui que tenia festa, que segons vosaltres com sempre, he agafat la moto de la rebe i he anat a posar gasolina a la guissona de torrefarrera.
Alli havia un energumeno amb un renault 21 que estava molestant a la gent i anava borratxo.
truco a mossos per informar del tema i el borratxo agafa el cotxe i agafa direccio Lleida.
alli s'ha aturat en un banc i dintre anava de sobrat, he esperat reforços i quant em anat a identificar-lo i a demanar-li que sortis per fer la prova d'alcoholemia , el tio s'ha rebotat i em acabat tots pel terra.
Al final a donat 1'13 mg/l en la prova d'alcoholemia ( no se com coi ha arribat lleida sense fer mal a ningu) i bueno,
TOT I QUE TENIA FESTA, al final ha acabat detingut i jo ha escriure a mossos i despres informe intern a la meva comissaria
PER TOTS AQUELLS QUE ES QUEIXEN QUE TINC MASSA FESTES QUE SAPIGUIN QUE IGUALMENT TREBALLO 24 HORES AL DIA!!!
PD: per cert, ahir tambe entre el meu vei i jo vam frenar uns estafadors del gas, i tambe tenia festa!!!
i com que haure d'anar a judici, un dia mes de festa !!! jajajaaj
Alli havia un energumeno amb un renault 21 que estava molestant a la gent i anava borratxo.
truco a mossos per informar del tema i el borratxo agafa el cotxe i agafa direccio Lleida.
alli s'ha aturat en un banc i dintre anava de sobrat, he esperat reforços i quant em anat a identificar-lo i a demanar-li que sortis per fer la prova d'alcoholemia , el tio s'ha rebotat i em acabat tots pel terra.
Al final a donat 1'13 mg/l en la prova d'alcoholemia ( no se com coi ha arribat lleida sense fer mal a ningu) i bueno,
TOT I QUE TENIA FESTA, al final ha acabat detingut i jo ha escriure a mossos i despres informe intern a la meva comissaria
PER TOTS AQUELLS QUE ES QUEIXEN QUE TINC MASSA FESTES QUE SAPIGUIN QUE IGUALMENT TREBALLO 24 HORES AL DIA!!!
PD: per cert, ahir tambe entre el meu vei i jo vam frenar uns estafadors del gas, i tambe tenia festa!!!
i com que haure d'anar a judici, un dia mes de festa !!! jajajaaj
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: I DESPRES DIREU QUE NO TREBALLO MAI!!!!
yo de gran vui ser com el alex
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Ja saps lo que implica tindre placa,encara que estas fora de servei ta deus a la teva fenya,lo que passa que te tenim que fer una capa de color taronja que fiqui superpanotxa
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
En el fons us agrada....
Danielot- Assidu
- Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650
Danielot escrigué:En el fons us agrada....
SSSIIIIIII!!
PD: quan vulgueu em regaleu la capa
Panotxa- Admtero
et regalarem una capa i una llibreta messss gran: ets un heroi ¡¡¡¡¡ visca el superpanotxa!!!!
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
pero si anava amb la gs 500!!! aixo si el casc taronja !!!!
Panotxa- Admtero
Amb tu patrullant, podem dormir tots tranquils !!
Invitat- Invitat
apatrullando la ciudad como diria el amigo torrente,,,,que nos hacemos unas paji..........
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum