Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
tinc els catalegs de touratech
2 participantes
Pàgina 1 de 1
tinc els catalegs de touratech
bueno, no son catalegs, son tochos!!! mare meva, ni el Quijote es tan gruixut !!
bueno, aviso mes que res pels companys que avui estan resacosos a tope, ja que son els que tenen mubleuves, i la majoria de peces son per ells.
Que si la gs, que si la rt, la f 800........ pero tambe surten la transalp,xt,v-strom, la fjr, cb1000...
si algu el vol ja el portare el proxim diumenge i feu una ullada, pero els preus son seguin el estil bmw = carets
bueno, aviso mes que res pels companys que avui estan resacosos a tope, ja que son els que tenen mubleuves, i la majoria de peces son per ells.
Que si la gs, que si la rt, la f 800........ pero tambe surten la transalp,xt,v-strom, la fjr, cb1000...
si algu el vol ja el portare el proxim diumenge i feu una ullada, pero els preus son seguin el estil bmw = carets
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
roba admt.
bones companys com esta el tema de la roba ,no se res aviam si no fa tan fred, ni tinc tanta feina, i hem puc escapar un diumenge.
carles vstrom- Assidu
- Nº de missatges : 56
Re: tinc els catalegs de touratech
carles, hauries d'escriure al tema que toca, al de la roba, tens un buscador per aixo.
i si no un privat a mi , o en aquest cas al emili que es qui porta el tema roba
i si no un privat a mi , o en aquest cas al emili que es qui porta el tema roba
Panotxa- Admtero
Re: tinc els catalegs de touratech
NOIS !! ELS CATALEGS ELS TE EL RIKI A LA SEVA FEINA, ALLI ELS DEIXO PERQUE US ELS MIREU QUANT VULGUEU !!!
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum