Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Cambi horari ???
+4
guille
davidktm950
vidri
Panotxa
8 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Cambi horari ???
Bones, fa temps que he propossat iniciar l'horari d'estiu i quedar a les 8 per poder aprofitar més el matí.
Jo el dissabte vaig de bodes, o sigui, que no puc assegurar la meva estimada i agraida presencia, pero si s'ha d'empalmar per venir s'empalma, jejej
Vosaltres direu !!
P.D.: Jo el divendres ja tindré les vacances eternes, jejeje o sigui, algú vol sortir dilluns? dimarts? dimecres? ...
Jo el dissabte vaig de bodes, o sigui, que no puc assegurar la meva estimada i agraida presencia, pero si s'ha d'empalmar per venir s'empalma, jejej
Vosaltres direu !!
P.D.: Jo el divendres ja tindré les vacances eternes, jejeje o sigui, algú vol sortir dilluns? dimarts? dimecres? ...
Invitat- Invitat
Re: Cambi horari ???
home, jo estic de vacances, merescudes que treballo molt, si ens veiem diumenge ja parlarem.
jo avui he sortit, dema volia, pero m'acaven de trucar per fer el casting de atrapa un millon jijijiji
jo avui he sortit, dema volia, pero m'acaven de trucar per fer el casting de atrapa un millon jijijiji
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
jo aquest diumenge no puc vidre pero el dilluns podrie ser, el divendres dire si puc o no.
saludos
xavi
saludos
xavi
Perfecte !! Podem montar algo guapo el dilluns que tothom te festa !!
Invitat- Invitat
Per mi Ok. Depent mes del pendons i dormilons del foro.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
davidktm950 escrigué:Per mi Ok. Depent mes del pendons i dormilons del foro.
"Lo cortes no quita lo valiente". jo si a tot.
Jo a les 8 com que encara no soc home, no i estare .la moto a de se un placer no una obligacio, y com que cada diumenge me cuesta mas cogerla, si tinc que matina va ser que no.deu se que en faig vell.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Doncs jo no em mullo per dilluns que diumenge nit tinc "compromisos"
...però el diumenge si que estaré operatiu
...però el diumenge si que estaré operatiu
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
dilluns el cumple d'en Jean-luc ja fa 2 anyets, esteu invitats a cafe i pastis !!
tema de la hora el que decidiu, penseu que cada vegada fot mes calor
al final quedem ja diumenge a les 8 ?
tema de la hora el que decidiu, penseu que cada vegada fot mes calor
al final quedem ja diumenge a les 8 ?
Panotxa- Admtero
riki escrigué:Jo a les 8 com que encara no soc home, no i estare .la moto a de se un placer no una obligacio, y com que cada diumenge me cuesta mas cogerla, si tinc que matina va ser que no.deu se que en faig vell.
Si Riki, ens fem tots grans, pero l'esperit sempre és jove !!
Jo ja aprobaria el cambi d'horari i començar aquest mateix diumenge a les 8.
Invitat- Invitat
pues cuan sapigueu aon aneu ja em fareu una trucade perque n'altres ni de coña estarem a les 8
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
A les 8?????
Per o si a aquesta hora encara no han posat les carreteres!!!!!!!
Bueeeeeeno si la majoria ho prefereix per mi cap problema, però no em feu estar a les 8 al Dalmau després sortir a les 10....
Per o si a aquesta hora encara no han posat les carreteres!!!!!!!
Bueeeeeeno si la majoria ho prefereix per mi cap problema, però no em feu estar a les 8 al Dalmau després sortir a les 10....
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
es que ultimament quedem a les 9 i sortim pasades les 9.30, culpa del fleke,claro.
si quedem a les 8 sortirem ales 8.30,no?
diumenge a les 8 tots al dalmau !!!
aviseu a qui no tingui internet!!! al abuelo, per exemple !!! jajajaja
si quedem a les 8 sortirem ales 8.30,no?
diumenge a les 8 tots al dalmau !!!
aviseu a qui no tingui internet!!! al abuelo, per exemple !!! jajajaja
Panotxa- Admtero
Instaurem per decret (por c..j.... el hortari d'estiu).
Diumenge a les 8,00 per rodar a la fresca aixi el qui vulgui pot estar a la 13,00 a casa.
Diumenge a les 8,00 per rodar a la fresca aixi el qui vulgui pot estar a la 13,00 a casa.
davidktm950- V.I.P
jo hi ha molt diumenjes que macheco a les 05:00 per anar a buscar la meua filla al big-ben, i cuan torno ja no puc durmi mes aixi per mi no hi ha problema, el problema el tinc perque es diumenge, bueno que hi farem tot no pot ser....................
pos fiqueu la ruta al foro el dia avans , que jo no penso matina. ale ja no majunto.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
i el dimecres tameb hi ha una altra sortida !! ja us dire hora i lloc
Panotxa- Admtero
riki escrigué:pos fiqueu la ruta al foro el dia avans , que jo no penso matina. ale ja no majunto.
pues no serie male idea o almenos dir aon s'anira asmorça per queda alli
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
em sembla que sera impossible saber on anirem, per exemple dema hi ha lo de borges, pero potser als que hi ha dema no els hi fa gracia.
al fleke el podriam trucar ja que te excusa, pero.... al ricki que le den , si no que matini i no estigui tan de juerga amb les cabres jejeje
DEMA A LES 8 DEL MATI???? per sortir a 8.30 ???
al fleke el podriam trucar ja que te excusa, pero.... al ricki que le den , si no que matini i no estigui tan de juerga amb les cabres jejeje
DEMA A LES 8 DEL MATI???? per sortir a 8.30 ???
Panotxa- Admtero
Ok dema a les 8,00 per sortir a les 8,30.
Direccion......... Podriam anar direccio Coll de Nargo que fa molts dies que no i pasem.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=Ponts+to:Coll+de+Nargo+to:Isona+to:Tremp+to:Lleida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFUKUfwIdaRQSACkJ0YFXLH6mEjEQw6Qh4PoABA%3BFUKDgwIdnhYUACmx4o_WQtylEjEFfb1XJw35qA%3BFQ-yggIde_gPACll-aDvSW6mEjFOFMb70y3tLw%3BFQVxgwIdt6cNACnVyu1vUj-mEjFQxqQh4PoABA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&hl=es&mra=ls&sll=41.900233,0.97229&sspn=0.899493,1.755066&ie=UTF8&z=9
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=Ponts+to:Sant+Lloren%C3%A7+de+Morunys+to:Coll+de+Narg%C3%B3+to:Lleida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFUKUfwIdaRQSACkJ0YFXLH6mEjEQw6Qh4PoABA%3BFQL1ggIdykYYAClFOl6_ULmlEjHfcEY03yzP7A%3BFUKDgwIdnhYUACmx4o_WQtylEjEFfb1XJw35qA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&hl=es&mra=ls&sll=41.90061,1.106445&sspn=0.899493,1.755066&ie=UTF8&z=9
Ver mapa más grande
Direccion......... Podriam anar direccio Coll de Nargo que fa molts dies que no i pasem.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=Ponts+to:Coll+de+Nargo+to:Isona+to:Tremp+to:Lleida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFUKUfwIdaRQSACkJ0YFXLH6mEjEQw6Qh4PoABA%3BFUKDgwIdnhYUACmx4o_WQtylEjEFfb1XJw35qA%3BFQ-yggIde_gPACll-aDvSW6mEjFOFMb70y3tLw%3BFQVxgwIdt6cNACnVyu1vUj-mEjFQxqQh4PoABA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&hl=es&mra=ls&sll=41.900233,0.97229&sspn=0.899493,1.755066&ie=UTF8&z=9
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=Ponts+to:Sant+Lloren%C3%A7+de+Morunys+to:Coll+de+Narg%C3%B3+to:Lleida&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFUKUfwIdaRQSACkJ0YFXLH6mEjEQw6Qh4PoABA%3BFQL1ggIdykYYAClFOl6_ULmlEjHfcEY03yzP7A%3BFUKDgwIdnhYUACmx4o_WQtylEjEFfb1XJw35qA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&hl=es&mra=ls&sll=41.90061,1.106445&sspn=0.899493,1.755066&ie=UTF8&z=9
Ver mapa más grande
Editat per darrera vegada per davidktm950 el Dl Jun 13, 2011 7:48 am, editat 1 cop en total
davidktm950- V.I.P
dema dilluns tambe a les 8 del mati, eh???!!!!!
Panotxa- Admtero
dema a les 8 al dalmau, es pot sapiguer lo que teniu pensat, fins ha quina hora ????
Guille ets un crak, ja puc veure els mapes que posa la gent.
Dema a les 8.
Dema a les 8.
davidktm950- V.I.P
vidri escrigué:dema a les 8 al dalmau, es pot sapiguer lo que teniu pensat, fins ha quina hora ????
Demà s'havia dit d'anar a Andorra, pero a molts ens fa por anar a aquells països que només volen les nostres targetes vises...
La hora a les 8.
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum