Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

• 18 de juny Firall10

• hola

• Neumaticos Pirelli

• Glassdrive

• descripcion

18 de juny

+4
guille
fleke
Panotxa
vidri
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

18 de juny Empty 18 de juny

Missatge por vidri Dj Jun 09, 2011 9:24 am

nois m'he apuntat a una ruta que es diu "ruta de los valientes" si hi ha algu que vulgui vindre ja hu dira, pero sa de tindre uns requisist que jo no se si els teniu jajajajaja

REQUISITO,TENER UN PILOTAJE MEDIO ALTO,YA QUE SE CIRCULARA A UN RITMO BASTANTE ALEGRE.RUTA A SEGUIR GRANOLLERS,VIC,MANRESA,SOLSONA,PONTS,TREMP,PUENTE DE MONTAÑANA,PONT DE SUERT,VIELLA,PORT DE LA BONAIGUA,SORT,PORT DEL CANTO,SEU DE URGEL,PUIGCERDA,COLLADA DE TOSSAS,RIPOLL GRANOLLERS,TOTAL 600 KM

hi ha 32 motos apuntades Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

bueno, jo ja estic apuntat no se si podre anar al seu ritme, hu intentare mirare de deixar be l' ADMT, pero si algu m'acompanya millor

saludos
xavi

Editat per darrera vegada per vidri el Dj Jun 09, 2011 10:26 am, editat 1 cop en total
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 298
D'on ets? : linyola
Moto : HONDA VFR 1200F

http://www.moterus.es/usuarios/vidri

Tornar a dalt Ir abajo

18 de juny Empty Re: 18 de juny

Missatge por Invitat Dj Jun 09, 2011 10:22 am

Interessant, pero tindré al peke... Un altre any serà !!

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dj Jun 09, 2011 10:53 pm

aneu ficant la ruta per internet i aneu dient que anireu rapid , i mis amiguetes los mossos us estaran esperant , sols falta que digueu els horaris jajaja
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 3:18 am

ara sa de veure que antenen per "ritmo bastante alegre" els mossos son bona gent bounce bounce bounce
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 3:21 am

el que va al davant es mosso y ja els hi ha comunicat el horaris aixi sen aniran a fer la coca-cola jejejeje
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por fleke Dv Jun 10, 2011 4:04 am

ostia vidri no saps amb t'as fotut los mossos aixo sira una puta paxanga
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dv Jun 10, 2011 6:46 am

jo no vinc que estare a alcañiz, ademes que el meu nivell es mitja tirnat a baix !!jajaja
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 7:02 am

pues jo nomes per veure l'ambien ems fa gracia d'anar-hi, inclus ja tinc la samarreta de moterus i per ha mes enri de color blanc jejejejeje heeeeeeeee,,,,,,,que no soc merengue pero tampoc blau-grana jajajajaja,,,,,,pa gustos los colores

saludos
xavi
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dv Jun 10, 2011 7:57 am

el dia que hi hagi boira veuras!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 8:06 am

alex, per la boira ja porto les llums, pero de totes formes a l'hivern no agafo molt la moto, agafo mes el QUAD que es mes divertid y no tan perillos Shocked Shocked Shocked
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dv Jun 10, 2011 9:53 pm

a partir d'avui et batejo amb el nom ........FLOQUET DE NEU !! COPITO pels amics.
in nomine pater et fili et espiritu sancti, amen !!

ens veiem COPITO !!! JAJAJA
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 10:35 pm

no esta mal ja magrade jejejejejeje, pero despres cuan et bateji jo no et quixis
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dv Jun 10, 2011 10:53 pm

ja estic batejat, per algo em diuen Panotxa !!! Twisted Evil
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dv Jun 10, 2011 11:33 pm

jo tambe ja fa molt de temps que estic batejat, lo de Vidri ja mu van comença a dir cuan tenia 20 anys aixi que ja fa 26 anys, ara em toca a mi de batejarte jajajajaja

saludos
xavi
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dj Jun 16, 2011 8:55 am

hay 34 motos apuntadas, incluso mujeres moteras, creo que me lo pasere bien, yo saldre el ultimo he ire cojiendo mi posicion no sea que vaya molestanto a los demas jejejeje

panotxa lo del ritmo alegre es que vamos cantando y tocando las palmas Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Editat per darrera vegada per vidri el Dj Jun 16, 2011 8:57 am, editat 1 cop en total
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dj Jun 16, 2011 8:57 am

Eso eso i con la camiseta de ADMT encima de la chaqueta !! Para que aprendan como somos los de la Terra Ferma !! jejejje

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Ds Jun 18, 2011 8:51 am

be al final sirem 30 nois i 1 noia, a les 4:30 men vaig a busca la muea filla a la waikiki i a les 5:30 surtire direccion al pun de trobada que es a granollers, ja fare fotos

saludos
xavi
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dg Jun 19, 2011 5:41 am

ya estoy en casa, pero la experiencia no me ha gustado mucho jejejeje, ahora os explico.

puedo dar fe de que el ritmo era muy alegre tal vez demasiado, yo iba comodo siguiendo sin demasiados problemas, y la chica no veas como lleva la moto, una crack, salimos de granollers direccion a ponts donde decidimos repostar, luego seguimos direccion a tremp y en una curva vemos a unos cuantos parados, uno que hace un recto y se come parte del guarda railes, no hay nada que lamentar unos pequeños rasguños y ya esta, un susto.

llegamos a tremp donde decidimos almorzar, nos ponemos en marcha direccion a puente de montañana es una carretera que la he hecho unas cuantas veces y bien sin problemas, en cabeza somos unos diez mas menos y la verdad que llevamos un ritmo muy alegre, yo voy siguiendo pero esta vez llegamos a una curva y contracurva, la primera veo la trazada muy clara viene la segunda y no estoy preparado para la contracurva no se porque, no es muy cerrada, no se me ocurre mas que tocar el freno delantero y la moto se me pone tiesa intento frenar pero que cojones no puedo resolver la situacion y la moto se me va para el barranco asi que le digo a la moto adios yo me quedo aqui luego voy a buscarte jejejeje me tire de la moto literalmente me levanto me toco y estoy muy tranquilo y no me duela nada en absoluto,lo siguiente es ver donde esta la moto y la veo unos 10 metros entre los matorales.

los compeñeros se preocupan mucho por mi salud pero les repito que tranquilos que estoy bien muy tranquilo, que no se preocupen que me espabilo con la grua que para mi la ruta acaba aqui les digo que sigan la ruta que les queda mucho trozo por mi tranquilos que estoy entero me comenta andres que cuando tenga la moto fuera y vaya de regreso para casa que le llame para quedarse mas tranquilo.

llamo al raac y les digo que necesito un rescate con una grua para sacar la moto del barranco, me ponen en contacto con la grua de tremp y le digo que tiene que venir con un camion pluma para poder sacar la moto del barrando levantandola y no arrastrando, hace la consulta y al rato se me presenta la grua y un camion pluma, me da unas eslingas ato la moto y sin mas la carga en el camion de asistencia, hago un reparo de los daños y la verdad no son mucho solo aprecio daños de los platicos del lado izquiero y el faro delantero, no le veo nada mas , de todas formas los putos plasticos me costaran un paston, moto cargada y atada y nos dirigimos a la base de la asistencia en tremp, bueno decido llamar a andres para decirle que tranquilos que ya estoy camino de casa,,,,,,pero me quedo eledo cuando me dice que entan parados en las curvas del pantano que hay uno que se le ha ido la moto de la parte delantera y al parecer se ha roto algunas costillas al pegarse con los guarda railes, que ya ha venido la ambulancia de viella y se lo han llevado de urgencia para hacer un reconocimiento,,, y estaban cargando la moto a la grua

bueno ahora ya sabeis porque digo que a sido una mala experiencia, incluso puede que yo me haya caido por culpa de uno que me acababa de adelantar y no se si eso izo que me despistara, no lo se no puedo culpar a nadie, pero la verdad es que eramos muchos para llevar ese ritmo,,de todos modos lo importante es que lo puedo contar, supongo que la moto para el fin de semana que viene ya la tendre, y espero que esto me sirva de leccion y hay que sacarle la parte buena
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por guille Dg Jun 19, 2011 6:18 am

Ostia Vidri. Menos mal que tu estas be m'alegro que nomes sigui un susto i sento lo de la moto.
En veiem aviat.
Salut.
guille
guille
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 342
D'on ets? : Lleida
Moto : BMW F800R

http://www.moterus.es/usuarios/guillelleida

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dg Jun 19, 2011 7:48 am

qui compra loteria potser que al final li toqui.
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por riki Dg Jun 19, 2011 8:50 am

EI company u sento molt, meis mal que tu estas ve, menudo ritmo que llevavan, para que luego digan que si el de la ktm, el de la ducati .........
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dg Jun 19, 2011 9:06 am

Joder... Ho sento molt, pero lo important es que tú estiguis be !! Wink

Jo l'únic accident també va ser en aquesta carretera i desde llavors tot m'ha anat be, segur que a tú et passa igual i continuem fen bones rutes tots junts !!

Ànims i espero que el mecànic és porti be amb el pressupost, ok???

Ens veiem aviat company !!

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dg Jun 19, 2011 9:21 am

tinc bones noticies respecte al altre company, ja es ha casa y es veo que nomes son contusions no te res trencat, tot a quedat amb danys materials.

Joan espero que sigui aixi, espero que em serveixi de experiencia i tregui algo positiu.

saludos
xavi
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por vidri Dg Jun 19, 2011 9:37 am

riki escrigué:EI company u sento molt, meis mal que tu estas ve, menudo ritmo que llevavan, para que luego digan que si el de la ktm, el de la ducati .........

riki, pues la verdad que delante iban uns cuantos con cbr 1000 con un ritmo espectacular, gente muy cañera

un saludo
vidri
vidri
Pesat
Pesat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Emili Dg Jun 19, 2011 11:08 pm

Joder nene, quina sortida més mogudeta. M'alegro que estiguis bé i espero que la moto no tingui gaire mal.
Ens veiem
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado