Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Ja e arribat als 2000 missatges !!
+2
Panotxa
riki
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Ja e arribat als 2000 missatges !!
Doncs si companys, amb aquest missatge arribo exactament als 2000 missatges en aquest foro, un foro on he trobat a molta gent, on amb la majoria dels que hi participen ens trobem tots els diumenges i fem el café junts, la ruta i l'esmorçar, un esmorçar on el tema de conversa pot ser de qüalsevol tipus, pero sempre interessant i divertit.
Abans d'entrar en aquesta associació ja portava algo més de 3 anys en moto, casi sempre sol, i vaig estar bastant temps buscant un club o associació on entrar i poder anar amb gent i poder fer activitats amb el món de la moto. Vaig conéixer a l'Antonio, la seva dona, al Noel i uns altres companys del moto club d'aitona perque vaig crear un event a la pàgina de Moterus, així va començar el primer contar-te amb ADMT, ells tres és van encarregar de deixar-vos be i de convencer-me a que m'animés a vindre un diumenge a probar si m'agradaba el grup. Casualment, després d'anar a la fira de Lleida, fent neteja de l'escriptori, vaig trobar una papeleta de ADMT que m'havien donat o jo havia agafat, no ho recordo, i vaig xafardejar la web a veure que tal i me va agradar bastant, i hem vaig registrar i fins ara.
Després de 3 anys d'estar a ADMT, sé que estic al millor lloc i també sé que aquí hi ha la millor gent.
Amb aixó només os volia donar les gracies a tots per tot i que continueu tots sent com sou.
GRACIES ADEMETEROS !!
Abans d'entrar en aquesta associació ja portava algo més de 3 anys en moto, casi sempre sol, i vaig estar bastant temps buscant un club o associació on entrar i poder anar amb gent i poder fer activitats amb el món de la moto. Vaig conéixer a l'Antonio, la seva dona, al Noel i uns altres companys del moto club d'aitona perque vaig crear un event a la pàgina de Moterus, així va començar el primer contar-te amb ADMT, ells tres és van encarregar de deixar-vos be i de convencer-me a que m'animés a vindre un diumenge a probar si m'agradaba el grup. Casualment, després d'anar a la fira de Lleida, fent neteja de l'escriptori, vaig trobar una papeleta de ADMT que m'havien donat o jo havia agafat, no ho recordo, i vaig xafardejar la web a veure que tal i me va agradar bastant, i hem vaig registrar i fins ara.
Després de 3 anys d'estar a ADMT, sé que estic al millor lloc i també sé que aquí hi ha la millor gent.
Amb aixó només os volia donar les gracies a tots per tot i que continueu tots sent com sou.
GRACIES ADEMETEROS !!
Invitat- Invitat
Re: Ja e arribat als 2000 missatges !!
snif snif que emotiu , jo tambe t'estimo
per cert, que t'han regalat per arribar als 2000
als 1000 em van regalar una samarreta, un clauer , pegatina, i un descompte per montar rodes
suposo que una tanda a alcarras sera lo minim , no??
preeeessssiiiii........jejeje
per cert, que t'han regalat per arribar als 2000
als 1000 em van regalar una samarreta, un clauer , pegatina, i un descompte per montar rodes
suposo que una tanda a alcarras sera lo minim , no??
preeeessssiiiii........jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ostras Àlex, tú deus de tenir enchufe !! A mi no me van regalar rés... jejejeje
La veritat és que els nous adhesius d'ADMT queden molt be a la moto i el regal és poder-lo lluir amb orgull !!
Gracies a tots !!
P.D.: Que també puc acceptar altruistament i desinteressadament unes tandes al circuit !! jejejeje PREEEEEESSSSSSIIIIII !!!!!!
La veritat és que els nous adhesius d'ADMT queden molt be a la moto i el regal és poder-lo lluir amb orgull !!
Gracies a tots !!
P.D.: Que també puc acceptar altruistament i desinteressadament unes tandes al circuit !! jejejeje PREEEEEESSSSSSIIIIII !!!!!!
Invitat- Invitat
pprrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ara mateix no puc parlar amb tanta emocio.....en un altre moment...
V'ssssssssssss
V'ssssssssssss
Oy oy oy... hem sento una part responsable de que aquest xiquet hagi acabat a ADMT...jejeje però estic molt orgullós de que estiguis amb nosaltres!!!! una abraçada Joan!!!!!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Va Joan confesa i digues la veritat als teus companys.....
El regal pels 2000 missatges a sigut el casco nou!!!!!!!!!!!!1
jejejeje
jejejeje
jbax escrigué:Va Joan confesa i digues la veritat als teus companys.....
jejejeje
És veritat, me la pagat l'associació de les seves arques !!
Invitat- Invitat
ostia fins avui no e pogut escriure res de la emoçio tan gran que em var fer veure que avies arrivat als 2000
pero si no pots aguantat un pet com no vols arriva aon ets
pd: yo tambe t'astimo pero tu mirando pa cuenca
pero si no pots aguantat un pet com no vols arriva aon ets
pd: yo tambe t'astimo pero tu mirando pa cuenca
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum