Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
GOPRO
3 participantes
Pàgina 1 de 1
GOPRO
nois ja tinc la GOPRO aixi que ja os podre fer grabacion per davarnt hi per darrere, (ojo esas mentes enfermas que no malpiensen cuando digo per darrere) poso unes fotos
el proxim dia que coincidin os filmare
saludos
xavi
el proxim dia que coincidin os filmare
saludos
xavi
Re: GOPRO
Però jo tinc una pregunta...
Perquè vols una càmara al darrera?
que vols grabar? si mai hi portes ningú?
Perquè vols una càmara al darrera?
que vols grabar? si mai hi portes ningú?
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
i al davant el zoom a tope !!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
ja que no rep els diumenges....
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Butxana ta tens rao ja, aqui nomes hi ha domingueros,,,,,,, pero tu tranquil que ja coindicirem hi si et poses al radere anire a poc a poc
Panotxa no te zoom, pero te un gran angular 180º axi que tranquil que per molt grossa que sigui la moto l'agafarem sensera
bueno, el proxim dia ja os filmare, pero al David no se si podre, hi al Joker si anem al doll tambe sira dificil
haviam si surtiu algun dissabte nois, pero tot el dia com a de ser de 600 han amunt.
suposo que ara que tindreu aquesta collonada de la velocitat de creuer podreu surti hi fer mes Km,jejejeje
saludos
xavi
Panotxa no te zoom, pero te un gran angular 180º axi que tranquil que per molt grossa que sigui la moto l'agafarem sensera
bueno, el proxim dia ja os filmare, pero al David no se si podre, hi al Joker si anem al doll tambe sira dificil
haviam si surtiu algun dissabte nois, pero tot el dia com a de ser de 600 han amunt.
suposo que ara que tindreu aquesta collonada de la velocitat de creuer podreu surti hi fer mes Km,jejejeje
saludos
xavi
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum