Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Accident de moto
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Accident de moto
Bona tarde familia:
El dilluns per la tarde el meu fill va tenir un accident amb la moto, resultat un braç trencat i multiples abrasions per tot el cos.
El cas es que cuan va arribar la guardia urbana per fer els atestats el cotxe amb el que va colisionar, el seu propietari l´havia tret del lloc del sinistre i el va aparcar, per lo tan a l´acta d´atestats s´han vasat amb les declaracions de cada implicat, i com podeu imaginar les versions de les dues parts son totalment diferents.
Sabeu si es pot fer alguna alegacio a l´acta, o lo que i possa va a missa?
El dilluns per la tarde el meu fill va tenir un accident amb la moto, resultat un braç trencat i multiples abrasions per tot el cos.
El cas es que cuan va arribar la guardia urbana per fer els atestats el cotxe amb el que va colisionar, el seu propietari l´havia tret del lloc del sinistre i el va aparcar, per lo tan a l´acta d´atestats s´han vasat amb les declaracions de cada implicat, i com podeu imaginar les versions de les dues parts son totalment diferents.
Sabeu si es pot fer alguna alegacio a l´acta, o lo que i possa va a missa?
George- Assidu
- Nº de missatges : 87
D'on ets? : Lleida
Moto : Kawasaki z1000sx
Re: Accident de moto
amb les declaracions testimonis, conductors, marques a la via, marques als vehicles....amb tot aixo faran un atestat amb la probable causa de l'accident.
ara estic una mica fotut, pero quan pugui t'ho miro, disme lloc , dia i hora del acident
ara estic una mica fotut, pero quan pugui t'ho miro, disme lloc , dia i hora del acident
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
L´accident va ser el dilluns dia 8 a les 7 de la tarde al carrer Alcade Porqueres, davant mateix de la ferreteria Albert Soler
George- Assidu
- Nº de missatges : 87
D'on ets? : Lleida
Moto : Kawasaki z1000sx
ostras, amb els lios que tinc se ma pasat mirarteu, a veure si puc dema, i si no dilluns
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero