Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Cbr 600 RR Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Cbr 600 RR

Ir abajo

Cbr 600 RR Empty Cbr 600 RR

Missatge por Invitat Dc Ago 17, 2011 7:37 am

Hola nois, he pensat que podriem possar les coses que li fem a les nostres màquines, així si algú te una igual, pot consultar com es fan els "bricos"

Cadascun que obri un tema amb el model de moto i possi tot el que li fa.

CANVI D'OLI

Possar la moto amb el caballet central o en el meu cas que no en tinc, amb el caballet de darrera. Tot seguit a treure plàstics, en el cas de la nostra Cbr, només fa falta treure el inferior sencer, es podria treure només en de la dreta, pero es més complicat (ho he probat...). Recordeu que l'oli es canvia en calent, o sigui que si no heu anat a donar cap tomb abans, engegue-la un parell de minuts.
Trobareu el tornillo, la mirilla i el tap per omplir d'oli tot al mateix costat, a la dreta.
Col.locar la garrafa, "barreño" o el que tingueu més a mà per l'oli vell i amb una clau de tub de 12 o una clau fixa treieu el tornillo. Per que la cosa vagi millor, obrir el tap d'entrada d'oli. Deixar caure tot l'oli amb paciencia. Un cop caiguda l'última goteta possar el tornillo. A arribat l'hora de possar el nou oli, os farà falta un "enbud".
Aneu controlant l'entrada d'oli per la mirilla i també engegueu la moto 1 minutet perque l'oli circuli per tot el motor, veureu que el nivell baixa, es normal, pareu-la i acabeu d'omplir fins a la línea de màxim. Possar el tap d'entrada d'oli i col.loqueu els plàstics i lléstos !!

Ale, 6000 km més de diversió !!

De Actualizado recientemente
De Actualizado recientemente

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cbr 600 RR Empty Re: Cbr 600 RR

Missatge por Invitat Dc Ago 17, 2011 7:52 am

NETEJA LA CADENA

Materia necesari:
1 pincell
1 pot engrassa cadenas
1 pot de liquid de barbacoes, en el meu cas no el vaig trobar, pero l'aiguarràs també me va anar be.

Començarem per treure el cubrecadenes per netejar millor i amb més comoditat, a part el cubrecadenes sempre està ple de grasa i va be netejar-la.
També podeu probar de treure el plàstic protector del pinyo d'atac, dic que ho podeu probar perque jo no vaig podeu treure'l...
Amb el pincell mullat de aiguarràs anirem passant-lo per tota la cadena, amb molta paciéncia... recordeu que les cadenes tenen 4 cares i s'han de netejar totes. La part de dalt i el lateral es fàcil, una mica més complicat és la part d'abaix i encara més la part del darrera que haureu de passar la mà entre els "radis" de la llanta i anar rodant la roda amb la mà !! La moto sempre parada !!
Un cop la cadena torni a ser de color gris i no negre i oxidat, secar-la be, amb un drap serà suficient.
Ara que està neta, toca tornar-la a engrasar, recordeu lo de les 4 cares !! Tota ben engrasada. Moltar el cubrecadenes i lléstos !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cbr 600 RR Empty Re: Cbr 600 RR

Missatge por Invitat Ds Gen 14, 2012 9:15 am

BRICO DE PROTECCION DE MANETES DE FRE I EMBRAGUE

Medir distància i corbatura desde el tornillo d'anclatge fins a la part mes exterior de la maneta de fre o embrague (deixar uns 4 cm de més) pel tema de doblegar la barra + una distància de seguretat perque no estigui tocant a les manetes.

Soldar una femella a la part on anirà el tornillo travesser.

Doblegar be la barra a la distància que a cadascú li sembli i possar una capa de pintura per fer-lo una mica més digne i no es vegui el color del acer...

Tot seguit possar una arandela al tornillo, passar-lo per la femella de la barra, possar-li una altra arandela i una femella; apretar-la ben fort. I llestos, ja està tot llest per montar.

Si teniu una moto en que els contrapesos són "sin fin" (com el meu) és una més complicat, ho he solucionat una mica "chapusserament" agregant-li més arandeles i femelles per fer tope al tornillo.

De Actualizado recientemente

De Actualizado recientemente

De Actualizado recientemente

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cbr 600 RR Empty Re: Cbr 600 RR

Missatge por Invitat Ds Mar 17, 2012 1:51 am

NETEJA DEL FILTRE D'AIRE

1º de tot treure el seient (2 tornillos)
Després treure els 2 tornillos de cada lateral del carenat, potser s'ha de treure el carenat, no ho sé, jo ho he fet amb el carenat possat (amb molta paciéncia...)
Treure els 2 tornillos dels laterals davall del seient i 2 més de plàstic dintre de la zona del seient.
Obrir una mica els laterals, treure 1 tornillo per cada costat i estirar una cosa tipo tornillo de plàstic que va a presió als 2 costats del lateral a la zona davantera final del depósit.

Un cop tot lliure de tornillos, anar movent tot el depósit fins que surt, costa una mica, ja que hi ha una goma al tap del depósit que fa una mica de presió.

Ja el tenim fora

Cbr 600 RR 16032012629

Un cop la moto està nua... al lio !!!

Cbr 600 RR 16032012630

Treure una barra que aguanta algo electrónic i apartar-lo perque no molesti.
Treure un sensor i també apartar-lo.

Tot seguit treure els 6 tornillos de la tapa del filtre.

Ja tenim el filtre a la vista, a la part de dalt treure els 2 tornillos que subjecten el filtre i estirar sense miraments... ho dic perque m'ha costat i he estat molta estona averiguar si havia algún altre tornillo, pero al final he estirat i a sortit sense trencar rés.

A partir d'aqui feu el que vulgueu, el podeu substituir i passar-li un aire (com he fet jo)

I per montar, doncs el mateix pero a l'inversa !!

Nota: és més facil desmontar que montar... costa cuadrar els plàstic perque cuadrin amb els tornillos, pero bueno. S'ha de parar molta atenció amb la goma que rodeja la boca del deposit, ja que cuant el tenia col.locat, la goma a quedat pesigada i no le pogut possar be movent el depósit, pero amb un destornillador plà petit, le anat movent fins possar-ho be.

Ale, 12.000 km més de diversió !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cbr 600 RR Empty Re: Cbr 600 RR

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum