Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
28
4 participantes
Pàgina 1 de 1
28
eiiiiii gent ya som aqui aixi que ja ens veurem dema que fara una calor que ens cagarem tots
avere qui sira el candidat per tlf per avere aon quedem ktm que surtiras o ampreño al butxana o al panotxa
avere qui sira el candidat per tlf per avere aon quedem ktm que surtiras o ampreño al butxana o al panotxa
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: 28
a mi em pots trucar. segur
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
a mi no, que estarem tots fent nonon, jajajaja
P.D.: Al tanto, que diuen que demà farà molta molta calor
P.D.: Al tanto, que diuen que demà farà molta molta calor
Invitat- Invitat
jo dema a les 7 ja estare fent una miniruta cap al dalmau, i despres d'esmorzar cap a casa, que la'ltre dia amb el joker la moto marcaba 34 graus en marxa
Panotxa- Admtero
Tantes vacances i ja no sabeu a quin dia viviu... Heu d'apendre d'un professional que porta 2 mesos, jajajja
Invitat- Invitat
per aqui volta un que porta 9 mesos !!!!! va vindre a treballar una setmana i em va tocar amb ell, i era com anar amb un novato!!! jajaja
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:per aqui volta un que porta 9 mesos !!!!! va vindre a treballar una setmana i em va tocar amb ell, i era com anar amb un novato!!! jajaja
Ehhhh menos he que encara hem queden 5 mesets i ara venen els millors.
quina calor !! marcaba 36 graus desde benabarre!!!
he ficat el turbo que l'asfalt es nou desde benabarre, i no em digueu que es normal lo d'avui, quanta estona heu estat esperant abans del port de lesguarres? perque tela.
i al port m'heu tret mes distancia que yo que se!! si aniria igual de rapid amb la moto de la rebe!!!
continuo dient que no es el indio, que es algo de la flecha!!! no es normal,eh?!!
he ficat el turbo que l'asfalt es nou desde benabarre, i no em digueu que es normal lo d'avui, quanta estona heu estat esperant abans del port de lesguarres? perque tela.
i al port m'heu tret mes distancia que yo que se!! si aniria igual de rapid amb la moto de la rebe!!!
continuo dient que no es el indio, que es algo de la flecha!!! no es normal,eh?!!
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum