Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Circuit Alcarràs
2 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Circuit Alcarràs
TANDAS DE MOTO OCTUBRE 2011.(2 OCTUBRE,8 OCTUBRE, 15 OCTUBRE,22 OCTUBRE,23 OCTUBRE,29 OCTUBRE,30 OCTUBRE) PISTA ABIERTA 8 HORAS.
Todo el día 150 € (Los pilotos no federados pagaran 20 € de seguro en las oficinas del circuito, Box incluido)
Manana o Tarde 100 € (Los pilotos no federados pagaran 20 € de seguro en las oficinas del circuito, Box incluido)
...
2 Tandas de 30 minutos 50 € (Seguro incluido, Box no incluido)
1 Tanda de 30 minutos 30 € (Seguro incluido, Box no incluido)
Piloto adicional federado 40 €
Piloto Adicional no federado 50 €
Todo el día 150 € (Los pilotos no federados pagaran 20 € de seguro en las oficinas del circuito, Box incluido)
Manana o Tarde 100 € (Los pilotos no federados pagaran 20 € de seguro en las oficinas del circuito, Box incluido)
...
2 Tandas de 30 minutos 50 € (Seguro incluido, Box no incluido)
1 Tanda de 30 minutos 30 € (Seguro incluido, Box no incluido)
Piloto adicional federado 40 €
Piloto Adicional no federado 50 €
Invitat- Invitat
Re: Circuit Alcarràs
Nois, el dia 8 un company i jo anirem a fer un parell de tandes pel matí, si voleu vindre, a les 9:30 al Dalmau
Invitat- Invitat
Pues eso, aquest matí el company Jordi alias _scuderia_ i jo mateix hem fet un parell de tandes al circuit. Nosaltres hem entrat i sortit d'una sola peça i les nostres motos també, pero han hagut 4 accidents, entre elles 2 Hypers...
Bueno, ara gestiono els videos i els penjo, tot i que vist 1 vistos tots, perque tots els videos és el mateix... adelanto, me adelanten, tallo injecció, me colo, que me colo !!! uy uy uy ... pero bueno, ha estat divertit, jejejeje
Me tindreu que disculpar, al ser novato en aixó dels videos en circuit, ma quedat bastant d'escuadrat i no sé perqué, els primers 45 seg. fa un soroll raro... pero després es sent cantar a la meva nena !!
Bueno, ara gestiono els videos i els penjo, tot i que vist 1 vistos tots, perque tots els videos és el mateix... adelanto, me adelanten, tallo injecció, me colo, que me colo !!! uy uy uy ... pero bueno, ha estat divertit, jejejeje
Me tindreu que disculpar, al ser novato en aixó dels videos en circuit, ma quedat bastant d'escuadrat i no sé perqué, els primers 45 seg. fa un soroll raro... pero després es sent cantar a la meva nena !!
Invitat- Invitat
No feu cas del 1º video... estaba calentant rodes, jejeje els altres son un pel més agressius...
Nota: Si os fixeu, cada vegada que cambio, la moto puje de revolucions, no sóc jo, no sóc tant garrulo de no deixar de soltar el gas, es que es queda enganxat i fins que no poso marxa i deixo l'embrague o baixa a revolucions normals... jejejeje
Nota: Si os fixeu, cada vegada que cambio, la moto puje de revolucions, no sóc jo, no sóc tant garrulo de no deixar de soltar el gas, es que es queda enganxat i fins que no poso marxa i deixo l'embrague o baixa a revolucions normals... jejejeje
Invitat- Invitat
al segon video he calculat 2'13 una volta ? algo no rutlla, jo de mitja amb la panotxa 2'12 i el meu record 2'05
a vale fas tope en la 2ª corba, ademes que es nota que la moto no et va be i un et molesta abans de la chicane
tot i aixi esta prou be
a vale fas tope en la 2ª corba, ademes que es nota que la moto no et va be i un et molesta abans de la chicane
tot i aixi esta prou be
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
el 4º videos es més guapo, adelanto a 4 !!
Lo que no e anat a fer temps, jejeje, que les rodes no me donen confiança, jajajaja que cola ??? La veritat és que no és el mateix...
I ademés si només començar t'asusten...
Total accidentats: Yamaha R1, 1 Guille i 2 Riky's
Lo que no e anat a fer temps, jejeje, que les rodes no me donen confiança, jajajaja que cola ??? La veritat és que no és el mateix...
Invitat- Invitat
Que consti que no els estic possant tots, eh !!
Es una tria. Ale el 6é...
Es una tria. Ale el 6é...
Invitat- Invitat
Joker escrigué:el 4º videos es més guapo, adelanto a 4 !!
Mande que!!!!!!!!!
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
posa el video d'avui, que si que em anat rapid!! jajaja
casi me despeino!!
casi me despeino!!
Panotxa- Admtero
butxana escrigué:Joker escrigué:el 4º videos es més guapo, adelanto a 4 !!
Mande que!!!!!!!!!
Una R1, una F800R i 2 Hypermotards...
Invitat- Invitat
Panotxa escrigué:posa el video d'avui, que si que em anat rapid!! jajaja
casi me despeino!!
Millor que no, que habia un flipat amb una cb250 que anava tocant colçe a les curves !! jejejeje
Invitat- Invitat
12é i últim amb bandera vermella per la caiguda d'una altra Hyper, es veu al video la moto al terra i el tío per allà a la paella d'abaix de dretes
Invitat- Invitat
nooooooooooooooo !!! aixo es una tortura!!!!! prou, si us plau, prou !!!
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum