Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
i adema que toque
4 participantes
Pàgina 1 de 1
i adema que toque
eiiiiii adema que farem que toque tiurane o ruta guarra
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: i adema que toque
yo voto per ruta guarra pero bueno no se com hasta lo de tiurana
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Jo ruta curta, a les 12,00 tinc que estar a Lleida.
Jo no podre arribar abans de les 8,30 al Dalmau.
Jo no podre arribar abans de les 8,30 al Dalmau.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Jo tinc sopar i espero veure les carreres a la matinada, si al final vinc al Dalmau (la intenció es fer-ho) m'adaptaré al que digueu.
Per lo de les 8:30 jo crec que ja podriem començar a cambiar l'horari per les 9, que a la matinada comença a fer una mica de rasca.
Per lo de les 8:30 jo crec que ja podriem començar a cambiar l'horari per les 9, que a la matinada comença a fer una mica de rasca.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
.com ha anat ?
a partir d'ara quedem a les 9 , no?
david !! gracies per l'oferta ! esperem que el cap de setmana que ve pugui vindre !! ens veiem
a partir d'ara quedem a les 9 , no?
david !! gracies per l'oferta ! esperem que el cap de setmana que ve pugui vindre !! ens veiem
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
que com a anat ???
Doncs el Riki a vingut amb una camiseta del madriZZZ, i esclar, a acabat vomitant a mitja ruta...
Hem fet, Juncosa o Alcano (no se), Bellagarda i esmorçar a La Granadella, després, Bovera, Flix, Faió, Mequinensa, el Guille i Riki cap a l'autovia i el Fleke, Fleka, Emili i jo cap a la Granja d'Escarp, Serós, Aitona, Soses, Alcarràs i cadascún cap a casa seva, ale !! jejejeeje
Doncs el Riki a vingut amb una camiseta del madriZZZ, i esclar, a acabat vomitant a mitja ruta...
Hem fet, Juncosa o Alcano (no se), Bellagarda i esmorçar a La Granadella, després, Bovera, Flix, Faió, Mequinensa, el Guille i Riki cap a l'autovia i el Fleke, Fleka, Emili i jo cap a la Granja d'Escarp, Serós, Aitona, Soses, Alcarràs i cadascún cap a casa seva, ale !! jejejeeje
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum