Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

+3
Butxana
davidktm950
Panotxa
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dc Mar 14, 2012 5:16 am

DONCS AVUI JA L'HE PROVAT !!!!!

pedazo amoto !! avui m'he atansat a Benimoto d'alcarras i m'han ates molt be, molt amables, en un moment m'han fet la paperasa i la moto tota per mi.
En Benito diu " ves on vulguis amb ella " i em dona 20 euros per repostar.
Enjego la moto, posicio alta del seient, em diuen com va lo del controlcruiser, primera i en marxa.

ja comprobo que de casco abatible res de res, tot i la pantalla que porta que es pot regular,es massa petita comparada amb la proteccio de les motos que he tingut.

reposto, curios el forat del diposit, es nota que es modern, te un sistema perque no torni i rebufi la gasolina, i es impossible que despistats posin diesel ( s'hauria de ser molt de despistat)

coloco el seient en posicio baixa en menys de 15 segons, i tornemi.

Molt fina, la segona fa un soroll peculiar, no se si del cardan o de la aspiracio, pero dura uns segons, fins que allo agafa velocitat

en cap moment es nota el seu pes, desde 2000 voltes ja tira i es nota la potencia, vas pujant marxes, que per cert , sonen una mica i estan duretes igualment que l'embragatge, pero crec que es normal, recordeu que es una moto nova, tan sols porta 270km

Vaig enfilant cap a la Granja d'escarp passant per aitona, vaig mirant l'ordenador on marca de tot, km totals, parcials, els que me queden fins entrar en reserva ( que marcava mes de 300 ) el consum de mitja, el consum total, que si un altre parcial, que si temperatura, que si la hora, etc.

Veig que de consum força be, a 90 no arriba als 4 litres al 100, i a 135 no arriba a 6 per poc.

Comprobo el control creuer, de molt facil us, pero sols utilitzable per autopistes i autovies, ja que sols tocant el fre, el accelerador o el botonet es desactiva.

Per cert ,l'accelerador es Ridebywire, osigui, que no hi ha cables. Es molt sensible i molt finet .

ara toca comprobar el control de traccio, a veure aquesta rotonda i gas !!! collons com s'agafa !! no ha saltat , i aixo que li he fotut canya, perfecte.

Veig que a partir de 120 em comença a molestar l'aire, potser perque porto un abatible, pero la moto va molt be. Es condueix com una tetra , pero amb els baixos d'una bi, s'asembla mes a una tetra.

En arribar a aitona he de tornar a tocar el seient, la posicio mes baixa fa que estira massa els braços i fa que tingui molesties a l'esquena (potser tambe te culpa el tute que em vaig pegar ahir amb la varadero )

Arribo a la granja d'escarp i recordo una carretereta que dona a mequinensa, revirada i amb asfalt irregular al final. Doncs som-hi !!

en els canvis de direccio, corba contracorba, en cap moment se li noten els kilos que te, potser acostumat a la vara, pero aquesta o fa com si l'hagues portat tota la vida.

m'aturo en un camping alemany abans de creuar l'ebre i li faig un parell de fotos de record i vaig analitzant els pros i contras.
Veig que s'hauria de comprar una pantalla mes alta, possiblement unes torretes per no tindre els braços estirats, tot i que el seient en la posicio alta vaig mes comode, i potser afegiria uns paramans, no se, ja veuriem si fa falta alguna cosa mes en el dia dia.

torno cap a Benimoto, xino xano, que amb aquesta moto vol dir rosant la foto-radar. Amb sexta a 4500 es 130km/h , com la varadero, pero en la triumph, qualsevol toquet de gas surten els seus 137 cavalls de potencia.
Em recorda a la fjr, en un moment ja havia adelantat els cotxes que volia. s'ha d'anar en compte perque els cotxes no es pensen que ho podem fer tant rapid.

En resum, una molt bona moto, molt potenta, mes deportiva que no pas turistica, amb el us suposo que es van adiestrant els 137 cavalls que porta.Pero fan falta tants en el dia dia, o amb la versio de 800 ni hauria prou? 137 cv contra 95, i 259kg contra 215, 15mil euros contra 10mil....

M'ha agradat força, ara a la espera de probar la Honda crostourer i decidir que faig.

[img]nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 20120313122507 [/img]
[img]nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 20120313122554 [/img]
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dc Mar 21, 2012 5:22 am

nois, a la honda Ilermoto ja tenen exposada la nova crosstourer 1200 ! es una pasada i damunt m'ha agradat mes que la triumph, ara sols faltara probar-la !!
la veurem a la fira
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por davidktm950 Dc Mar 21, 2012 6:44 am

Xaquetero...... Culo veo culo quiero. ara en sortira un altra i cambiaras d'idea. Comprat una Bmw d'una vegada o si molt m'apures una Kati. Razz Razz
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dc Mar 21, 2012 7:20 am

estic mirant els videos de la crosstourer i tots han estat rodats a la carretera de...... serra de prades !!!!!

no soc xaquetero, ja vaig dir que m'agradava mes la triumph pero que tot es probar-ho. Despres de probar la triumph i no sentirme gaire comode, estic a la espera de probar la honda, que avui al seure he flipat de la posicio del manillar. Un cop probada la honda decidire entre quedarme la vara, la honda, i les 2 triumph ( la 1200 o la 800 )

de muebleuves res de res, ja ho saps, i de ktmalaria menys que m'han dit que es trenquen i que son com un mecano que has d'anar montant i desmontant
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por davidktm950 Dc Mar 21, 2012 11:16 pm

Pero aixo dona emocio a les sortides....
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dv Mar 23, 2012 4:33 am

beuno de moment tocara esperar :

Apreciado Sr. xxxxxxxxxx

De momento no hay disponibilidad para probar este modelo en ninguno de nuestros Concesionarios, o al menos no nos consta a nosotros.

Le recomendamos esperar un tiempo prudencial y volver a consultarnos o directamente ir visitando el siguiente enlace: http://www.honda-montesa.es/modelos-de-prueba-Honda/

Atentamente,

Manuel

Atención al Cliente

MONTESA HONDA, S.A.

Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dc Mar 28, 2012 7:23 am

be, avui he passat la tarde amb una tigresa !! no no es la Rebe, ella es una lleona !! jajaja Razz
he estat amb la tiger 800 xc. I amb la rebe de paquet.
La conclusio que he tret es que si fos pel dia a dia i caps de setmana anant sol, me la compraba. Va molt fina, puja molt be de voltes, sempre t'esta donant potencia, bons frens, amortiguacio una mica toveta al ser una trail off, canvi una miqueta dur, i molt fina en general. Pero li faltaba un pel de proteccio tot i portar la pantalla gran, no m'hi veig amb ella anant a cuenca carregat i amb paquet.
Tema acompanyant, la Rebe no s'ha sentit comoda, seient dur i petit , amb els agafadors una mica retrasats, i el cos inclinat cap endavant ja que el seient no es pla del tot.
Primer deia que no notaba l'aire, pero quant he posat el seient en la posicio baixa i que era mes comode, llavors es menjava tot l'aire.

Per tant, per mi sol, perfecte, pero per anar acompanyat i fer km, no es la moto.
De motor m'ha agradat mes que la 1200, pero aquesta si que esta preparada per anar dos.
Per tant, a la espera de probar la crostourer i la super tenere i decidir que fer, de moment a fer km amb la vara i....CRUJIROS VIVOS !!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por NITRO Dc Mar 28, 2012 8:59 am

Jo me quedaria amb aquesta

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Scaled.php?server=6&filename=25032012199

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por davidktm950 Dc Abr 04, 2012 9:42 pm

http://motos.coches.net/noticias/honda/crosstourer/v4/?tipoNoticia=2
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dj Abr 05, 2012 3:00 am

que siiii, que vale ....pero primer s'ha de probar !!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dc Abr 25, 2012 11:50 pm

doncs l'acabo de probar !! gracies a Ilermoto que ha matriculat la que tenia exposada a la Fira de Lleida.

Dir que al agafar-la tenia 416 km i l'he tornat amb 507, casi 100km probant-la i disfrutant-la.

Es una moto genial, molt fina, pero que molt, es el que aparenta, comoda i agil.

Tot i el seu pes es molt agil, feia amb ella el que volia. He notat l'amortiguacio davantera tova, cosa que no comporta cap problema ja que es pot regular sense cap problema, en precarga i hidraulic, etc. I el manillar estava una mica endavant ,cosa que no soc l'unic que s'ha queixat d'aixo, pero cap problema es regula i llestos.
Sols pujar-hi tot queda al seu lloc, posicio natural de mans , peus, esuqena, genial !!!!
Arranco i sona molt be, poso primera, el canvi una mica duret pero normal, esta en rodatge i freda!! En moviment una autentica delicia, veig que el embragatge ha d'acabar el rodatge pero molt be.
La moto molt fina i corre el que tu vols i quant vols , gracies al accelerador electronic i un cardan molt suau.
Al sortir de Lleida he estat apunt de fer mitja volta, perque en tan poc temps ja he vist que es el que feia temps que buscava.
Al final m'ho he repensat i he anat fins Juncosa, i quina pasada!! feia les corbes de Juncosa a 130 com si res , com si fesa aquelles corbes acada dia, la moto precisa i docil , amb el seu control de traccio haguesa pogut donar gas fins deixar una bona ratlla negra al terra.

Els consums eren normals ( o sigui que si li fots, gasta, com totes ), el ordenador a bord indica tª, km total, parcial , consum instantani i consum de mitja. I quant entra reserva t'indica els km que pots fer amb el consum del moment.

Falta una miqueta de proteccio del vent , es olvidar-se dels abatibles i llestos ( estic massa mal acostumat)

En resum, es com la vara pero mes fina, mes potenta i mes agil, una moto fantastica, m'ho he passat molt be, sens dubte es la proxima moto que tindre, el que no se es quant.
ens veiem
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Panotxa Dj Abr 26, 2012 12:00 am

per cert, dintre de poc a un company del foro varadero li arriba l'automatica i me la deixara probar, llavors veurem si val la pena esperar a l'automatica
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por jbag Dj Abr 26, 2012 6:06 am

Panotxa escrigué:per cert, dintre de poc a un company del foro varadero li arriba l'automatica i me la deixara probar, llavors veurem si val la pena esperar a l'automatica

Jo del Paco no te la deixaria!!!

Que has fet copiar pegar o que????

Compratela ja i calla d'una put.... vegada!!!
jbag
jbag
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 325
D'on ets? : Albatarrec
Moto : Honda CBF 1000

https://www.facebook.com/pages/Silos-y-Construciones-STMsl/274876

Tornar a dalt Ir abajo

nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !! - Página 2 Empty Re: nova honda crostourer i triumph tiger 1200 !!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum