Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
La nova reina de casa
+8
davidktm950
NITRO
jbag
Panotxa
fleke
Emili
Danielot
Butxana
12 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: La nova reina de casa
Rebe escrigué:joder, que fills de sa mare,
I que es això de que tenen dos motos més al taller?! estaven abans que la teva? o dubto, i si es que sí, aquest taller fa CAGAR!!! fes una queixa a consum o algo, entenc que la teva moto a d'anar primer, ja que l'entrada a taller es anterior a les altres, no??? o no va aixi?
Ànims , i per cert, com va lo de deixar de fumar?
Jo quan vaig tindre el meu problema me vaig emprenyar tan que li vaig enviar un correo a la casa oficial explixcant tot lo que m'avia passat i que estava molt emprenyat,ja no vaig anar mes al concesionari per veure si estava acabada,ja se van encarregar de trucarme els per anar a recollir la moto,despues l'amo del concesionari me va dir que no calia ficarse amb contacte amb la casa,yo li vaig contestar ficat amb la meva pell
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
jo vaig comenta lo gitano que es aquest individu
No se compot tindre la concesio de ktm i yamaha
ja fa 10 anys que em va vendre una moto de 2º ma i despres d'uns problemes mecanics i que me la va vendre sense fer la revisio, vaig anar 18 vegades. SI SI 18 vegades. Denuncia a consum i el fill de puta del pa...vull dir del gitano te el morro de fer una carta dient que es un professional i que si tenia algun problema sols hi havia d'anar.
Vaig al grau on m'arreglen la moto i em diuen que han trobat un niu d'ocell al filtre d'aire !!! SI SI PER FLIPAR !!!! es veu que la moto havia estat parada en un corral un munt de temps. PER HAVERME MATAO !!
ja se que alguns d'aqui estan contents i espero que duri.
Fleke , ja saps el que toca, a canviar de taller !!
No se compot tindre la concesio de ktm i yamaha
ja fa 10 anys que em va vendre una moto de 2º ma i despres d'uns problemes mecanics i que me la va vendre sense fer la revisio, vaig anar 18 vegades. SI SI 18 vegades. Denuncia a consum i el fill de puta del pa...vull dir del gitano te el morro de fer una carta dient que es un professional i que si tenia algun problema sols hi havia d'anar.
Vaig al grau on m'arreglen la moto i em diuen que han trobat un niu d'ocell al filtre d'aire !!! SI SI PER FLIPAR !!!! es veu que la moto havia estat parada en un corral un munt de temps. PER HAVERME MATAO !!
ja se que alguns d'aqui estan contents i espero que duri.
Fleke , ja saps el que toca, a canviar de taller !!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Si es que a tot arreu hi han de carallots!!!
Espero ho solventis aviat i pensa en mirar un altre taller que et faci la garantia igual, potser "motorbike"
Espero ho solventis aviat i pensa en mirar un altre taller que et faci la garantia igual, potser "motorbike"
Sento molt el que esta pasant, en part em sento culpable perque jo vaig recomanar aquet concesionari perque amb mi sempre s'han portat be.
L'unic que puc dir es que desitjo que te la donguin haviat i la puguis difruta.
Per lo de estar arreglant altres motos tot i que no es escusa, penseu que les coses van com van i les marques no paguen les garanties a preu de taller. (que quedi clar que no els estic justificant) pero cuan la cosa apreta......
Per lo de estar arreglant altres motos tot i que no es escusa, penseu que les coses van com van i les marques no paguen les garanties a preu de taller. (que quedi clar que no els estic justificant) pero cuan la cosa apreta......
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
davidktm950 escrigué:
Quant la cosa apreta.... Lleida no es tant gran i mes o menys ens coneixem tots i que en Butxana canvií de marca i et compri una moto.es una inversió.
Un tio que fa força quilometres a la moto, que tot sovint et portarà la moto a passar les revisions.... Si et comportes com cal aquí tens una bona inversió.
I tal com dic Tothom ens coneixem i si el concesionari no es comporta, aquest tipus de noticies corren com la polvora.
Nomes desitjo que tinguis la moto aviat, i sobretot, sobretot, no tinguis cap altre problema, amb una moto que costa un ""paston".
Danielot- Assidu
- Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650
[/quote]
Per aixo mateix, cuan la la cosa apreta no ten post permetre de cap manera que un client sen vagi de la tenda cabrejat , sobretot cuan estas jugant amb les seves ilusions,
cullonsssssssssssssssss ,,, que tots saven lo mal que u pasem cuan tenim la moto al kirofan.
[/quote]
Per aixo mateix, cuan la la cosa apreta no ten post permetre de cap manera que un client sen vagi de la tenda cabrejat , sobretot cuan estas jugant amb les seves ilusions,
cullonsssssssssssssssss ,,, que tots saven lo mal que u pasem cuan tenim la moto al kirofan.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
No sé perqué. Vam parlar de la compra de la moto i no ha va haver cap mena de problema, al contrari.davidktm950 escrigué:Sento molt el que esta pasant, en part em sento culpable perque jo vaig recomanar aquet concesionari perque amb mi sempre s'han portat be.
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
OÉ OÉ!!, OÉ OÉ!!, OÉ OÉ!!
OEOEOEOÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!
OEOEOEOÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!
OEOEOEOÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!
OEOEOEOÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!
Butxana- V.I.P
pues si que t'agrade el barça,que a guañat pel que vec
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Espero que els oe's no siguin pel fútbol, sinó per rebre la esperada trucada !!
Invitat- Invitat
fleke escrigué:pues si que t'agrade el barça,que a guañat pel que vec
No tinc ni idea de com ha acabat el futbolJoker escrigué:Espero que els oe's no siguin pel fútbol, sinó per rebre la esperada trucada !!
Butxana- V.I.P
Ens veiem aquest diumenge
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Jo crec que s'a tornat a compra una BMW,
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
si ve aquest diumenge, s'haura de posar ultim, jo no vull rebre un impacte dels tornillos que anira perdent !!!
Panotxa- Admtero
[img][/img]
Com la cuides punyeteroooooo.
Com la cuides punyeteroooooo.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
ay !! que noto com m'esta infectant la KTMalaria !!! que em sembla que amb aixo no soc immune!!!! ay !!!
me'n vai a fotre la fjr per un caminot enfangat a veure si venen aquestes a rentarme-la ( la moto ) i me's igual si trenco la moto,pa lo que sirve
me'n vai a fotre la fjr per un caminot enfangat a veure si venen aquestes a rentarme-la ( la moto ) i me's igual si trenco la moto,pa lo que sirve
Panotxa- Admtero
Jajajajajajaja
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
no te dire que no, pero es el model vell, jo tinc el nou jejjeje