Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
piknik primaveral
+12
héctor_triumph
George
riki
Rebe
Emili
JESLER
jbag
davidktm950
Butxana
guille
Panotxa
fleke
16 participantes
Pàgina 1 de 7
Pàgina 1 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
piknik primaveral
bueno aver si al final fem una fartada que sempre diem que l'am de fer i al final res de res
aixi que començem a fica fecha,el menu podrie ser calçots i caragols que el butxana ja te el proveedor
AAAA i si el cuiner de les costelles a la brasa tan famoses que diu que far veien champu mentres les cou pos tambe
ale es una proposta, are començeu a fica cullerada al tema avere si al final menjem algo decent
aixi que començem a fica fecha,el menu podrie ser calçots i caragols que el butxana ja te el proveedor
AAAA i si el cuiner de les costelles a la brasa tan famoses que diu que far veien champu mentres les cou pos tambe
ale es una proposta, are començeu a fica cullerada al tema avere si al final menjem algo decent
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: piknik primaveral
venga va avere si aixi os animeu
Cómo preparar una buena barbacoa:
Una vez que un hombre se ha decidido a hacer una barbacoa, hay una serie de acciones encadenadas que se ponen en marcha....
1) La mujer compra la comida
2) La mujer hace la ensalada, prepara la verdura y el postre.
3) La mujer prepara la carne para la barbacoa, la pone en una bandeja junto con los utensilios necesarios y la lleva al exterior, donde el hombre ya se encuentra sentado ante la barbacoa con una cerveza en la mano.
Ahora el punto culminante de la actividad.
4) EL HOMBRE PONE LA CARNE EN LA PARRILLA DE LA BARBACOA.
5) Siguen más actividades rutinarias: la mujer lleva los platos y cubiertos al exterior.
6) La mujer informa al hombre que la carne se está quemando.
7) El le agradece esta información vital y aprovecha para
pedirle otra cerveza mientras se ocupa de la emergencia.
Y ahora otro momento culminante!!!!!
EL HOMBRE RETIRA LA CARNE DE LA BARBACOA Y SE LA DA A LA MUJER.
9) Más trabajos rutinarios: la mujer coloca los platos, la
ensalada, el pan, los cubiertos, las servilletas y las salsas y
lleva todo a la mesa.
10) Después de la comida,la mujer quita la mesa, friega los
platos y ... otro momento importante!!!!! :
11) TODOS FELICITAN AL HOMBRE POR SUS DOTES CULINARIAS Y LE AGRADECEN LA ESPLÉNDIDA COMIDA.
12) El hombre pregunta a su mujer qué le ha parecido el no tener que cocinar. Cuando ve que ella se mosquea, llega a la conclusión de que no hay manera de complacer a las mujeres.
Cómo preparar una buena barbacoa:
Una vez que un hombre se ha decidido a hacer una barbacoa, hay una serie de acciones encadenadas que se ponen en marcha....
1) La mujer compra la comida
2) La mujer hace la ensalada, prepara la verdura y el postre.
3) La mujer prepara la carne para la barbacoa, la pone en una bandeja junto con los utensilios necesarios y la lleva al exterior, donde el hombre ya se encuentra sentado ante la barbacoa con una cerveza en la mano.
Ahora el punto culminante de la actividad.
4) EL HOMBRE PONE LA CARNE EN LA PARRILLA DE LA BARBACOA.
5) Siguen más actividades rutinarias: la mujer lleva los platos y cubiertos al exterior.
6) La mujer informa al hombre que la carne se está quemando.
7) El le agradece esta información vital y aprovecha para
pedirle otra cerveza mientras se ocupa de la emergencia.
Y ahora otro momento culminante!!!!!
EL HOMBRE RETIRA LA CARNE DE LA BARBACOA Y SE LA DA A LA MUJER.
9) Más trabajos rutinarios: la mujer coloca los platos, la
ensalada, el pan, los cubiertos, las servilletas y las salsas y
lleva todo a la mesa.
10) Después de la comida,la mujer quita la mesa, friega los
platos y ... otro momento importante!!!!! :
11) TODOS FELICITAN AL HOMBRE POR SUS DOTES CULINARIAS Y LE AGRADECEN LA ESPLÉNDIDA COMIDA.
12) El hombre pregunta a su mujer qué le ha parecido el no tener que cocinar. Cuando ve que ella se mosquea, llega a la conclusión de que no hay manera de complacer a las mujeres.
fleke- V.I.P
ostras, jo ja pensaba que hi havia data per fer una barbacoa !!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
fleke escrigué:bueno aver si al final fem una fartada que sempre diem que l'am de fer i al final res de res
No se com ho tindra el butxana, pero me semble que a la primavera de calçots na de na. De totes formes tampoc cal esperar a la primavera, no?
Per anar concretant temes, el lloc, que us sembla "La Saira" al costat d'almacelles, lloguen naus per si plou, taules cadires i lloc per fer foc, si la gent porta la canalla hi ha per jugar i se acabem malament sempre estirem mes aprop de casa no?
Si conve ajudar al cuiner " a veure champu" jo m'oferixo voluntari.
Fins Setmana Santa no hauriem de tenir cap problema de sumministrament (però mai es sap) Demà pregunto i us ho confirmo.
De tota manera estic d'acodr amb el Guille, el febrer pot ser tant bona época com qualsevol altra.
Al garito aquest que dius no hi estat mai, però ja em va bé.
Jo champú no puc, haurà de ser cervesa sola, els cítrics em fan ardor d'estòmac....
De tota manera estic d'acodr amb el Guille, el febrer pot ser tant bona época com qualsevol altra.
Al garito aquest que dius no hi estat mai, però ja em va bé.
Jo champú no puc, haurà de ser cervesa sola, els cítrics em fan ardor d'estòmac....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
ja direu. Per mi tambe cervesa sola. Llonganisa jo encara en tinc del l'esmorzar de la fira
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Apa Fleke,
tu l'has liat, tu marques la data.
tu l'has liat, tu marques la data.
Butxana- V.I.P
A la SAIRA tambe tu fan tot per 22 euros i entre la calçotada, la carn, la beguda i els crios per 12.
Fiqueu data quan vulgueu pero el 25 de febrer jo ja estare alli fent una calçotada!!
Fiqueu data quan vulgueu pero el 25 de febrer jo ja estare alli fent una calçotada!!
jbag escrigué:A la SAIRA tambe tu fan tot per 22 euros i entre la calçotada, la carn, la beguda i els crios per 12.
Pero si la gracia esta en ferto-ho tu amb una caixa de cervesa..............Ai Senyor........
guille escrigué:jbag escrigué:A la SAIRA tambe tu fan tot per 22 euros i entre la calçotada, la carn, la beguda i els crios per 12.
Pero si la gracia esta en ferto-ho tu amb una caixa de cervesa..............Ai Senyor........
Bueno vale!!! Llavors 4 Euros per cap i ells t'ho deixen tot, carpa, cadires, taula......
Si ho fem despres del 25 de febrer us informo i si no trucant, solventat.
i si ho fem a casa meva? quants seriam? jo tinc allo tipic del bido per fer barbacoa. Tinc jardi, terrassa.... bueno, la rebe hauria de donar el vist i plau
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Panotxa escrigué:i si ho fem a casa meva? quants seriam? jo tinc allo tipic del bido per fer barbacoa. Tinc jardi, terrassa.... bueno, la rebe hauria de donar el vist i plau
Aixó de la Saira, on dius que està?
P.D. Jbag: et faré pagar copyright
Butxana- V.I.P
davidktm950- V.I.P
Ho deia perque si la Rebe ha de deixar entrar a casa seva tota aquesta banda....
.... ja podem buscar un altre lloc
Butxana- V.I.P
Jo depén del dia també m'apunto, pero com que ja sabeu com sóc amb el tema del menjar... que sempre me critiqueu... os informo que no m'agrada ni els calçots ni els cargols, pero la llangonissa de la fira si, jejeje
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Jo depén del dia també m'apunto, pero com que ja sabeu com sóc amb el tema del menjar... que sempre me critiqueu... os informo que no m'agrada ni els calçots ni els cargols, pero la llangonissa de la fira si, jejeje
L'expulsem a aquest tio?
Butxana- V.I.P
Butxana escrigué:Joker escrigué:Jo depén del dia també m'apunto, pero com que ja sabeu com sóc amb el tema del menjar... que sempre me critiqueu... os informo que no m'agrada ni els calçots ni els cargols, pero la llangonissa de la fira si, jejeje
L'expulsem a aquest tio?
No podeu, m'estimeu massa !!
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Butxana escrigué:Joker escrigué:Jo depén del dia també m'apunto, pero com que ja sabeu com sóc amb el tema del menjar... que sempre me critiqueu... os informo que no m'agrada ni els calçots ni els cargols, pero la llangonissa de la fira si, jejeje
L'expulsem a aquest tio?
No podeu, m'estimeu massa !!
YA VEIG QUE NO EM SURTIREM D'AQUET NENET
nen ya saps que ya mes coses que no sigue el menu INFANTIL are que a parti d'ara les patates fregides me les menjare yo
fleke- V.I.P
bueno pues vist el que dieu,jo farie amb dissabte aixi no nos vindra d'un rato.
si es aixi comenseu a tria pel febrer
dia 4
dia 11
dia 18
dia 25
are que si voleu el diumenge ja o direu,pero hi ha meyns temps, suposo perque molts trindreu que fer algo
pel puesto dieume algo si la rebe donar el vist i plau pos anem a vilanova i si s'apunta mes gent,jo ting una torreta per jala s'aura de netejar una mique i listo
si es aixi comenseu a tria pel febrer
dia 4
dia 11
dia 18
dia 25
are que si voleu el diumenge ja o direu,pero hi ha meyns temps, suposo perque molts trindreu que fer algo
pel puesto dieume algo si la rebe donar el vist i plau pos anem a vilanova i si s'apunta mes gent,jo ting una torreta per jala s'aura de netejar una mique i listo
fleke- V.I.P
La Saira Granja Escola
Per si algu no hi ha estat mai.
A cada habitacle hi ha un foc a terra, nevera, fregadora i taules i cadires per la cuantitat de gent que i vaigui. En tenen de diferents mides, desde les mes petites per 10-15 fins a 50 persones.
Molt Important
La llenya tambe la posen ells
Fotos fetes aquesta tarde.
El preu continua sent de 4€ per cap. Jo, per aquest preu soc partidari de no emprenya ningu.
Per si algu no hi ha estat mai.
A cada habitacle hi ha un foc a terra, nevera, fregadora i taules i cadires per la cuantitat de gent que i vaigui. En tenen de diferents mides, desde les mes petites per 10-15 fins a 50 persones.
Molt Important
La llenya tambe la posen ells
Fotos fetes aquesta tarde.
El preu continua sent de 4€ per cap. Jo, per aquest preu soc partidari de no emprenya ningu.
Editat per darrera vegada per guille el Dc Gen 25, 2012 5:40 am, editat 1 cop en total
guille que pase que tens comisio a la saira o u fas per puger pujar tobogans
ja e estat alli menjant i la veritat es que se esta ver
com vulgueu
com vulgueu
fleke- V.I.P
fleke escrigué:guille que pase que tens comisio a la saira o u fas per puger pujar tobogans
com vulgueu
Home si me tinc que comprar una moto de rics.... haure de començar a fer algo, no?
Una colla de bor....... fent l'animal per alli i al costat un grup de canalla celebrat un cumpleanys tots asustats, les mares escandalitsades i els pares pensant "com s'ho monten aquestos cab..." aixo es que que voleu??????
davidktm950- V.I.P
Me parece una buena idea, podria ser un SABADO, ya sabeis por el refran.
No es broma, yo el sabado lo tengo guay y me puede acompañar la parienta,
por lo de la ensalada y todo eso.
No es broma, yo el sabado lo tengo guay y me puede acompañar la parienta,
por lo de la ensalada y todo eso.
A mi em sembla perfecte, tot i que si podem estar en un lloc més "reservat" on no tinguem que aguantar el que diu el David millor.
Jo no puc oferir el lloc, així que m'ofereixo com cuiner (jo si que prenc xampú).
Pel que fa a les dates el 25, els anteriors no se si tinc plans però amb aquest asseguro el tiro.
Jo no puc oferir el lloc, així que m'ofereixo com cuiner (jo si que prenc xampú).
Pel que fa a les dates el 25, els anteriors no se si tinc plans però amb aquest asseguro el tiro.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Pàgina 1 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pàgina 1 de 7
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum