Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
26 Febrer a Mora
+6
Dani
Butxana
George
Panotxa
josEr6n
fleke
10 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: 26 Febrer a Mora
yo tb me apunto
josEr6n- Sense Carnet
- Nº de missatges : 17
D'on ets? : lleida
Moto : er6n
allí estarem, esperem que no estiguem molt arrebotits de la calçotada de dissabte!! suposo que amb el partidet de futbol (NOVATOS VERSUS VETERANOS) ja baixarem el jalo
héctor_triumph- Assidu
- Nº de missatges : 77
Moto : triumph street triple
pos jo fare de coach, anda que estare per correr, si no ho estic mai , menys amb la panxa plena
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Panotxa escrigué:pos jo fare de coach, anda que estare per correr, si no ho estic mai , menys amb la panxa plena
El teu postre
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
la teva estufa
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:pos jo fare de coach, anda que estare per correr, si no ho estic mai , menys amb la panxa plena
Si no corres ni quant et paguen, que has de correr per plaer!!!!!
Encara que per plaer potser siiiiiii!!!!
Rebeeeeeeee ficat a l'altra punta del camp!!
uix , anava a escriure una barbaritat
Panotxa- Admtero
ostia jo vui vindre,pero no se com acabarem dema
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Jo de moment crec que m'ho perdo. Toca partit de basket diumenge al mati i no tinc a qui el porti.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Ara m'has fet emprenyar!!!!Joker escrigué:No fotis !!!!! Ara ja no te emoció...
Diumenge ens veiem!!!
R's V's Trail.
P.D. Panotxa, si em permets....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
R's V's Trail. V,s smtButxana escrigué:Ara m'has fet emprenyar!!!!Joker escrigué:No fotis !!!!! Ara ja no te emoció...
Diumenge ens veiem!!!
R's V's Trail.
P.D. Panotxa, si em permets....
fleke- V.I.P
fleke, pero si la teva es una trailR, o una Rtrail? la teva no vale
dema jo entro
dema jo entro
Panotxa- Admtero
Joker escrigué:No fotis !!!!! Ara ja no te emoció...
Però si l'emoció és la mateixa!!
Al Ktm sol li veieu el cul a la sortida i ja està.....bueno, i quan os dobla
si "competireu" entre la resta
Rebe- Assidu
- Nº de missatges : 79
D'on ets? : He caigut del cel jajaja
Moto : cap
bueno nois, al final em entrat unes 12 motos.
les R's cacadelavaca, ja que es un circuit molt tancat i sols pots anar en 2ª.
El unic que s'ha defensat ha sigut el fleke, jo he tornat a perdre els avisadors, i em sembla que ningu tornara.
es un circuit per supermotards. Tots tenim un vale que ens han donat per entrar mig dia per 32 euros o tot el dia per uns 50. Qui vulgui els repartirem
les R's cacadelavaca, ja que es un circuit molt tancat i sols pots anar en 2ª.
El unic que s'ha defensat ha sigut el fleke, jo he tornat a perdre els avisadors, i em sembla que ningu tornara.
es un circuit per supermotards. Tots tenim un vale que ens han donat per entrar mig dia per 32 euros o tot el dia per uns 50. Qui vulgui els repartirem
Panotxa- Admtero
La veritat, no m'ha agradat, he tingut 4 sustos de treure la cama...
Jo tb regalo el meu descompte.
QUE QUÉ !! Les R's, que ??? Si no ens heu vist el pel !!
Qui deia que les trails entrarien a donar espectacle i a fer fora les R's ??? Perque encara dubto de que hagueu entrat !! Estabeu a la pista ??
Jo, en tota la tanda només m'ha adelantat el Dani, perque jo estaba peix peix i hem donat 2 voltes a l'Hectos i a l'altre noi !!
Les R's s'han defensat bastant be en un circuit de NO R's !!
Algú deia "aparta bitxo"... a on hereu???
Jo tb regalo el meu descompte.
QUE QUÉ !! Les R's, que ??? Si no ens heu vist el pel !!
Qui deia que les trails entrarien a donar espectacle i a fer fora les R's ??? Perque encara dubto de que hagueu entrat !! Estabeu a la pista ??
Jo, en tota la tanda només m'ha adelantat el Dani, perque jo estaba peix peix i hem donat 2 voltes a l'Hectos i a l'altre noi !!
Les R's s'han defensat bastant be en un circuit de NO R's !!
Algú deia "aparta bitxo"... a on hereu???
Invitat- Invitat
Conclussió:
Circuit de NO R's, ninguna trail ni nacked ens ha passat.
Circuit de SI R's PLORARIEU TOTS TOTS I TOTS !!
Abstenerse DAVID KTM (l'extraterrestre no compta, que a 1º divisió no juguen)
Circuit de NO R's, ninguna trail ni nacked ens ha passat.
Circuit de SI R's PLORARIEU TOTS TOTS I TOTS !!
Abstenerse DAVID KTM (l'extraterrestre no compta, que a 1º divisió no juguen)
Invitat- Invitat
joker, no cridis gaire que tinc fotos que ho demostren.
A mi m'han fet separarme 3 vegades de la 1000 perque l'apretava. Tot i aixi (repeteixo que tinc fotos) tot just estava una corba darrere teu, al final jo he sortit abans d'hora perque tots em feieu nosa jajajaja, menys el fleke, el guille que ha plegat i el butxana que el tenia al darrere
Sus he crujio vivos !!!!
A mi m'han fet separarme 3 vegades de la 1000 perque l'apretava. Tot i aixi (repeteixo que tinc fotos) tot just estava una corba darrere teu, al final jo he sortit abans d'hora perque tots em feieu nosa jajajaja, menys el fleke, el guille que ha plegat i el butxana que el tenia al darrere
Sus he crujio vivos !!!!
Panotxa- Admtero
no as crujido na de na, vols que hem crega, que estas darrera meu, que me pots vasilar adelantar-me i plegues abans ??? no m'ho crec, vull les fotos com a prova visual !!
Jo si estic darrera algú i me queden voltes... A POR ÉL !!!
Jo si estic darrera algú i me queden voltes... A POR ÉL !!!
Invitat- Invitat
pos quan pugui t'ensenyo que tu estas a la linea de meta y jo contrameta, despres de anar 3 voltes darrera un tap i que el del circuit em fes afluixar 3 vegades per apretar als de davant.I tu has sortit el primer i jo el penultim, tamos?
M'has vist tu al davant? tambe has doblegat els retrovisors com la resta? llavors,clar que no m'has vist
tot i aixi , te mes merit entrar en aquell circuit amb la teva R que amb la meva Vara
llastima que a la rebe se li ha borrat el video, pero penjare fotos i tregueu conclusions.
M'has vist tu al davant? tambe has doblegat els retrovisors com la resta? llavors,clar que no m'has vist
tot i aixi , te mes merit entrar en aquell circuit amb la teva R que amb la meva Vara
llastima que a la rebe se li ha borrat el video, pero penjare fotos i tregueu conclusions.
Panotxa- Admtero
joker a mi no me as pasado dos veces si no que he hecho una paradita intentando adelantar al hector,jajajaj tenia miedo ke me tumbara. A estado bien no habia entrado nunca en un circuito i como primera experiencia no a estado mal a persar de casi ser el ultimo. yo tb e doblado a dos haber si saben kien son?????
joker a mi no me as pasado dos veces si no que he hecho una paradita intentando adelantar al hector,jajajaj tenia miedo ke me tumbara. A estado bien no habia entrado nunca en un circuito i como primera experiencia no a estado mal a persar de casi ser el ultimo. yo tb e doblado a dos haber si saben kien son?????
josEr6n- Sense Carnet
- Nº de missatges : 17
Moto : er6n
Ha estado bien, pero ay que repetir, y esta vez en alcarras! jejeje Asi joan veran lo que es un R, jajajajajajjajajajja
Dani- Timid
- Nº de missatges : 44
D'on ets? : Benavent del Segria
Moto : Suzuki Gsxr 600
puuuuuuues la meua impresio al principi no a estat bona,hasta que li e comensat a trovarli el truquillo amb 2º i na fen i sense pasarse en auri gas que si no em comensae a donar batzegades la roda, agarra un ritme i a les petites rectes 3º i nar fen
de totes maneres i avie mase motos i no es podie traçar ver les curves.pero amb 5 o 6 motillos com a molt, almenos amb la meua bicha ancare podrie pasarmeu ver
are que com avui mai mes
de totes maneres i avie mase motos i no es podie traçar ver les curves.pero amb 5 o 6 motillos com a molt, almenos amb la meua bicha ancare podrie pasarmeu ver
are que com avui mai mes
fleke- V.I.P
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum