Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
hola a todos.
+6
davidktm950
jbag
George
Panotxa
guille
josEr6n
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
hola a todos.
Hola me llamo Jose i soy de lleida, i tengo algunos amigos que estan reguistrados en esta paguina i aqui estoy uno mas, espero poder coincidir pronto en alguna salida. Saludos (conocidos_ dani rol/ antonio perez)
josEr6n- Sense Carnet
- Nº de missatges : 17
D'on ets? : lleida
Moto : er6n
Re: hola a todos.
bienvenido, te esperamos el domingo al dalmau. Y no hagas caso de antonio, que seguro que te ha dicho que corremos mucho. Nada aqui hacemos turismo y punto. jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Hola Jose, bienvenido !!
Turismo ??? jajjaajaja
Tu vine que t'ho passaràs be !!
Turismo ??? jajjaajaja
Tu vine que t'ho passaràs be !!
Invitat- Invitat
Otro de KAWA
Bienvenido Jose, ya sabes todos los domingos (que puedas) a las 9
Saludos
Bienvenido Jose, ya sabes todos los domingos (que puedas) a las 9
Saludos
George- Assidu
- Nº de missatges : 87
D'on ets? : Lleida
Moto : Kawasaki z1000sx
Bienvenido, pasa y ponte comodo.
Vente un domingo, seguro que te lo pasas bien, y por el ritmo no te preocupes, soy capaz de seguirlos hasta yo....
Vente un domingo, seguro que te lo pasas bien, y por el ritmo no te preocupes, soy capaz de seguirlos hasta yo....
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
ok, gente si puedo este domingo no faltare
josEr6n- Sense Carnet
alguien le dice lo de los cafes??
Panotxa- Admtero
Calla, calla!!!
Ja s'ho trobarà...
Aixi no pateixo per la calderilla
Ja s'ho trobarà...
Aixi no pateixo per la calderilla
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Aquet diumenge jo no vinc, no l'asusteu,
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
No feu aixo!!!!!
Que en vindrà un de nou!!!!
Que em de quedar bé!!!!
Si continuem per aquest camí em monto una "juerga del cagarse" dissabte per la nit i diumenge tampoc vinc!!!
Que em de quedar bé!!!!
Si continuem per aquest camí em monto una "juerga del cagarse" dissabte per la nit i diumenge tampoc vinc!!!
Butxana- V.I.P
Butxana escrigué:No feu aixo!!!!!
Que em de quedar bé!!!!
I digueu-li a la Fleka que ni la convidaré ni li explicaré
Butxana- V.I.P
bueno si tengo que pagar los cafes contra menos mejor.jajajaj
los chupitos van a cuenta vuestra no???? que con el frio uno tiene de entar en calor
los chupitos van a cuenta vuestra no???? que con el frio uno tiene de entar en calor
josEr6n- Sense Carnet
Veo que lo has captao rapido !!! aprovecha este domingo que seremos pocos jejeje
Panotxa- Admtero
y yo me quedo sin cafe
a por cierto Bienvenido al Foro
a por cierto Bienvenido al Foro
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
pues este domingo no seremos pocos.....igual no va nadie!!!!!!
panotxa i rebe, guille i jose??? emili??? riki ...no creo, que la semana pasada ya sufrio bastante
bueno, aunque seamos 3 yo alli estare i...........JA VEUREM
panotxa i rebe, guille i jose??? emili??? riki ...no creo, que la semana pasada ya sufrio bastante
bueno, aunque seamos 3 yo alli estare i...........JA VEUREM
Panotxa- Admtero
EEEEEEEHHHHH!!!!!!!!!!
QUE PASSA!!!! JO NO CONTO, O QUE!!!!
JA SE QUE EM TENS ENVEJA PERQUE LA MEVA MOTO ES TARONJA!!!!
P.D. La juerga s'ha quedat en sopar i poca cosa més....
QUE PASSA!!!! JO NO CONTO, O QUE!!!!
JA SE QUE EM TENS ENVEJA PERQUE LA MEVA MOTO ES TARONJA!!!!
P.D. La juerga s'ha quedat en sopar i poca cosa més....
Butxana- V.I.P
tant la rebe com jo ja pensavem que veien que tothom fa pila, et montaries una juerga del copon, d'aquelles que no saps com t'aixeques del llit amb molt mal de cap i amb dos cuarentones al llit, vestides de infermeres i tu no saps perque portes uns pantalons de cowboy. I et fa mal el cul.
quan has aconseguit aixecarte per anar a pixar, que si no et peta la bufeta, observes que portes un tatoo de la Hellokitty a la natja del cul. I et fa mal el cul.
decideixes anar a la cuina a buscar un got d'aigua i de pas veure com a quedat el campo de batalla, osease, el teu pis.
Arribes a la cuina i sols veus tot d'ampolles buides i que abans portaven alcohol. Beus amorrante a l'aixeta perque no queden vasos. I et fa mal el cul.
Dubtes en tornar al llit amb les cuarentones i continuar la resaca. Pero no spas quina hora es i decideixes anar al sofa, estirarte i veure les noticies i comprobar que no l'has liat tant com et penses. I et fa mal el cul.
Arribes la sofa i observes un pedaso negre estirat a lo ample . I et fa mal el cul. I ara ja saps perque !!!!!!!!!
vindras???
quan has aconseguit aixecarte per anar a pixar, que si no et peta la bufeta, observes que portes un tatoo de la Hellokitty a la natja del cul. I et fa mal el cul.
decideixes anar a la cuina a buscar un got d'aigua i de pas veure com a quedat el campo de batalla, osease, el teu pis.
Arribes a la cuina i sols veus tot d'ampolles buides i que abans portaven alcohol. Beus amorrante a l'aixeta perque no queden vasos. I et fa mal el cul.
Dubtes en tornar al llit amb les cuarentones i continuar la resaca. Pero no spas quina hora es i decideixes anar al sofa, estirarte i veure les noticies i comprobar que no l'has liat tant com et penses. I et fa mal el cul.
Arribes la sofa i observes un pedaso negre estirat a lo ample . I et fa mal el cul. I ara ja saps perque !!!!!!!!!
vindras???
Panotxa- Admtero
Yo ire, pero sin el negro,jajajaja
Dani- Timid
- Nº de missatges : 44
D'on ets? : Benavent del Segria
Moto : Suzuki Gsxr 600
Panotxa escrigué:tant la rebe com jo ja pensavem que veien que tothom fa pila, et montaries una juerga del copon, d'aquelles que no saps com t'aixeques del llit amb molt mal de cap i amb dos cuarentones al llit, vestides de infermeres i tu no saps perque portes uns pantalons de cowboy. I et fa mal el cul.
vindras???
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Panotxa escrigué:tant la rebe com jo ja pensavem que veien que tothom fa pila, et montaries una juerga del copon, d'aquelles que no saps com t'aixeques del llit amb molt mal de cap i amb dos cuarentones al llit, vestides de infermeres i tu no saps perque portes uns pantalons de cowboy. I et fa mal el cul.
vindras???
Suposo que si. Dos dies seguits amb el negre ja no els aguanto...
Butxana- V.I.P
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum