Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Penitentes 2012 Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Penitentes 2012

5 participantes

Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Penitentes 2012

Missatge por smasip Dj Feb 16, 2012 10:28 am

Bona nit a tots, aquest any me he apuntat a la Penitentes que es farà desde Osca a finals d'Abril. Hi ha algù mès que hi vagi? Si hi heu anat algun altre any, com va anar l'experiencia? Em podeu fer cinc cèntims?

Ja em direu algo.

Salut a tots

Salvador Masip - Lleida
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por Panotxa Dj Feb 16, 2012 11:45 am

jo no he anat, pero he sentit algun comentari que massa motos juntes i massa estils diferents de conduccio.

aixo si, et faras un fart de fer corves.

JA ENS DIRAS COM HA ANAT !!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por alber_troy Dl Mar 19, 2012 5:40 am

Hola!
Jo també m'he apuntat, un amic com a mínim vindrà d'acompanyant. pirat
Li he dit que la gent va a pernoctar dos dies a Osca i ell m'ha dit que a nosaltres no ens fa falta, que ho fem tot el mateix día; desde casa... 130 + 820 + 130 = 1.080 kms, només és un megàmetre Shocked

No he anat cap any i estic pendent d'enterarme si es necessari nar al briefing el día d'abans de la ruta, o el mateix día es suficient, pel tema del roadbook i com ho donen, suposo que en un plec de fulls que tens que retallar i enganxar amb celo. La sortida crec que és a les 06:30.

Rafagàsss!!!
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por smasip Dl Mar 19, 2012 6:02 am

Molt bè Albert, jo vaig reservar les nits de divendres i dissabte al Hostal Rugaca, al centre d'Osca, per que em pensaba que el recorregut era el dissabte.
Donat que dilluns trebatllo, el diumenge al acabar el recorregut, he de tornar cap a Lleida, pero hi anirè dissabte a la tarda per dormir a Osca per si reparteixen instruccions, descansar i sortir puntual al matí.
El meu dorsal es el 264, i vaig amb una SV 650.

Salut i força
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por smasip Dt Maig 01, 2012 9:08 am

Be companys, ja tinc el titol de PENITENTE 2012, per acabar tot el recorregut.
La ruta es una mica dureta per el kilometratje i la va fer més dura les condicions climatológiques, ja que vam trobar al matí, fresqueta i la carretera molla per les pluges de la nit, i al arribar la tarda, es va anar complicant amb pluja, neu, calamarça, vent, una mica de tot.

La sortida era a les 7 del matì,i jo vaig procurar sortir amb el segon grup (es surt unes cinc motos cada minut), per mirar de no perdre temps.

Tambè vaig tindre sort de que la ruta va anar en direcció a Barbastre, Graus, Bonansa, Pont de Suert, Pobla, Tremp, Isona, Coll de Nargo, La Seu i Puigcerda (amb paradeta per dinar), i com que ho coneixo bè, no em va caldre ni mirar el rutómetre.

Fins a Graus, que vaig parar a repostar, vaig anar pràcticament sol, i a partir d'allí em van començar a passar bastantes motos, que anaven més rapides que jo (vaig bastant tranquilet), fins que al arribar al control 1, vaig continuar fins a Pont de Suert on vaig fer una paradeta per esmorsar i pixar. Vaig seguir fent al meu ritme i de tant en tant em passaban motos més rapides, pero tambè feien mès parades que jo, per lo que vaig arribar a Puigcerdà dels vint primers, despres de dinar tambè vaig sortir puntualet, ara amb el rutómetre a la vista, ja que no coneixeia part de la ruta.

Al Puymorens, nevaba una miqueta, després es va despejar, i vaig anar seguint al meu ritme, col darrera col, fins que al pujar cap al túnel de Bielsa, el cel era molt més tapat i estava nevant. A l'altre costat pluja menguant conforme es perdeia alçada, i a partir de Ainsa, més tapat i al començar el Serrablo, pluja, cada cop més forta, amb calamarsa, pujada al Monrepós, tot moll i arribada a Osca a les 8:5o h. amb tots els controls passats.

La sorpresa es que al arribar ens diuen que sols han arribat abans uns quinze o setze motoristes, per lo que quede la majoria per arribar, i donades les condicions metereológiques i que ja es feia de nit, em sembla que molts no debien completar tot el recorregut dins els marges previstos. (el tunel de Bielsa, tanca a les 22:00 h.). Ja ho mirarem a la web del M.C. Monrepos.

A destacar l'organització que ho porta tot molt ben controlat, el rutòmetre està molt ben fet (si algú vol una copia, el digitalitzo i us la envio per e-mail), el menjar a Puigcerdá, correcte i em vaig perdre el sopar (ho sento per el ternasco), ja que avui he treballat i cap a les 21:30 h. vaig sortir cap a Lleida.

Es una experiencia viure una proba com aquesta, pero no se si la repetirè, ja que prefereixo programar-me una ruteta al meu aire, sortir, parar, menjar, on vulgui i com jo vulgui. (sòc una mica llop estepari), lo que no trau que es una bona idea la que van tindre aquests mañicos, en plan repte, pero com diu el Calleja: DESAFIO CONSEGUIDO.

Si teniu algun dubte o alguna cosa que us pugui aclarar, pregunteu que us informare.

Salut i força
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por davidktm950 Dt Maig 01, 2012 5:41 pm

Enhorabona per repte aconseguit.

Si no et sap greu lo del rutometre, m'agradaria saber com el fan per tenir una idea i si ens podria servir per el Raid o futurs projectes.

Per el que as contat, la ruta es tota per nacionals ????

davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por JESLER Dt Maig 01, 2012 11:35 pm

Tambien te doy la enhorabuena, a mi tambien me gustaria ver el rutometro, pues no he hecho ninguna salida con el asi tomaria contacto.

graias de antemano.
JESLER
JESLER
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 156
D'on ets? : LLEIDA
Moto : APRILIA MANA 850

http://www.mariolan.es

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por smasip Dc Maig 02, 2012 6:35 am

Gracies companys, si voleu una copia, envieu-me un e.mail a smasip@caixapenedes.com, i un cop el puga tindre digitalitzat, us envio una copia per que li pugueu donar un cop d'ull.
Per lo que fa al recorregut, no tot son nacionals, si be la que va per exemple de Pont de Suert a la Pobla, que em sembla que es la N260, amb els ports de Perbes i Viu, no entenc com ho poden tindre catalogada com "Nacional" tal com està.
Salut
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

Penitentes 2012 Empty Re: Penitentes 2012

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum