Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Inici
+2
Panotxa
Arqueologo
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Inici
Molt bones, no se segur si aquest es el foro que busco, soc d' Os de Balaguer i tinc una Honda Shadow 750, m'agrada el mon custom, la velocitat no la suporto :-) si corres et perds part de la vida que passa devant teu, m'agrae rular tranquil, sense preses i gaudint de l'asfalt i del paisatge.
Josep
Josep
Arqueologo- Sense Carnet
- Nº de missatges : 14
D'on ets? : Os de Balaguer
Moto : Honda Shadow 750
Re: Inici
benvingut !! home, el teu foro segur, i de compañia crec que tambe.
t'esperem algun diumenge pel dalmau, be, aquest no que tenim la fira de la moto.
Tu ves al teu ritme que si algu cor , t'esperara segur.
Jo quan vaig amb la dona vaig xino xano i m'esperen a cada cruilla. Pensa que per aqui hi ha tot tipus de motos i pilots. Jo un dia vaig anar amb la cb250 i amb la dona i per uebs em van haver d'esperar.
Ens veiem, tu vine i decideixes
t'esperem algun diumenge pel dalmau, be, aquest no que tenim la fira de la moto.
Tu ves al teu ritme que si algu cor , t'esperara segur.
Jo quan vaig amb la dona vaig xino xano i m'esperen a cada cruilla. Pensa que per aqui hi ha tot tipus de motos i pilots. Jo un dia vaig anar amb la cb250 i amb la dona i per uebs em van haver d'esperar.
Ens veiem, tu vine i decideixes
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
que es el dalmau?
Jo fins ara tenia tambe la cb 250 i he sortit per tot el Pais Vasc i cantabria pels mes d'agost de cada any, però ara amb la parella se m'havia quedat petita amb dos mes els paquets (els paquets no som nosaltres eh) i ens hem comprat la shadow, fa 3 mesos que la tenim, encara que conservo la cb, li tinc molt de carinyo (mensy mal que la dona no ho veu)
Jo fins ara tenia tambe la cb 250 i he sortit per tot el Pais Vasc i cantabria pels mes d'agost de cada any, però ara amb la parella se m'havia quedat petita amb dos mes els paquets (els paquets no som nosaltres eh) i ens hem comprat la shadow, fa 3 mesos que la tenim, encara que conservo la cb, li tinc molt de carinyo (mensy mal que la dona no ho veu)
Arqueologo- Sense Carnet
doncs el Dalmau es una gasolinera amb restaurant que hi ha a lleida, a la sortida de lleida anant cap a alcarras. I alli es on fem el punt de trobada, cafetonet, repostar i sortim des de alli.
cada diumenge quedem alli a les 9
cada diumenge quedem alli a les 9
Panotxa- Admtero
Àngel escrigué:Benvingut, al teu foro,...per cert el vi del teu poble es fantàstic...
V'ssssssssssssss
Gracies, personalment preferixo el del Monestir de les Avellanes, que és on treballo
Arqueologo- Sense Carnet
Benvingut !!
Com be diu el Panotxa aquí hi ha de tot tipus de moto i pilot, pero sempre, sempre, sempre ens esperem a les cruilles per unir el grup i continuar.
Vine i proba !!
Com be diu el Panotxa aquí hi ha de tot tipus de moto i pilot, pero sempre, sempre, sempre ens esperem a les cruilles per unir el grup i continuar.
Vine i proba !!
Invitat- Invitat
Bienvenido, yo soy de los que no corro, fijate si no corro que me pierdo y todo, pero es verdad que te esperan, yo me pase el cruce por torpe. bueno ya veremos si coincidimos algun dia.
bueno arqueologo, tu vine i decideixes. Pero si has d'anar a 80 avisa que vindre amb la cb i et fare companyia
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:bueno arqueologo, tu vine i decideixes. Pero si has d'anar a 80 avisa que vindre amb la cb i et fare companyia
T'ho diu el que s'ha canviat de moto perque amb la que tenia un ferrot que no el sabia fer correr!!!!
Tu tranquil benvingut i pensa que de faltats ni ha a tot arreu pero que amb tot i axó son molt bona gent!!!
yeeep !! afluixa altavoz!!! i que fots a les 4 de la nit escribint??? jajajaja
aixo es veritat, si encara tinguesa la fjr aniria a 80 !!
aixo es veritat, si encara tinguesa la fjr aniria a 80 !!
Panotxa- Admtero
Home, a 80 tampoc hi vaig jaja, que es una 750 però son motos per anar tranquilet i gaudint de la vida, que es el mes important.
Arqueologo- Sense Carnet
Arqueologo escrigué:Home, a 80 tampoc hi vaig jaja, que es una 750 però son motos per anar tranquilet i gaudint de la vida, que es el mes important.
es que ho deia perque jo si que anava a 80 amb la fjr !!!
ara ja vaig a 110 !! jijiji
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum