Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Departament de Formació - ADMT
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Departament de Formació - ADMT
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sòc Angel Capdevila Guiu (suSSno) i m'he posat al davant de Formació per diversos motius.
1.- Si volem fer gran l'ADMT ens hi em de posar tots els que puguem, sigui a la part del davant o a la cua. Cadascu agafa el paper q creu q pot assolir.
2.- Crec q és una part q ha d'arribar a ser important dins de l'associació. Sempre he pensat q mai en sabrem prou i s'ha de procurar q les associats puguin millorar en aquells aspectes q ho creguin necessari.
3.- Durant la meva vida he desenvolupat tasques de formació, sobretot en informàtica, i em xana el fet d'aprendre coses noves i fer-les arribar als qui n'estigui interessat.
4.- Com he dit al principi, espero q la meva aportació ajudi a fer gran aquesta iniciativa pionera a Lleida. Nomès demano q tothom q hi pugui aportar alguna cosa, ho faci, directament o fent-ho arribar als responsables corresponents, ja siguin propostes, comentaris, critiques, etc...
Res mès, de moment.
Gracies a tothom i endavant !!!
ñaonggggggggggggA
suSSno
Sòc Angel Capdevila Guiu (suSSno) i m'he posat al davant de Formació per diversos motius.
1.- Si volem fer gran l'ADMT ens hi em de posar tots els que puguem, sigui a la part del davant o a la cua. Cadascu agafa el paper q creu q pot assolir.
2.- Crec q és una part q ha d'arribar a ser important dins de l'associació. Sempre he pensat q mai en sabrem prou i s'ha de procurar q les associats puguin millorar en aquells aspectes q ho creguin necessari.
3.- Durant la meva vida he desenvolupat tasques de formació, sobretot en informàtica, i em xana el fet d'aprendre coses noves i fer-les arribar als qui n'estigui interessat.
4.- Com he dit al principi, espero q la meva aportació ajudi a fer gran aquesta iniciativa pionera a Lleida. Nomès demano q tothom q hi pugui aportar alguna cosa, ho faci, directament o fent-ho arribar als responsables corresponents, ja siguin propostes, comentaris, critiques, etc...
Res mès, de moment.
Gracies a tothom i endavant !!!
ñaonggggggggggggA
suSSno
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Re: Departament de Formació - ADMT
Segur q ho fas perfecte sussno i sobretot el q mes hem de valorar es l'esperit de voler ajudar activament a l'associació i fer-la cada vegada més gran.
Gràcies i v'sssssssssss
Gràcies i v'sssssssssss
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum