Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
cap de setmana a GIRONA escollir dates
+4
JESLER
fleke
Butxana
Panotxa
8 participantes
Pàgina 1 de 1
cap de setmana a GIRONA escollir dates
ei, doncs vinga, despres de la de cuenca començem a preparar la de girona !!
alguns volen pel cap de setmana del 29 ,30 de setembre, pero coincideix amb la fira de sant miquel i amb motGP d'alcañiz.
comenceu a dir dates que sino, vindra imposada per ordre Panotxal !!!
ESCOLLIU DATES DE 2ª QUINZENA SETEMBRE I DEL MES D'OCTUBRE!!
alguns volen pel cap de setmana del 29 ,30 de setembre, pero coincideix amb la fira de sant miquel i amb motGP d'alcañiz.
comenceu a dir dates que sino, vindra imposada per ordre Panotxal !!!
ESCOLLIU DATES DE 2ª QUINZENA SETEMBRE I DEL MES D'OCTUBRE!!
Editat per darrera vegada per Panotxa el Dl Maig 07, 2012 11:29 pm, editat 1 cop en total
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: cap de setmana a GIRONA escollir dates
A mi la Fira me la porta fluixa... i MotoGP pos mira... tampoc em treu la son....
Si a de ser al setembre:
El 1-2 no ho veig. Massa aprop d'agost...
El 8-9 Suposo que molta gent farà pont fins l'11 i no estarà per històries
El 15-16 i 22-23 em va bé
El 29-30 depenent de si la gent vol anar a Alcañiz o no, pot ser un bon cap de setmana . La gent que curra dissabte es podria apuntar. L'unic problema és el mal que em puc fer el 28 nit......
Si a de ser al setembre:
El 1-2 no ho veig. Massa aprop d'agost...
El 8-9 Suposo que molta gent farà pont fins l'11 i no estarà per històries
El 15-16 i 22-23 em va bé
El 29-30 depenent de si la gent vol anar a Alcañiz o no, pot ser un bon cap de setmana . La gent que curra dissabte es podria apuntar. L'unic problema és el mal que em puc fer el 28 nit......
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
EI TAMBE DATES D'OCTUBRE!!
Panotxa- Admtero
girona
Crec que serie bo cambia idees i costums jo voto per anar a Girona al setembre ,naltres nos amoldarem a la data prevista mes votada per tots valtres indiferent que sigui 15-16 que 22-23 bueno cambieu habits....i sino partirem grupitos uns para Girona i altres Alcañiz total no pase res..
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Hola!
Os escribo referente a la salida de Girona. Si queréis costa, mi tío tiene hotel en Tossa de Mar. En el centro mismo de Tossa. También es motero. Le puedo preguntar precio para el finde semana que digáis. Pensad que los hoteles de esa zona,cierran a finales de septiembre o principios de octubre. Ya me diréis si queréis. Saludos y si Dios quiere nos seguimos viendo los domingos
Os escribo referente a la salida de Girona. Si queréis costa, mi tío tiene hotel en Tossa de Mar. En el centro mismo de Tossa. También es motero. Le puedo preguntar precio para el finde semana que digáis. Pensad que los hoteles de esa zona,cierran a finales de septiembre o principios de octubre. Ya me diréis si queréis. Saludos y si Dios quiere nos seguimos viendo los domingos
gonzalo- Nou
- Nº de missatges : 7
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha xt 660x
pues pregunta pregunta, precios y cuando cierra
Panotxa- Admtero
Hola!
Vaig parlar amb el meu oncle sobre la sortida a Girona per a setembre o octubre.
El seu hotel que estava en el centre de Tossa de Mar, tanca el 15 de setembre, es una pena. Si la fem abans del 15,tenim lloc. Després d'aquesta data,que l'hi diguem i com *motero ens ajudarà a trobar hotel bo bonic i barat.
Però teniu que dir, si MP, MC.
Vaig parlar amb el meu oncle sobre la sortida a Girona per a setembre o octubre.
El seu hotel que estava en el centre de Tossa de Mar, tanca el 15 de setembre, es una pena. Si la fem abans del 15,tenim lloc. Després d'aquesta data,que l'hi diguem i com *motero ens ajudarà a trobar hotel bo bonic i barat.
Però teniu que dir, si MP, MC.
gonzalo- Nou
- Nº de missatges : 7
Moto : yamaha xt 660x
En principi no tinc cap problema de dates, la que decideixi el grup o "imposada per ordre panotxal"
héctor_triumph- Assidu
- Nº de missatges : 77
Moto : triumph street triple
Tenim data decidida?????????
No se perque jo tinc apuntat a la agenda 15/16, pot ser .......
No se perque jo tinc apuntat a la agenda 15/16, pot ser .......
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
jo sols puc el 22,23 setembre
els 6,7 i 20 i 21 octubre
els 6,7 i 20 i 21 octubre
Panotxa- Admtero
Yo me adaptare a las fechas que decidais,es igual septiembre que octubre.. salu2sss
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
us va be aquest ?? http://www.campingjoncarmar.com/
en bungalow o mobilhome
en bungalow o mobilhome
Panotxa- Admtero
Jo hem quedaria mes per la zona de la garrotxa. Pero on digau estara be.
davidktm950- V.I.P
masa aprop no ??
Panotxa- Admtero
Tenim dates decidides.????????
davidktm950- V.I.P
be, veient que aixo esta parat i que no hi ha quorum.....
he decidit anar particularment, repeteixo, particularment anar el cap de setmana del 6 i 7 d'octubre a Girona.
NO ES UN ORDRE PANOTXAL ja que es veu que algu li molesta i diu que sols es fan sortides quan decideixen alguns....es una decisio personal.
Qui vulgui vindre amb nosaltres, cap problema, es com la sortida que voliam fer pero la faig jo pel meu compte.Que m'ho digui per la reserva d'hotel i li dire el plan que tinc
AIXO NO VOL DIR QUE NO ES FACI LA QUE JA ESTAVA PREVISTA, pero no sere jo qui decideixi data en nom d'admt.
A partir d'ara envieume privat per si voleu vindre, i deixo aquest post pel que ja estava creat, que era una sortida d'admt a girona pel cap de setmana
he decidit anar particularment, repeteixo, particularment anar el cap de setmana del 6 i 7 d'octubre a Girona.
NO ES UN ORDRE PANOTXAL ja que es veu que algu li molesta i diu que sols es fan sortides quan decideixen alguns....es una decisio personal.
Qui vulgui vindre amb nosaltres, cap problema, es com la sortida que voliam fer pero la faig jo pel meu compte.Que m'ho digui per la reserva d'hotel i li dire el plan que tinc
AIXO NO VOL DIR QUE NO ES FACI LA QUE JA ESTAVA PREVISTA, pero no sere jo qui decideixi data en nom d'admt.
A partir d'ara envieume privat per si voleu vindre, i deixo aquest post pel que ja estava creat, que era una sortida d'admt a girona pel cap de setmana
Panotxa- Admtero
I no es mes facil posarla per tots el 6/7 i qui vulgui anar que s'apunti...........
davidktm950- V.I.P
llavors imposaria el dia i jo no soc ningu per fer-ho, per alguns seria una ordre panotxal. I els i molestaria
si tu ho vols fer i ser qui digui el dia perfecte i si vols ferlo coincidir amb el meu, doncs doble perfecte
si tu ho vols fer i ser qui digui el dia perfecte i si vols ferlo coincidir amb el meu, doncs doble perfecte
Panotxa- Admtero
fare les reserves la 1a setmana de setembre
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: