Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
HOLA A TOTHOM...DESDE CERVERA
4 participantes
Pàgina 1 de 1
HOLA A TOTHOM...DESDE CERVERA
Hola a tothom, aprofito per presentarme, em dic Pere, visco a Cervera (a costat del bar-local de fans de Marc Márquez, tinc 50 taquets, porto una Kawa GTR marrón, i m´he enterat de la existéncia d´aquest espai per varis nouvinguts al foro de la meva moto...vaig sempre amb la meva dona, lluito contra els usuaris motoristes que no ens respecten als demés, i la meva forma de conduïr es tranquila i parlant del paisatge amb la jefa...per aixó, els neumátics em duren 18000 km., las pastillas de fré, més de 30000 i gasto una mitje de 5 litres als cent, mai 98, sempre 95...i aixó es tot, una abraçada a tots.
caribu- Nou
- Nº de missatges : 3
D'on ets? : Cervera
Moto : Kawasaki GTR 1400 ---2010
Re: HOLA A TOTHOM...DESDE CERVERA
Benvingut caribu, deu ni do quina presentació més complerta, a veure si un diumenge d'aquests t'apuntes a alguna sortideta amb nosaltres, tant sol com acompanyat seràs benvingut.
I ja de pas m'expliques com aconsegueixes 18000 kilometres amb els neumàtics per que jo no soc capaç de passarlos dels 6000
I ja de pas m'expliques com aconsegueixes 18000 kilometres amb els neumàtics per que jo no soc capaç de passarlos dels 6000
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Hola Caribu, passa i possat cómode !!
Lo dit, tots els diumenges fem sortida, quedem a la gasolinera del Dalmau a les 8, si vens segur que repetiràs !!
V'sss
Lo dit, tots els diumenges fem sortida, quedem a la gasolinera del Dalmau a les 8, si vens segur que repetiràs !!
V'sss
Invitat- Invitat
hola caribú,bienvenido y mucho gusto ya sabes nos vemos un domingo de estos ...y tambien si pasas por Lleida regento el bar Nou Chester (pardynas c/ TARRAGONA 43)
chester- Timid
- Nº de missatges : 31
D'on ets? : lleida
Moto : KTM 990 R
Moltes gracies/ Muchas gracias a tots per la benviguda, a veure si ho puc cuadrar i ens podem veure, una abraçada a tots els meus nous amics...
caribu- Nou
- Nº de missatges : 3
D'on ets? : Cervera
Moto : Kawasaki GTR 1400 ---2010
Benvingut Caribu aqui trobaras bona gent.
Emili ha dit que la seva forma de conduir es tranquila i parlant del paisatge amb la dona. I tu a dures penes veus les senyals!!!
jijiji
Emili escrigué:Benvingut caribu, deu ni do quina presentació més complerta, a veure si un diumenge d'aquests t'apuntes a alguna sortideta amb nosaltres, tant sol com acompanyat seràs benvingut.
Emili ha dit que la seva forma de conduir es tranquila i parlant del paisatge amb la dona. I tu a dures penes veus les senyals!!!
jijiji
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum