Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • cronica ruta Roses-Pirineus Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

cronica ruta Roses-Pirineus

3 participantes

Ir abajo

cronica ruta Roses-Pirineus Empty cronica ruta Roses-Pirineus

Missatge por Panotxa Dc Oct 10, 2012 4:36 am

doncs com que ningu es va animar a vindre, la rebe i jo ens en vam anar solets a pasar el cap de setmana per girona. Razz

despres d'esmorzar a Artesa , en aquella pastiseria dels croisants gegants, fem la ruta tirant per Biosca Guissona-berga-Ripoll. Abans de Ripoll fem un descans per gaudir del paisatge i del munt de caçadors de bolets kamukus que hi havien aparcats als vorals




despres vam continuar la marxa i a Mr Bikers vam fer un cafetó, aprofitant que no haviem estat mai




Dir que la zona entre Ripoll i Banyoles es guapisima, alli et pots estar un parell de dies bons gaudint del paisatge i rutes, tant a peu,bici, moto, etc

a l'hora de dinar estavema al'alçada d'Olot, i vam anar a dinar a Can Xel a Sta Pau, just al costat de la fageda d'en Jorda i envoltat de volcans. Es una mica car pero val la pena.

despres vam tirar fins Banyoles i per no agafar l'autovia que uneix amb figueres vaig decidir perdrem.
Vaig tirar per un cami asfaltat que anava cap a l'est, doncs som-hi, aixo anira a parar a algun lloc. Doncs si, un poble que es deia Galliners, despres un altre que es deia Vilademuls, per arribar a Bascara on hi havia la general. En un moment arribem a Figueres on agafan la circumbalacio hi ha el desviament a Roses. Una especie d'autovia amb moltes rotondes. El paisatge ....lleig de collons !!

Visita de...a su derecha Sta Margarida, on un tal Butxana fa poc es va posar les botes i arribem al bungalow




tot seguit fem un voltio per la platja de Roses, on trobem uns negrets que fan figures amb la sorra. De roses no hase falta desir nadamas, massa turistic i enfocat a pijos??








Al dia seguent creuem el Puigalt per anar a Cadaques. Ara si !! aixo val la pena !! un poble molt bonic, que per arribar s'ha de fer un petit port . Em recorda a Verano azul, un poble pescador i acollidor, es com tornar a l'infancia



tot seguit anem a Port de la selva, LLança per tornar cap a Figueres, per agafar autovia i arribar amb un plis plas a Besalu.

Aqui si que toca parar, treure's el casc i jaquetes ( que fot calda) i fer un bon passeig pel poble medieval



ens observen !! aixo era un museu de miniatures, on en caps d'agulla de cosir fan miniatures que sols es veuen amb microscopi ( a Ordino hi ha un igualet )



i es veu que per alli tenen les cames ben llargues



despres vam continuar el eix pirenaic pero a la collada de Toses vaig descobrir com fer trampa Razz , just a Planoles gires cap a l'esquerra i vas a parar a la Molina i Alp, carretera revirada ( no tan com la collada) pero estreta en el primer tram ( vigileu amb els que venen de cara ) i crec que es millor pasar per aqui.

Be la resta ja la sabeu, La seu -Lleida

del viatge em quedo amb Cadaques i sobretot la zona que he comentat abans , desde Ripoll fins Banyoles, es una zona que repetire pero enllaunat, ja que la vull fer a bici o a peu amb 3 o 4 dies, pero aixo ja sera un altre any



PD: encara espero a alguns a Cadaques !!! l'esmorzar el teniau pagat !! Pedruco te debo una pizza en el puerto de Roses
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

cronica ruta Roses-Pirineus Empty Re: cronica ruta Roses-Pirineus

Missatge por Butxana Dc Oct 10, 2012 7:14 am

Panotxa escrigué:
Visita de...a su derecha Sta Margarida, on un tal Butxana fa poc es va posar les botes i arribem al bungalow
Per ser exactes em baig fotre con un gorrino. I us vaig mig enganyar... exactament me la vaig fotre a Roses (no recordo com es deia el garito, però era per la part vella).

Panotxa escrigué: vam continuar el eix pirenaic pero a la collada de Toses vaig descobrir com fer trampa Razz , just a Planoles gires cap a l'esquerra i vas a parar a la Molina i Alp, carretera revirada ( no tan com la collada) pero estreta en el primer tram ( vigileu amb els que venen de cara ) i crec que es millor pasar per aqui.
Per aquest tram hi vam passar amb l'Emili i els Fleke's aquest estiu, però en sentit contrari. Xula.
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

cronica ruta Roses-Pirineus Empty Re: cronica ruta Roses-Pirineus

Missatge por pedruco Dc Oct 10, 2012 7:24 am

PD: encara espero a alguns a Cadaques !!! l'esmorzar el teniau pagat !! Pedruco te debo una pizza en el puerto de Roses
Pues queda pendiente la salida por Girona y podria ser un punto obligado y el garito que hay en el cap de creus tambien es una gozada.. Cool
pedruco
pedruco
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R

Tornar a dalt Ir abajo

cronica ruta Roses-Pirineus Empty Re: cronica ruta Roses-Pirineus

Missatge por Invitat Dc Oct 10, 2012 7:39 am

Vinga vinga, posseu dates !!!!!!!!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

cronica ruta Roses-Pirineus Empty Re: cronica ruta Roses-Pirineus

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum