Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
CATALUNYA FRANÇA ANDORRA CATALUNYA
2 participantes
Pàgina 1 de 1
CATALUNYA FRANÇA ANDORRA CATALUNYA
Dissabte tinc intenció de fer aquesta ruta
Punt de trobada, la cafeteria que hi ha a la rotonda de Balaguer direcció Tàrrega, 8:30:00 cafè i gassssss
Esmorzar a Sant Llorenç de Morunys
Dinar ha Andorra
La previsió del temps es bona
Ruta
Ver mapa más grande
Punt de trobada, la cafeteria que hi ha a la rotonda de Balaguer direcció Tàrrega, 8:30:00 cafè i gassssss
Esmorzar a Sant Llorenç de Morunys
Dinar ha Andorra
La previsió del temps es bona
Ruta
Ver mapa más grande
Re: CATALUNYA FRANÇA ANDORRA CATALUNYA
Al Faro de Balaguer, OK
Si no vaig a fangar.... allí estaré.
Si no vaig a fangar.... allí estaré.
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
El David i jo vindrem només pel matí. Dinar a casa.
Al Joker ja el tens enganyat per tot el dia
Al Joker ja el tens enganyat per tot el dia
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Jo demà també vinc, en principi pel matí, després d'esmorçar... m'ho acabo de pensar, que a la nit tinc cosetes que fer
Invitat- Invitat
Aquet mati em sortit direcció Sant Llorenç de Morunys, em trobat humiditat i també feia una mica de fresqueta.
Després del esmorza cap a Berga i mos acompanya la boira, a partí d’aquí jo he continuat cap a Ripoll hi els companys han pres el camí de tornada cap ha casa
Fins a Ripoll he trobat una mica d’humiditat però cada vegada menys, al arriba a Ripoll tenia els meus dubtes de si anar cap al nord o cap el sur però he decidit d’anar cap a la collada hi ho he encertat, a mitja pujada un sol espatarrant i la temperatura comença a pujar jejejeje ara si que puc apretar una mica mes FANTASTIC .
Al arribar ha Puigcerdà omplo el dipòsit hi penso que lo millor es anar a reposar forces, una bona escudella y 500g de chuleton de vedella del Pirineu crec que es suficient.
Després de dinar miro cap a dalt hi veig els núvols sobre les muntanyes hi penso que no cal anar allar on no et criden jejejeje cap ha la Seu que es veu mes clar, després cap a sort hi com no, el Doll hi cap a casa 470km, si no baixo dels 400 ja estic satisfet
Després del esmorza cap a Berga i mos acompanya la boira, a partí d’aquí jo he continuat cap a Ripoll hi els companys han pres el camí de tornada cap ha casa
Fins a Ripoll he trobat una mica d’humiditat però cada vegada menys, al arriba a Ripoll tenia els meus dubtes de si anar cap al nord o cap el sur però he decidit d’anar cap a la collada hi ho he encertat, a mitja pujada un sol espatarrant i la temperatura comença a pujar jejejeje ara si que puc apretar una mica mes FANTASTIC .
Al arribar ha Puigcerdà omplo el dipòsit hi penso que lo millor es anar a reposar forces, una bona escudella y 500g de chuleton de vedella del Pirineu crec que es suficient.
Després de dinar miro cap a dalt hi veig els núvols sobre les muntanyes hi penso que no cal anar allar on no et criden jejejeje cap ha la Seu que es veu mes clar, després cap a sort hi com no, el Doll hi cap a casa 470km, si no baixo dels 400 ja estic satisfet
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum