Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • gasolineres de Area Guissona?? Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    gasolineres de Area Guissona??

    4 participantes

    Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por Panotxa Dj Oct 18, 2012 3:52 am

    corre el bulo que la gasolina de la Guisona es dolenta i que algun diesel ha tingut que anar al taller.
    Ara us explico la meva experiencia i que cadascu pensi el que vulgui.

    Sempre, la majoria de vegades he repostat a la Guisona, i mes desde que a torrefarera en tinc una.
    La PANOTXA sempre repostaba a guisona i casi als 100mil km vaig desmontar el filtre de gasolina, hi estava prou be.
    Pero resulta que ha torreserona van posar una gasolinera BP, molt mes cara que la de la guisona.

    Pero he comprovat que quan reposto a la BP la moto va mes fina i faig uns 25, 30 km mes. Ho vaig comprobar amb la fjr i ara amb la varadero tambe.

    El problema ve quan veig que ultimament veig que el camio de repostatge de la guisona buida als diposits encara que hihagi cotxes repostant. Aixo representa que remou tota la merda dels diposits que van a parar als cotxes que reposten.

    Pero l'altre dia vaig repostar el cotxe ( com sempre) a la guisona i tot just al arribar a casa......em comença a donar tirons !!!! pale
    Vaig al taller i sorpresa !!!!!!!! el cotxe esta be, han ficat un aditiu a la gasolina i el cotxe va be. Ara toca acabar de buidar el diposit i tornar a repostar ( a la BP ,segur) i a veure com va el cotxe.

    Per tant.......................adeu area de guisona !! no em compensa ahorrarme uns centims per despres al cap d'un temps pasar pel taller i perdre lo ahorrat

    vaya totxo me he pegao
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por Dani Dj Oct 18, 2012 4:33 am

    Ami me paso algo parecido, pero en una gasolinera de viella, fue exarle y mientras bajada para lerida me pegava tirones y yo pensaba que era culpa de la gasolina y resulto ser la valvula EGR del coche, asi que la anule y fuera problemas,jejeje Very Happy
    Dani
    Dani
    Timid
    Timid

    Nº de missatges : 44
    D'on ets? : Benavent del Segria
    Moto : Suzuki Gsxr 600

    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por riki Dj Oct 18, 2012 5:10 am

    Pos eso , tu lo has dicho, corre el bulo.
    skoda occtavia gasoil 280000km y ningun problema(que tenga que ver con el gasoil)
    hyundai getz gasolina 100000km y ningun problema.
    ducati (gasolina, anque funcionaria con petroleio el tractor)45000km y ningun problema.
    y mas vehiculos que casi siempre han repostado en la guissona.
    pd: sois libres de malgastar vuestros dineros, pero echa las cuentas y veras lo que te ha costado el aditivo, y loque yo me he ahorrado en gasolina.

    que conste que no tengo acciones de dicha gasolinera, pero se de buena mano donde compran .
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por chester Dj Oct 18, 2012 5:28 am

    a mi con la zafira me paso igual que al Alex ,me pegava latigazos y acojonado ,pero es porque aveces tiene agua. lo lleve al taller i me dlo confirmo que era agua.pero ahora ya se ha amoldado a el gasoil del guissona por que no queda otra...
    chester
    chester
    Timid
    Timid

    Nº de missatges : 31
    D'on ets? : lleida
    Moto : KTM 990 R

    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por Invitat Dj Oct 18, 2012 5:54 am

    Jo cuan traballaba al poligono de Torrefarrera, repostabem les furgonetes al TopOil, i cada 2 o 3 mesos al taller, el filtre del gasoil fet una merda.

    Jo reposto a la primera que me vingui de pas, pero les conegudes com Cepsa, Repsol, ja que crec que anar expressament a una gasolinera com per exemple Guissona i estar 10 min. amb el motor en marxa fent cúa... no compensa en rés, el desviar-te per anar expressament i la espera es perd més céntims dels que ahorres...

    Dic el mateix que el Riki, cadascun que fagi el que vulgui amb els seus céntims, pero jo paso de jugarmela.

    Ah, i es veritat lo dels km, en faig més !! Porto 186 mil km amb el Xsara i ho tinc més que comprobat

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por Panotxa Dj Oct 18, 2012 8:42 am

    bueno, pues debia poner gasolina justo despues de salir el camion, o alguna tia buena me despisto y estaba el camion por alli removiendo la mierda

    y las cuentas estan hechas, en 30mil km me he ahorrado 120 eur iendo a la guisona, despues de pasar por el taller

    vale la pena? son 40 centimos a los 100 , a partir de ahora, si me viene de paso ( en coche) repostare, pero me viene mas de camino otras
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    gasolineres de Area Guissona?? Empty Re: gasolineres de Area Guissona??

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum