Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
dema 11
3 participantes
Pàgina 1 de 1
dema 11
eiiiiii dema ting la intensio de na andorra a probam drapets,si no ya alguna proposta mes aixi que ya direu algo
a per cerd e convensut a un altre que te una sm a vindre amb n'altres
a per cerd e convensut a un altre que te una sm a vindre amb n'altres
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: dema 11
Em sembla que demà no sortiré, depen d'aquesta nit però pel moment no conteu amb mi.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
ei, i perque andorra? heu mirat al outlet de Rovira roure?
ademes tot i que cau una mica lluny hi ha una botiga a Girona que está fent liquidació total dels seus articles per tancament. Val la pena perque ho té tot al 50%. En aquests moments els hi queden tot tipus de jacketes i cascs, apart d'altres coses petites (guants, roba termica, etc). Els pantalons els ha venut tots, aixi que no n'hi queden.
Si esteu interesats, la botiga es diu Motofactory i es al carrer Fresser, nº.16.
ademes tot i que cau una mica lluny hi ha una botiga a Girona que está fent liquidació total dels seus articles per tancament. Val la pena perque ho té tot al 50%. En aquests moments els hi queden tot tipus de jacketes i cascs, apart d'altres coses petites (guants, roba termica, etc). Els pantalons els ha venut tots, aixi que no n'hi queden.
Si esteu interesats, la botiga es diu Motofactory i es al carrer Fresser, nº.16.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
http://www.motofactory.es/motofactory/girona.asp
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
gracies panotxa pero no me interesae res del que oferien
fleke- V.I.P
bueno pues ya e comprat el drapet
al final a caigut la REV'IT LEGACY GORE-TEX,volia la cayenne pro pero al final me e decantat per el gore-tex ya que la cayenne amb gore-tex no i ere i +o- son pel estil i tenen les mateixes caracteristiques tred del gore-tex
els pantalons al final no an caigut ya que tan el model cayenne i el legacy cuan fea força
a la panche per marca la tableta de chocolate el boto dels pantalons surtie disparat quin fallo nomes porte un boto pelat d'estos de chec i arreando
almenos m'a servit per no vendrem els que ting de bmw que sense vulgue els reflectans tan de la chaqueta com dels pantalons son casi iguals
pel demes dir que e rentat bastan ver la kati ya que des de orgaña hasta andorra em anat acompañats de aigua
percerd m'a costat 295€
https://youtu.be/_ZomhpxfRD0
al final a caigut la REV'IT LEGACY GORE-TEX,volia la cayenne pro pero al final me e decantat per el gore-tex ya que la cayenne amb gore-tex no i ere i +o- son pel estil i tenen les mateixes caracteristiques tred del gore-tex
els pantalons al final no an caigut ya que tan el model cayenne i el legacy cuan fea força
a la panche per marca la tableta de chocolate el boto dels pantalons surtie disparat quin fallo nomes porte un boto pelat d'estos de chec i arreando
almenos m'a servit per no vendrem els que ting de bmw que sense vulgue els reflectans tan de la chaqueta com dels pantalons son casi iguals
pel demes dir que e rentat bastan ver la kati ya que des de orgaña hasta andorra em anat acompañats de aigua
percerd m'a costat 295€
https://youtu.be/_ZomhpxfRD0
fleke- V.I.P
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum