Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Informació sobre la Zona Privada
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Informació sobre la Zona Privada
Hem creat aquest apartat, en el qual solament hi podeu accedir els membres registrats al foro. Aqui podem gaudir de certa "privacitat", però cal pensar que solament per accedir en aquest apartat cal registrar-se, la qual cosa es realitza de manera automàtica.
Per tant, aquest apartat ha estat més que res creat per si es volen comentar coses les quals no siguin "BOX POPULI", si no que com a mínim calgui fer el pas de registrar-se.
Esperem que sigui d'utilitat.
Xavier
Webmaster d'ADMT
Per tant, aquest apartat ha estat més que res creat per si es volen comentar coses les quals no siguin "BOX POPULI", si no que com a mínim calgui fer el pas de registrar-se.
Esperem que sigui d'utilitat.
Xavier
Webmaster d'ADMT
Editat per darrera vegada per diablet69 el Dj Maig 01, 2008 12:27 pm, editat 1 cop en total
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
Re: Informació sobre la Zona Privada
eiiiiiiiiiiiiiii
no se si es el q toca, pero he intentat posar un comentari al nou portal i em diu q no tinc "privilegis"
"Ho sentim però només els usuaris amb accés especial poden respondre missatges en aquest fòrum"
andeveeeeeeeeeeee
suSSno
no se si es el q toca, pero he intentat posar un comentari al nou portal i em diu q no tinc "privilegis"
"Ho sentim però només els usuaris amb accés especial poden respondre missatges en aquest fòrum"
andeveeeeeeeeeeee
suSSno
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
sussno escrigué:eiiiiiiiiiiiiiii
andeveeeeeeeeeeee
suSSno
En principi a la part central del PORTAL solament hi sortiràn missatges que possaràn els MODERADORS del FORO, ja que serà com una mena de taulell d'anuncis IMPORTANTS.
En canvi a l'esquerra de tot, a la part superior surten els 10 últims missatges realitzats al FORO, aquests si que es poden contestar.
Merci per tot.
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
eiiiiiiiiiiiiiiiii
ok, ja em sembla be !!!
ok, ja em sembla be !!!
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA