Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Fotos TORRES DE SEGRE 4 de Maig
+5
Àngel
decai
crypty
sinosuke
KOALA
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Fotos TORRES DE SEGRE 4 de Maig
Hola hola hola hola a tots/es!!! He set el 1º en penjar les afotillos...jeje poca feina eh!!! en tinc moltes i he fet una selecció..si no crec que hauriem de crear una altra web que la saturarem!!!! Aprofito per dir que he estat una sortida fantàstica!! em conegut a dos noves parelles..la Dainesse..perdó..Denisse i el Xavi, i la Isabel i el Xavi.. un plaer!! vamo a ver las fotillos...
EN TINC MOLTES MES EH JAJAJAJA les envio al web master i les penjarà...
EM DE FELICITAR A LA NOVA PARELLA DE FET..QUE AVUI S'HA CONSOLIDAT...NO SE SI FORTUITAMENT O PERQUE HA ESTAT PROVOCAT PER ALGUNA DE LES DOS PARTS... ES LA EXCLUSIVA DE LA PRENSA ROSA... "EL NOVIAZGO" DE L'ANGEL AMB EL SEU AMOR..COM ES POT VEURE A LA ÚILTIMA FOTO...ELS DOS DE BLAU... L'ANGEL JA LI DEIXA LA MOTO I TOT..AY AY AY QUE BONICO EL AMOOOOOOOOOOORRR!!!! (HAN MARCHAT SOLETS..NO HAN VINGUT AMB NOSALTRES DE TORNADA..NO SE NO SE..EN ALGUN RACÓ S'HAURÀN AMAGAT..) JEJEJE
EN TINC MOLTES MES EH JAJAJAJA les envio al web master i les penjarà...
EM DE FELICITAR A LA NOVA PARELLA DE FET..QUE AVUI S'HA CONSOLIDAT...NO SE SI FORTUITAMENT O PERQUE HA ESTAT PROVOCAT PER ALGUNA DE LES DOS PARTS... ES LA EXCLUSIVA DE LA PRENSA ROSA... "EL NOVIAZGO" DE L'ANGEL AMB EL SEU AMOR..COM ES POT VEURE A LA ÚILTIMA FOTO...ELS DOS DE BLAU... L'ANGEL JA LI DEIXA LA MOTO I TOT..AY AY AY QUE BONICO EL AMOOOOOOOOOOORRR!!!! (HAN MARCHAT SOLETS..NO HAN VINGUT AMB NOSALTRES DE TORNADA..NO SE NO SE..EN ALGUN RACÓ S'HAURÀN AMAGAT..) JEJEJE
Editat per darrera vegada per KOALA el Dl Maig 05, 2008 5:38 am, editat 1 cop en total
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: Fotos TORRES DE SEGRE 4 de Maig
Fabulos reportatge Koala, explendid. Moltes gràcies pel reportatge gràfic i, sobretot, als protagonistes de les mateixes. Quina enveja. Espero que ho hagueu passat la mar de bé. V'ssss a tots.
Molt bones les fotos koala,aqui teniu les nostres,no son tan bones pero tampoc estan malament
aqui tenim a la colla
PD:no feu cas de la data
aquesta foto ha sigut insolita,el pobre ruben casi es queda tirat
aqui tenim a la colla
PD:no feu cas de la data
aquesta foto ha sigut insolita,el pobre ruben casi es queda tirat
crypty- Assidu
- Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f
veo muchas caras conocidas,me alegro que lo hayais pasado bien
saludos:lol!:
saludos:lol!:
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
La parella de fet fantastica, llastima q s'hagui format per causa d'una avaria a la YZF del Sisco...
La sortida ha moltat un munt sobretot la segona part, jaja
V'sssssssssssssssss
La sortida ha moltat un munt sobretot la segona part, jaja
V'sssssssssssssssss
Toma fotilos!!!! jajaja
Muy chulas las fotos tmb!!! jejeje una pofesional!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
MOLT XULA LA MOGUDA DE TORRES , ENS VEIEM A MOLLE O TARREGA , VSSSSSSS
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
buaaaaaaaa, pero quina enveja! avere si aquest diumenge es monta alguna coseta per sortir que tinc unes ganes bojes ya! Jejejeje.
vamos que os hechamos en falta.este domingo als alamus,8:45 o 9:00 en dalmau.como siempre.
por cierto. les comente a los de torres quedar en dalmau para subir todos para alla. nos podemos juntar una buena collada
por cierto. les comente a los de torres quedar en dalmau para subir todos para alla. nos podemos juntar una buena collada
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
Moto : yamaha fazer 600 s
Ens o vam pasar molt be, encara que la ruta, auria pogut estar millor...jejeje
Cares noves, i el bon ambient de sempre! Espero tornem a sortir aviat, i que la gent que es va apuntant, segueixi venin, ja que ens u vam pasar molt be!!
IMPRESIONAN REPORTATGE FOTOGRAFIC!!! aixo de fer fotos mentres es va conduint...jejejeje
V'S
Cares noves, i el bon ambient de sempre! Espero tornem a sortir aviat, i que la gent que es va apuntant, segueixi venin, ja que ens u vam pasar molt be!!
IMPRESIONAN REPORTATGE FOTOGRAFIC!!! aixo de fer fotos mentres es va conduint...jejejeje
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Mu bien antoñicoooooooooo, al final no vams a caber en el bareto, jajaaj
V'ssssssssssssssss
V'ssssssssssssssss
Albert.no et preocupis que per la tarde ens tindras ahi per animarte i ferte fotillos:lol!:
crypty- Assidu
- Nº de missatges : 65
Moto : suzuki gsx600f
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum