Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
voleu canviar de feina ? jo, ja ho he fet
3 participantes
Pàgina 1 de 1
voleu canviar de feina ? jo, ja ho he fet
bueno, com alguns sabran , jo i algu mes de per aqui no ho estem passant gaire be, estem en una dura epoca de la nostra vida.
i en aquests moments de reflexio, despres de parlar amb amics i companys, de veure diferents videos per internet ,n' he vist un que m'ha fet decidir a canviar de feina.
el video es aquest i espero que tambe us serveixi a vosaltres i posiblement , igual , acabeu fent la mateixa feina que jo estic començant a fer
https://www.youtube.com/watch?v=RSUykLfEmVE
i en aquests moments de reflexio, despres de parlar amb amics i companys, de veure diferents videos per internet ,n' he vist un que m'ha fet decidir a canviar de feina.
el video es aquest i espero que tambe us serveixi a vosaltres i posiblement , igual , acabeu fent la mateixa feina que jo estic començant a fer
https://www.youtube.com/watch?v=RSUykLfEmVE
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: voleu canviar de feina ? jo, ja ho he fet
per cert la feina que he començat a fer es la de caçador de somnis, dels meus somnis
Panotxa- Admtero
Fiu, fiu......
M'he perdut.
He sortit de la zona de confort (sofa) i he baixat al garatge per si tenia el meu somni una adventur i al tornar a la zona de confort i mirar el saldo del compte he decidit quedarme al sofa i ja perseguire el meu somni un altra dia.
M'he perdut.
He sortit de la zona de confort (sofa) i he baixat al garatge per si tenia el meu somni una adventur i al tornar a la zona de confort i mirar el saldo del compte he decidit quedarme al sofa i ja perseguire el meu somni un altra dia.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Panotxa- Admtero
davidktm950 escrigué:Fiu, fiu......
M'he perdut.
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Pues està molt guapo el video i te raó, falta possar pebrots per fer les coses i ser imparable !!
Invitat- Invitat
precisament em vai comprar la ct per sortir de la zona de confort, i el que feia era adentrarmi mes.
a partir d'ara en s veurem menys sovint, ara els diumenges tambe els reservare per fer d'altres coses
a partir d'ara en s veurem menys sovint, ara els diumenges tambe els reservare per fer d'altres coses
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum