Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • per bon client, Verti em cancela l'assegurança Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    4 participantes

    Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Panotxa Ds Feb 21, 2015 10:33 am

    Bones, primer us poso en antecedents. Fa tres anys tenia una varadero i decideixo comprar-me una Crosstourer i poso a la venda la varadero. I passo l'assegurança de la varadero a la Crosstourer.
    Als 8 mesos i veient que no venia la varadero decideixo activar una assegurança i tenir dues motos.
    Als tres mesos hi ha un canvi drastic en la meva vida, m'equivoco i decideixo posar a la venda les dues motos i la primera que es vengui se'n va de casa.
    Per descomptat va ser la crostourer i decideixo cancel·lar l'assegurança.
    Als 4 mesos ja separat em compro una moto d'enduro vella com capritx i aprofito la prima que em guardava la companyia d'assegurances per pagar
    Aquest any va ser horrible, només vaig poder agafar 4 vegades la moto d'enduro ja que vaig tenir un accident de treball, una operació de ronyó i per rematar em caic trencant-me tres costelles i el homóplat.
    Just quan em donaven l'alta d'aquest últim accident em venc la moto d'enduro i la varadero.
    Un cop venudes em compro una v-strom 1000 amb els diners de les dues.
    I ara fa una setmana per capritx m'he comprat una xt que estic arreglant perquè circuli.
    Tot això fent les assegurances a verti, i perdent diners en cada venda, vaig perdre 3000 euros amb la Crosstourer, i uns 500 amb la d'enduro sense comptar el manteniment fet.

    Bé, doncs ahir després de pagar a verti l'assegurança de la xt, em va trucar un gestor preguntant si sóc compravenda, que he tingut massa motos en tres anys.
    Jo li explico que sóc funcionari, que disposo de temps lliure, i que el meu hoby i passió són les motos.
    Li explico el escrit més amunt, i em diu que ho entén però que a verti no volen clients com jo, que em busqui una altra companyia i que quan la tingui els truqui i em tornaran els diners de les assegurances de les dues motos, la Strom i la xt, (que us recordo que acabava de pagar).
    Jo estupefacte els indico que haurien de fer el contrari, haurien de donar-me les gràcies per fer tantes assegurances amb ells, i per confiar amb ells.
    Que tant de bo tinguessin més clients com jo, que si ho fan perquè tinc bonificacions, que no les vull, i que em fan fora per confiar en ells i ser bon client.Que si hagués fet mal ús d'alguns de les assegurances ho entendria, o si veiessin que jugo amb les assegurances amb diferents motos també ho entendria, però l'únic que he fet és canviar de moto perquè vull i puc, com si vull tenir cinquanta o cambiármela cada any, que és el meu problema.
    Em contesten que ho entenen però que aquesta és la seva política.
    Jo al·lucinant els demano que tot el que m'acaben de dir m'ho enviïn per escrit, no sigui que faci assegurances noves i ells es quedin amb les primes pagades.
    I que jo igualment els explicaré per escrit el passat i sol·licitare que m'informin de tot per escrit.
    El gestor em diu que no està autoritzat a enviar res per escrit, a la qual li contesto que llavors com no m'ha informat des del principi que la trucada estava sent gravada, el que m'ha dit no serveix de res. Que m'expliquin els motius de cessament de l'assegurança i amb l'antelació legal estipulada.
    Des d'ahir que no se res d'ells, suposo que van a fer-ho correctament, nose, potser no fan res, però jo si ho fare.
    Quan pugui vaig a donar de baixa les assegurances ; i de l'accident que vaig tenir a l'agost on la meva acompanyant va tenir lesions, i Verti es desentén, ella emprendrà una demanda judicial per no cobrir a terecers, són molt llestos i li donen llargues perquè es passi el termini legal per demandar

    JA sé que és una llauna el explicat, però només us dic que tingueu cura, que de vegades el barat surt car, i que PER SER UN BON CLIENT, VERTI EM FA FORA
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Butxana Ds Feb 21, 2015 9:51 pm

    Shocked Shocked

    En serio, tio.... el que no et passi a tu.... Razz Razz Razz

    Butxana
    Butxana
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1153
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KTM 990 ADVENTURE

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por guille Dl Feb 23, 2015 1:54 am

    Panotxa escrigué:
    JA sé que és una llauna el explicat, però només us dic que tingueu cura, que de vegades el barat surt car, i que PER SER UN BON CLIENT, VERTI EM FA FORA

    Ja tens rao ja, el barat a vegades surt car.
    guille
    guille
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 342
    D'on ets? : Lleida
    Moto : BMW F800R

    http://www.moterus.es/usuarios/guillelleida

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Emili Dt Feb 24, 2015 4:46 am

    Les asseguradores cada vegada posen mes traves per tot, ja fas ve d'avisar...
    Emili
    Emili
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 721
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KTM 1190 Adventure

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Panotxa Dt Feb 24, 2015 6:39 am

    avui m'han trucat, dientme que ells no habien dit aixo, que cabrons!!

    els hi he explicat fil per randa el que m'havien dit i me queixat.

    Han demanat disculpes que debia ser un error i que ells volen que continui amb ells.

    Li he dit que quan s'acabi les polisses les donare de baixa, i que demanare per escrit que si em poden donar la part proporcional de lo pagat em donare de baixa immediatament.

    Que les den !!!!!!!!!!!1 Evil or Very Mad
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Panotxa Dj Oct 08, 2015 5:19 am

    faig un cortar pegar del que he escrit en un altre foro


    La ultima. Me envian un correo diciendo que no me renuevan. Como era previsible.
    Hago seguro con otra compañia y me dicen que tengo en el historial un accidente con culpa :angry:
    Pues resulta que verti me da la culpa de la caida. El juicio lo tengo el año que viene. Ya he cobrado del consorcio y toca reclamar daños materiales.
    Y en el atestado me eximen de culpa.

    O sea que a partir de ahora tengo que decir que he tenido un accidente con culps. A tomar pol culo la bonificacion.

    De verdad, incompetentes total. Aun espero que me llamen por el accidente un año despues. Todas las veces he tenido que llamar yo. Mas de 80 eur en llamadas. Patetico Shocked Evil or Very Mad No
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    per bon client, Verti em cancela l'assegurança Empty Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum