Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Curs de conduccio circuit alcarras
+3
sinosuke
Gerard Z750S
ACASTELL
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Curs de conduccio circuit alcarras
Tal i com vaig dir, explicare i intentare ficar alguna foto que em van fer, del dia al circuit d'alcarras, les del fotografo ja les ficare una mica mes endavant quan les tingui.
E tardat perque despres de molts dies perfi avui ja torno a tindre internet!
Primer de tot agrair a la Monica i al Antonio ja que van vindre a veurem, fer fotos, animar..jejeje.
Tot va començar a les 8:30 cuan pujava (fent gotes) fins al circuit, a les 9 alli, el terra moll i amb xarcos..inportants, vam començar a les 10 despres de un bon esmorzar, inclos en el curs, i vam rodar 2 hores amb descansos de 30 min, la veritat es que molt be, amb els monitors molt atents i am molt de respecte dins la pista.
A l'arrivar la tarda, tandes lliures, ja savia fet un caminet on es podia pasar sense que estigues moll, pero no et podies sortir molt de la trasada, perque l'asfalt no estava del tot sec en algunes de les zones del circuit.
La veritat es que un curs molt interessant, al proxim espero que siguem mes gent del foro, ja que si tot va be el tornare a fer.
E tardat perque despres de molts dies perfi avui ja torno a tindre internet!
Primer de tot agrair a la Monica i al Antonio ja que van vindre a veurem, fer fotos, animar..jejeje.
Tot va començar a les 8:30 cuan pujava (fent gotes) fins al circuit, a les 9 alli, el terra moll i amb xarcos..inportants, vam començar a les 10 despres de un bon esmorzar, inclos en el curs, i vam rodar 2 hores amb descansos de 30 min, la veritat es que molt be, amb els monitors molt atents i am molt de respecte dins la pista.
A l'arrivar la tarda, tandes lliures, ja savia fet un caminet on es podia pasar sense que estigues moll, pero no et podies sortir molt de la trasada, perque l'asfalt no estava del tot sec en algunes de les zones del circuit.
La veritat es que un curs molt interessant, al proxim espero que siguem mes gent del foro, ja que si tot va be el tornare a fer.
Editat per darrera vegada per ACASTELL el Dv Maig 16, 2008 7:31 pm, editat 1 cop en total
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Re: Curs de conduccio circuit alcarras
El tema de les fotos no en tinc controlat com es pot veure...jejeje, aveure si amb una mica d'ajuda consegueixo que les vegueu!
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
ostia albert que bé t'ho passes! m'agradaria moltissim acompañarte en aquestes tandes i cursos pero la novia s'ha encaprixat en regalarmel ella a l'agost i diu que si el faig abans s'endura una desilusió i que el seu ha de ser el primer que façi... aix... en fin, em sembla que fins a l'agost no et podre acompañar.
Lo de les fotos ho vaig explicar en algun lloc pero la web es www.imageshack.us
v'sssssss i volem mes fotoooooos!
Lo de les fotos ho vaig explicar en algun lloc pero la web es www.imageshack.us
v'sssssss i volem mes fotoooooos!
m'alegro Albert que ho passessis bé, la única foto que es veu està bé, ja tens la posse dominada, com els de moto GP.
buenoooo!!!
Ey Albert!!! enhorabona per ser l'unic valent en fer el curs jejeje...a la foto se't veu tot un pofesional de veritat eh...no serà una foto retocada amb el Photoshop jjjjjjjjjjj...m'alegro qeu hagi estat una bona experiència!!!
Ja ens contaràs amb detalls cuan ens tornem a trovar val? cuida't...
Ja ens contaràs amb detalls cuan ens tornem a trovar val? cuida't...
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Tornare a provar lo de les fotos aveure si ara men surto...I sino, almenys u aure intentat!! jejeje.
ACASTELL- Conegut
Ostras noi!!! li canvias els colors de moto,mono i casc i sembla el Pedrosa!!! yujuuuuuuuuuuu!!!!
Albert amb el teu prmís, l'he fet més gran perque crec que n'hi alguns que haurien de pendre nota...jajajaja molt bona posse eh!
Albert amb el teu prmís, l'he fet més gran perque crec que n'hi alguns que haurien de pendre nota...jajajaja molt bona posse eh!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
eiiii molt guapo!! jo ja tinc ganes d'entrar en el circuit amb un curset d'aquest!! grgrgrgrg!!! a veure si m'ho puc combinar i m'apunto a algun que feu per aqui!!
salutacions!!!
salutacions!!!
pytraka- Sense Carnet
- Nº de missatges : 12
D'on ets? : Balaguer
Moto : Honda CBR 600F
Koala! i tant que la pots fer gran i el que vulguis, ja sabem que el crack de les fotos ets tu!! El que tindria que apendre es a anar fent fotos mentres vaig amb la moto, com fan d'altres! jejejeje.
I aveure si s'anima la gent Pytraka i al proxim som una bona colla! Ja pots conta amb mi tambe per suposat!
V'S
I aveure si s'anima la gent Pytraka i al proxim som una bona colla! Ja pots conta amb mi tambe per suposat!
V'S
ACASTELL- Conegut
Hola nens,Albert aqui poso algunes de les que vaig fer al matí
Preparats per sortir
Preparats per sortir
crypty- Assidu
- Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f
Gracies Monica!!! Les fotos son genials! Aveure si i tornes tu, i et puc fer fotos jo!! Jejeje
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
Y tant que hi tornare,algun dia,que de moment nomes puc dir que hi he anat jeje
PD:Albert podries enviarme la fotillo que ens vas fer tu a nosaltres
V'sss
PD:Albert podries enviarme la fotillo que ens vas fer tu a nosaltres
V'sss
crypty- Assidu
- Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f
Les fotos molt bones, el dia 23/06 m'he apuntat al curset del Pavi, haveure si t'animes Albert i podem ser una bona colla d'ADMT.
V'ssssssssssssss
V'ssssssssssssss
Respecte a lo del curs del Pavi, si fos a alcarras si que vindria...Espero que i puguem anar tots, o una bona colla, a fer algun curs.
PD.Monica ja tens les fotos al correu.
V'S
PD.Monica ja tens les fotos al correu.
V'S
ACASTELL- Conegut
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum