Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • Curs de conduccio circuit alcarras Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    Curs de conduccio circuit alcarras

    +3
    sinosuke
    Gerard Z750S
    ACASTELL
    7 participantes

    Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Dv Maig 16, 2008 3:10 am

    Tal i com vaig dir, explicare i intentare ficar alguna foto que em van fer, del dia al circuit d'alcarras, les del fotografo ja les ficare una mica mes endavant quan les tingui.
    E tardat perque despres de molts dies perfi avui ja torno a tindre internet!
    Primer de tot agrair a la Monica i al Antonio ja que van vindre a veurem, fer fotos, animar..jejeje.
    Tot va començar a les 8:30 cuan pujava (fent gotes) fins al circuit, a les 9 alli, el terra moll i amb xarcos..inportants, vam començar a les 10 despres de un bon esmorzar, inclos en el curs, i vam rodar 2 hores amb descansos de 30 min, la veritat es que molt be, amb els monitors molt atents i am molt de respecte dins la pista.
    A l'arrivar la tarda, tandes lliures, ja savia fet un caminet on es podia pasar sense que estigues moll, pero no et podies sortir molt de la trasada, perque l'asfalt no estava del tot sec en algunes de les zones del circuit.
    La veritat es que un curs molt interessant, al proxim espero que siguem mes gent del foro, ja que si tot va be el tornare a fer.

    Image hosted by servimg.com


    Editat per darrera vegada per ACASTELL el Dv Maig 16, 2008 7:31 pm, editat 1 cop en total

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Dv Maig 16, 2008 4:46 am

    El tema de les fotos no en tinc controlat com es pot veure...jejeje, aveure si amb una mica d'ajuda consegueixo que les vegueu!
    V'S

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por Gerard Z750S Dv Maig 16, 2008 6:40 am

    ostia albert que bé t'ho passes! m'agradaria moltissim acompañarte en aquestes tandes i cursos pero la novia s'ha encaprixat en regalarmel ella a l'agost i diu que si el faig abans s'endura una desilusió i que el seu ha de ser el primer que façi... aix... en fin, em sembla que fins a l'agost no et podre acompañar.
    Lo de les fotos ho vaig explicar en algun lloc pero la web es www.imageshack.us

    v'sssssss i volem mes fotoooooos!
    Gerard Z750S
    Gerard Z750S
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 111
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KAWASAKI Z750S

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por sinosuke Dv Maig 16, 2008 9:54 am

    m'alegro Albert que ho passessis bé, la única foto que es veu està bé, ja tens la posse dominada, com els de moto GP.
    sinosuke
    sinosuke
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 576
    D'on ets? : Lleida
    Moto : Yamaha Fazer 600S

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty buenoooo!!!

    Missatge por KOALA Dv Maig 16, 2008 11:46 am

    Ey Albert!!! enhorabona per ser l'unic valent en fer el curs jejeje...a la foto se't veu tot un pofesional de veritat eh...no serà una foto retocada amb el Photoshop jjjjjjjjjjj...m'alegro qeu hagi estat una bona experiència!!!

    Ja ens contaràs amb detalls cuan ens tornem a trovar val? cuida't...
    bounce bounce bounce bounce bounce bounce
    KOALA
    KOALA
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 413
    D'on ets? : LLEIDA
    Moto : BMW K1200GT

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Dv Maig 16, 2008 7:25 pm

    Tornare a provar lo de les fotos aveure si ara men surto...I sino, almenys u aure intentat!! jejeje.

    Curs de conduccio circuit alcarras Dsc00418

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por KOALA Dv Maig 16, 2008 11:55 pm

    Ostras noi!!! li canvias els colors de moto,mono i casc i sembla el Pedrosa!!! yujuuuuuuuuuuu!!!!bounce bounce bounce lol!

    Albert amb el teu prmís, l'he fet més gran perque crec que n'hi alguns que haurien de pendre nota...jajajaja molt bona posse eh!


    Curs de conduccio circuit alcarras Albertcircuitalcarrascokq0
    Curs de conduccio circuit alcarras Albertcircuitalcarrascokq0.48f5f11e8d
    KOALA
    KOALA
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 413
    D'on ets? : LLEIDA
    Moto : BMW K1200GT

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por pytraka Ds Maig 17, 2008 12:44 am

    eiiii molt guapo!! jo ja tinc ganes d'entrar en el circuit amb un curset d'aquest!! grgrgrgrg!!! a veure si m'ho puc combinar i m'apunto a algun que feu per aqui!!

    salutacions!!!
    pytraka
    pytraka
    Sense Carnet
    Sense Carnet

    Nº de missatges : 12
    D'on ets? : Balaguer
    Moto : Honda CBR 600F

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Ds Maig 17, 2008 2:31 am

    Koala! i tant que la pots fer gran i el que vulguis, ja sabem que el crack de les fotos ets tu!! El que tindria que apendre es a anar fent fotos mentres vaig amb la moto, com fan d'altres! jejejeje.
    I aveure si s'anima la gent Pytraka i al proxim som una bona colla! Ja pots conta amb mi tambe per suposat!
    V'S

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por crypty Ds Maig 17, 2008 3:48 am

    Hola nens,Albert aqui poso algunes de les que vaig fer al matíCurs de conduccio circuit alcarras D5f02e10

    Preparats per sortir
    Curs de conduccio circuit alcarras 20080511 Curs de conduccio circuit alcarras 20080510

    Curs de conduccio circuit alcarras 20080513 Curs de conduccio circuit alcarras 20080514

    Curs de conduccio circuit alcarras 20080516
    crypty
    crypty
    Assidu
    Assidu

    Nº de missatges : 65
    D'on ets? : lleida
    Moto : suzuki gsx600f

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Ds Maig 17, 2008 7:01 pm

    Gracies Monica!!! Les fotos son genials! Aveure si i tornes tu, i et puc fer fotos jo!! Jejeje
    V'S

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por crypty Ds Maig 17, 2008 7:42 pm

    Y tant que hi tornare,algun dia,que de moment nomes puc dir que hi he anat jeje

    PD:Albert podries enviarme la fotillo que ens vas fer tu a nosaltres

    V'sss
    crypty
    crypty
    Assidu
    Assidu

    Nº de missatges : 65
    D'on ets? : lleida
    Moto : suzuki gsx600f

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por Àngel Ds Maig 17, 2008 8:19 pm

    Les fotos molt bones, el dia 23/06 m'he apuntat al curset del Pavi, haveure si t'animes Albert i podem ser una bona colla d'ADMT.
    V'ssssssssssssss
    Àngel
    Àngel
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 1338
    D'on ets? : Alpicat (Lleida)
    Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por ACASTELL Dl Maig 19, 2008 7:26 pm

    Respecte a lo del curs del Pavi, si fos a alcarras si que vindria...Espero que i puguem anar tots, o una bona colla, a fer algun curs.

    PD.Monica ja tens les fotos al correu.
    V'S

    ACASTELL
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 159
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 RR

    Tornar a dalt Ir abajo

    Curs de conduccio circuit alcarras Empty Re: Curs de conduccio circuit alcarras

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum