Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida pel dia 7
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida pel dia 7
Hola que tal,
Alguns companys de feina han montat una sortideta pel dia 7 amb la intenció de passar pràcticament tot el dia fora.
La ruta serà BALAGUER - BARO (esmorzar) - PORT DE LA BONAIGUA - VIELHA (dinar) - PONT DE SUERT - BALAGUER - LLEIDA.
La trobada és al restaurant El Faro de Balaguer a les 09:00 hores tot i que si algú està interesat en sortir de Lleida (com jo) quedem a les 08:30 al parquing del Barris Nord (Pardinyes)
Seria interesant que la gent s'apunti abans del dia 3 per reservar el restaurant.
V'sssssssssss
Alguns companys de feina han montat una sortideta pel dia 7 amb la intenció de passar pràcticament tot el dia fora.
La ruta serà BALAGUER - BARO (esmorzar) - PORT DE LA BONAIGUA - VIELHA (dinar) - PONT DE SUERT - BALAGUER - LLEIDA.
La trobada és al restaurant El Faro de Balaguer a les 09:00 hores tot i que si algú està interesat en sortir de Lleida (com jo) quedem a les 08:30 al parquing del Barris Nord (Pardinyes)
Seria interesant que la gent s'apunti abans del dia 3 per reservar el restaurant.
V'sssssssssss
Editat per darrera vegada per Emili el Dj Maig 29, 2008 10:55 pm, editat 1 cop en total
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Re: Sortida pel dia 7
Ja m'agradaria pero els disabtes o treballo o tinc al crio, o sigui q un altra vegada serà.
V'sssssssssssssssssss
V'sssssssssssssssssss
Ostras Emili quina ruta més guapa!!!! cochis la mar!!! com ja haureu vist, estic treballan a Bcn tot el finde...oohhhhhhhhh...m'encantaria fer aquesta rutilla, pels que no poguem anar, proposo fer-la un altre finde...vinga salutacions Barbut jajaja
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Hola que tal,
Ja em sap greu que treballis es cap de setmana, però després de veure que estaras al padock m'imagino que tot i ser feina la disfrutaras i força.
Per la ruta no et preocupis, l'he fet unes quantes vegades i es de les meves preferides es a dir que quan vulguis la repetim, que jo no em canso.
Que vagi bé el cap de setmana i ja ens veurem.
Per cert hi ha alguna modificació en el trajecte per que el port de la bonaigua encara està en obres i l'evitarem.
Ja em sap greu que treballis es cap de setmana, però després de veure que estaras al padock m'imagino que tot i ser feina la disfrutaras i força.
Per la ruta no et preocupis, l'he fet unes quantes vegades i es de les meves preferides es a dir que quan vulguis la repetim, que jo no em canso.
Que vagi bé el cap de setmana i ja ens veurem.
Per cert hi ha alguna modificació en el trajecte per que el port de la bonaigua encara està en obres i l'evitarem.
Emili- V.I.P
Ala, que guai...
Que hi ha algú més apuntat?
Es que jo vindría, pero només hem puc escapar pel matí...
Si no s'ha apuntat ningú i las vols fer igual, podem anar junts un troç de la ruta, jo me la e fet en un mati, anant asaco, sortint molt aviat i fent l'esmorsar amb sexta velocitat, je, je.
Bueno, si ja ho tens tot montat i organitzat pues res, pero si t'has quedat sol, avisam rápid, que m'apunto.
Vsss
Que hi ha algú més apuntat?
Es que jo vindría, pero només hem puc escapar pel matí...
Si no s'ha apuntat ningú i las vols fer igual, podem anar junts un troç de la ruta, jo me la e fet en un mati, anant asaco, sortint molt aviat i fent l'esmorsar amb sexta velocitat, je, je.
Bueno, si ja ho tens tot montat i organitzat pues res, pero si t'has quedat sol, avisam rápid, que m'apunto.
Vsss
Invitat- Invitat
Ostres ho sento joker però vaig conectar amb el foro una mica abans que fiquessis el missatge .
Al final ha vingut l'Antonio i la sortida ha estat força bé, a més hi ha hagut dos que han baixat després d'esmorzar cap a Lleida per estar a dinar a casa, em sap no veure el teu missatge i no dir-te res per vindre. Però bueno, el cas es que la repetirem aviat, si no passa res fins i tot el cap de setmana que ve potser torno a fer alguna cosa similar.
Si m'animo ja ho ficaré, tinc ganes de fer kilometres.
V'sssssssss
Al final ha vingut l'Antonio i la sortida ha estat força bé, a més hi ha hagut dos que han baixat després d'esmorzar cap a Lleida per estar a dinar a casa, em sap no veure el teu missatge i no dir-te res per vindre. Però bueno, el cas es que la repetirem aviat, si no passa res fins i tot el cap de setmana que ve potser torno a fer alguna cosa similar.
Si m'animo ja ho ficaré, tinc ganes de fer kilometres.
V'sssssssss
Emili- V.I.P
Ah, tranquil, al final vaig anar al barris nord, pero hem vaig equivocar d'hora... Ups!!!
Al final m'en vaig anar a França per la carretera d'Osca!!!
Vaig acabar reventat amb la Cbr, pero m'ho vaig passar be.
Bueno, cuant feu alguna cosa aviseu-me, Ok?
Ens veiem... Vsss
Al final m'en vaig anar a França per la carretera d'Osca!!!
Vaig acabar reventat amb la Cbr, pero m'ho vaig passar be.
Bueno, cuant feu alguna cosa aviseu-me, Ok?
Ens veiem... Vsss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum