Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Accés a Paddock moto GP Montmeló
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Accés a Paddock moto GP Montmeló
Hola companys, us comunico que aquest cap de 7mana estaré treballant al Circuit de Catalunya a moto G.P. si algú va el Divendres, Dissabte a veure els entrenaments o la cursa el Diumenge, aprofiteu que estaré a algún dels accessos a Paddock, faré el possible per fer-vos passar. Encara que sigui de 2 en 2 o com es pugui. Si no em coneixeu em dic Noël i estaré per allà. Us deixo el mvl per si no em troveu jeje 649-297052 ( per accedir al Paddock es necessari tenir la entrada al circuit eh!!!! ) vinga a veure si us animeu que han donat molt bon temps!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: Accés a Paddock moto GP Montmeló
Espero que vaigi molt be el cap de setmana per montmelo, ja ens contaras als que no i podem anar! I no cal dir que esperem un bon reportatge fotografic! jeje
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Jo si em puc escapar igual vinc dissabte ja et trucare si vinc.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
Joder PRESI, sempre que hi ha alguna cosa de gorreo no falles mai.
jjajajajajajajajja
Es broma, una abraçada i disfruteu molt els que podeu anar-hi.
jjajajajajajajajja
Es broma, una abraçada i disfruteu molt els que podeu anar-hi.
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
Seria de gorreo sino tingues q pagar la entrada per entrar on estara Koala, jajaa.
V'ssssssssss crackkkkk
V'ssssssssss crackkkkk
Hola Koala, nosaltres potser passem a saludar-te, si no estic massa lluny del Padock, perquè una vegada dins el circuit, això de caminar amb el casc, el mono i tot plegat.... però faré el que pugui per passar.
Slts.
Slts.
Denise- Sense Carnet
- Nº de missatges : 18
D'on ets? : Cervera
Moto : GSXR1000
vinga vinga!!!!
Ei Denisse...si poguessi o tinguessi un raconet us guardaria els cascs...pero alla nomes podem portar la bossa nostra amb el dinar i tal... ho sento!! RECORDO:...jo nomes podria passar a la gent al paddock eh!!! jajaja per arribar al paddock heu de tenir l'entrada del circuit...aaix..
Ei Denisse...si poguessi o tinguessi un raconet us guardaria els cascs...pero alla nomes podem portar la bossa nostra amb el dinar i tal... ho sento!! RECORDO:...jo nomes podria passar a la gent al paddock eh!!! jajaja per arribar al paddock heu de tenir l'entrada del circuit...aaix..
KOALA- ADMT
Ei... no et preocupis, nosaltres som socis del Action Team i tenim guarda cascos!!! és més aviat el pal de moure't pel circuit una vegada trobes el seient i la tribuna i aquestes coses, i per suposat que tenim entrades, jejeje, com vols que anem si no, jejeje, que vagi molt bé pel circuit
ens veiem aviat!!!
ens veiem aviat!!!
Denise- Sense Carnet
- Nº de missatges : 18
D'on ets? : Cervera
Moto : GSXR1000
Denise escrigué:Ei... no et preocupis, nosaltres som socis del Action Team i tenim guarda cascos!!! és més aviat el pal de moure't pel circuit una vegada trobes el seient i la tribuna i aquestes coses, i per suposat que tenim entrades, jejeje, com vols que anem si no, jejeje, que vagi molt bé pel circuit
ens veiem aviat!!!
Faré una cosa...demanaré al comentarista que em deixi el micròfon un momentet i us saludaré per megafonia jajaja....bueno a veure si tenim sort i us veig per allà.. porteu protecció solar que li fotrá eh!! ja m'han avisat als de la feina que hi habia previsions de molt de sol...ara que ja tas prou negreta jjjjjjj records al Xavi!!
KOALA- ADMT
Ala que guai, al final no hi vaig... Ohhhh
Bueno, a veure si l'any que bé tinc més sort.
Que vagi tot be per allá!!!
Vsss
Bueno, a veure si l'any que bé tinc més sort.
Que vagi tot be per allá!!!
Vsss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum