Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

El 15 concentració a les Borges Blanques

+9
antoperez3
pytraka
ruben
sussno
Àngel
Panotxa
Emili
ACASTELL
KOALA
13 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por pytraka Dl Jun 16, 2008 6:47 am

hola com esteu de la sortideta?? jo cansat!! M'ho he passat molt bé sobretot a la segona part! jaajajaja. Osti hi havia molta gent a la concetracio, i per anar a pas de tractor....

Bé, la propera serà el 22 de juny no?? A veure si puc convencer la dona i m'hi deixa anar....jajajajaja.

Al tornar he passat per les borges a gastar l'últim ticket i hi havia el noel? (el de les fotos, que en fa moltes, jajaja) i el noi de la CBR RR que no me'n recordo com es diu!!! no se si els hi ha tocat alguna cosa amb els tiquets que tenien..

Encara quedeu per lleida els divendres o ja ho heu deixat estar vist el poc exit de convocatoria??

lo de les camisetes i enganxines ho tirareu endavant?? Cal fer propaganda de l'associació!!

Apa, fins a la propera!

ramon
pytraka
pytraka
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 12
D'on ets? : Balaguer
Moto : Honda CBR 600F

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por Invitat Dl Jun 16, 2008 7:24 am

Ei, jo estic tambè cansat, jeje

Si, el dia 22 a les 9 al Dalmau.

El de la CBR RR sóc jo, en Joan, jeje i a mi no m'ha tocat res... Ohhh !!

Del tema dels divendres no sé res, pero aviseu !!

I lo de les camisetes mole molt, anar als llocs tots amb la mateixa camiseta, aixi ens farem veure "a lo grande".

Vsss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por sussno Dl Jun 16, 2008 7:43 pm

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

veig q la penya esta contenta !!!!!
la sortideta de borges va anar de pm, si senyor, sobretot com diu lo pytraka, a la segona part, ñaongggggggggggA.

lo de les camisetes ho estan acabant de perfilar, com va dir lemili ahir.
lo dels divendres s'esta fent, a l'encreuat. jo encara no hi he pogut anar, avui pq treballo, avui pq estic fora, pero aneu-hi que sempre hi ha gent.

a vere si el noel penja alguna foto, q em sembla q es va qdar sense tarjeta per posar.-les, juasssssss.

au, ja parlem, i sino, ens veiem diumenge.

ñaonggggggggggggggA
sussno
sussno
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por KOALA Dl Jun 16, 2008 8:00 pm

ya vaaaaa ya vaaaaaaa!!!!!!!! deixeu-me que les pengi a la nit jeje... la Xurrina i jo ens ho vam passar molt bé també, i vam disfrutar moltissim, sobretot del companyerisme que hi tenim tots i dels riures que ens vam fer..i després dels paissatges pels que vam veure durant la 2ª ruteta de tornada, era impresionant que macos estan els boscos després de tanta pluja!!!!

Parlan de les fotos, han quedat molt chules!! sobretot les que vam fer de tot el grup..encara que faltava gent..ooooohhhhhh..... pero bueno, com deia el diumenge, el Photoshop fa maravelles no? i es poden afegir els que normalment venen que pel que sigui no van poder venir...jaja pero espero que el Diumenge 22 i siguem tota la gran family i en poguem fer una de ben chula!!!

Webmaster prepara't q a la nit t'envio les fotos!!!! jajajaa fes lloc a la web...!!!!!!

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por crypty Dl Jun 16, 2008 8:43 pm

Hola nens

Y tan que m'ho vaig pasar en granEl 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Yupi10,sobretot a les curves visibles,pero a les que no tenien tanta visivilitat (al antonio li va costar enxamparme) (anava acollonit per el tensor de la cadena)encara em falte experiencia,pero com dic sempre (no me hace falta correr para divertirme,las cosas se aprenden poco a poco)lo millor de la sortida va ser la companyia.

Noel,les fotos wapisimes com sempre,estas fet tot un profesional!!!

Ens veiem diumenge!!!

vssss


Editat per darrera vegada per crypty el Dt Jun 17, 2008 6:56 am, editat 2 cops en total
crypty
crypty
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por sinosuke Dl Jun 16, 2008 9:02 pm

M'alegra motissim llegir que us ho vareu passar bé, d'aixó es tracta.
Enhorabona a tots per fer una colla tan maca, tant de bo es continui afegint gent de la mateixa qualitat dels d'ara.
Descanseu pel diumenge eh... que també promet.
Apa, V'sss i una abraçada per tots.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por fleke Dl Jun 16, 2008 9:09 pm

va esta molt ve
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por fleke Dl Jun 16, 2008 9:15 pm

meu bai pasa molt ve sobretot cuan mos bam desvia de la cua
el que mes em va diga Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked es l,artiste de la 1300 quine pasade de tio aixi done bo vere condui Laughing Laughing Laughing Laughing
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por sussno Dl Jun 16, 2008 9:36 pm

lartiste de la kawa 1400 gtr es el tiet de la meva dona, el fali. fins fa poc no havia portat moto per carretera.
ahir va xanar, i el vaig convencer per a que es fes soci, ueueueueueeeee !!!!

com mes serem mes riurem Wink

ñaongggggggggggggA


Editat per darrera vegada per sussno el Dt Jun 17, 2008 4:05 am, editat 1 cop en total
sussno
sussno
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por ACASTELL Dt Jun 17, 2008 2:16 am

La sortida com ja sa dit ens u vam pasar molt be! Gent nova i cada vegada mes!! Com te que ser! I ara a l'espera d'aquest diumenge!
V'S

ACASTELL
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por Gerard Z750S Dt Jun 17, 2008 3:09 am

que bé que us ho passeu "maricons"! (amb cariño) y jo per vic d'examens... pufff! tinc unes ganes de que sigui ja el 22! avere si li foto als llibres la ultima apretada pel dijous y el 22 a xafaru tot!!!!!! (amb coneixement eh?) jejeje

v'ssssssssss
Gerard Z750S
Gerard Z750S
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 111
D'on ets? : Lleida
Moto : KAWASAKI Z750S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por pytraka Dt Jun 17, 2008 3:54 am

eiii sussno, pos el fali no perdia "pistonada" per ser que fa poc que va amb moto i amb "aquesta" moto (ho dic per que ha de ser un pel més difícil de maniobrar amb ella...) jajajajajaj. si si, se'l veia content!!!

apa, doncs fins a la propera!


PD: on es més o menys l'encreuat??
pytraka
pytraka
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 12
D'on ets? : Balaguer
Moto : Honda CBR 600F

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por sussno Dt Jun 17, 2008 4:05 am

eiiiiiiiiiiiiiiiiii

l'encreuat està al final de la rambla de pardinyes, cantonada av. tortosa, per la banda del segre.

al costat hi ha l'entrada de la mitjana i hi ha molt espai per deixar les motos.

jo aquest divendres curro de tarde, pero al plegar hi passare, a veure si en qda algun pillat a una birra, ajajajjajajajja.

ens veiem, ñaonnnnnnnnnnngA
sussno
sussno
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por sinosuke Dt Jun 17, 2008 5:40 am

Divendres jo ho tinc malament, ja ens veiem dissabte i parlem de l'esmorzar.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por KOALA Dt Jun 17, 2008 9:04 am

Nois!!!!!!! jo ja he acabat les classes dels Divendres, per tant seré allà sobre les 20,30h, a veure si us animeu que ja fa bó eh... i plantem les bèstietes alla a la acera, si fem bona apariencia més d'un preguntarà sobre si som d'alguna associació i es van apuntant jeje.. penjo alguna foto del Diumenge val? ciauuuuuuuuuu!!!!!!!!! (la foto a l'apartat "fotos i videos" aixi us doneu una volteta pel foro jajajaja )
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por Emili Dc Jun 18, 2008 5:45 am

Si no passa res ens veiem diumenge, encara que amb la ratxa que porto no sé di fiarme de mi mateix, que després sempre se'm lia la cosa i al final no puc anar.
Tocarem fusta per aquest divendres...Rolling Eyes
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty borges

Missatge por Panotxa Dc Jun 18, 2008 7:14 pm

molt guapes les fotos de la sortida,pero.....no heu trobat a faltar algo????
a les fotos es veuen tots els colors ,vermell,blau,negre,blanc.....pero no hi es el millor color del mon,el que dona llum a la vida, el......








taronja


V'sss!!!lol!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por KOALA Dc Jun 18, 2008 7:34 pm

JAJAJAJA si que ho vam trovar a faltar Alex!!! ay la Panotxeta que estava rodan per tot el territori català...bueno aquest Diumenge no t'escapes eh!!!! jajaja una abraçada als 3!!!!!!
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

El 15 concentració a les Borges Blanques - Página 2 Empty Re: El 15 concentració a les Borges Blanques

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum