Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
24 HORES MONTMELÓ
+3
Emili
KOALA
Àngel
7 participantes
Pàgina 1 de 1
24 HORES MONTMELÓ
El 5-6/07/08 fan les 24 hores de Montmeló.
Jo aniré a treballar el cap de setmana amb l'equip de Mossos, de pinxe o de lo que convingui. Si algú te la sort de poder anar espero veure'ns per allà.
V'ssssssssssssss
Jo aniré a treballar el cap de setmana amb l'equip de Mossos, de pinxe o de lo que convingui. Si algú te la sort de poder anar espero veure'ns per allà.
V'ssssssssssssss
Re: 24 HORES MONTMELÓ
Ostras Angel, em van trucar per anar a treballar-hi també per les 24 hores, pero no hi aniré perque la feina es bastant més aburrida que en les carreres en les que hi he anat, pero sino ens veuriem allà jiji, potser em deixo caure aprofitant l'enxufe al circuit...
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Per si a algú l'interesa el presi m'ha trucat per que us informi que les 24 hores de Montmeló són d'entrada gratuita.
Si algú es vol passar ja ho sap.
V'sssssss
Si algú es vol passar ja ho sap.
V'sssssss
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Hola!! proposo aner dema al mati al circuit a veure les carreres, ja uqe s gratuit...jeje podriem passar la ruta programada per demà al Diumenge que ve..S'apunta algu?
1- Koala (Noel)
2- .... (el siguiente!)
1- Koala (Noel)
2- .... (el siguiente!)
KOALA- ADMT
pues no seria mala idea
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
VALE
DONCS POTSER ESTARIA BE , PODEM QUEDAR PER ANAR-HI , I VEREM AL PRESI TREBALLANT ( AIXO ES LO QUE DIU ELL , JE,JE,JE )
VSSSSS
RUBEN
VSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
ups...doncs no se, sortint d'aki a les 9h del matí...hora i mitja de viatge... a les 10,30 alla..no se una mica just el estar aqui al mitgdia..bueno dema comentem al Dalmau i ja ta no? si es pot es va i si no doncs fem la ruteta ja programada.
KOALA- ADMT
Ok, perque suposo que vindrá mes gent que no podrá estar tot el dia fora, a veure cuants som i que decidim.
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Entenc q no puguessiu venir al final, ja que només pel matí era una mica just..el tema ha estat bestial sobretot la sortida..es increible!!!!
En breu li pasaré les fotos al Xavi perque les posi.
Per cert l'equip de mossos va quedar 4t de la general i 2n de la seva categoria..fins que només ems vam quedar amb la 4t marxa anavem 3r, llastima..un altre any serà.
V'sssssssssssss
En breu li pasaré les fotos al Xavi perque les posi.
Per cert l'equip de mossos va quedar 4t de la general i 2n de la seva categoria..fins que només ems vam quedar amb la 4t marxa anavem 3r, llastima..un altre any serà.
V'sssssssssssss
Hola for,
sóc fotògraf freelance. Vaig anar a cobrir l'event i he penjat una petita mostra de fotos, del grapat que en vaig fer, a:
http://www.fotospro.com/galeria/2008_24_hores/
Per si les voleu veure. Si us agraden m'ho podeu dir (si no, no, eh?) i fins hi tot comprar !!!
Salutacions.
sóc fotògraf freelance. Vaig anar a cobrir l'event i he penjat una petita mostra de fotos, del grapat que en vaig fer, a:
http://www.fotospro.com/galeria/2008_24_hores/
Per si les voleu veure. Si us agraden m'ho podeu dir (si no, no, eh?) i fins hi tot comprar !!!
Salutacions.
XaviFotosPro- Nou
- Nº de missatges : 5
D'on ets? : Barcelona
Moto : M'agraden però no en tinc.
Doncs molt guapes les fotos, felicitats. Quin equip utilitzes? per curiositat eh...
Hola sinosuke,
et comento una mica: les fotos estan realitzades amb un equip 4/3, concretament amb una Olympus E-510, muntant-li el Sigma 50-500mm f4-6.3 HSM APO DG, conegut també com BIGMA pel seu pes i volum. Algunes també estan fetes amb el Zuiko 40-150mm f3.5-4.5, amb polaritzador circular. M'ajudo d'un Manfrotto 679B, per no tenir problemes musculo-esquelètics...
En honor a amrcop2 i al seu equip li pujo una foto que espero us agradi:
Salutacions!
Xavi.
et comento una mica: les fotos estan realitzades amb un equip 4/3, concretament amb una Olympus E-510, muntant-li el Sigma 50-500mm f4-6.3 HSM APO DG, conegut també com BIGMA pel seu pes i volum. Algunes també estan fetes amb el Zuiko 40-150mm f3.5-4.5, amb polaritzador circular. M'ajudo d'un Manfrotto 679B, per no tenir problemes musculo-esquelètics...
En honor a amrcop2 i al seu equip li pujo una foto que espero us agradi:
Salutacions!
Xavi.
XaviFotosPro- Nou
Merci per la informació. Estic mirant equips de fotografia i he arribat que es una llàstima ser pobre, que hi farem... De fet, demà pujo a Andorra a mirar preus. També miro Ebay per trobo alguna cosa de segona mà. Estic per un equip canon, m'agrada la EOS 350D, s'ajusta en preu i qualitat.
Hola sinosuke,
he estat mirant unes mostres de soroll de la 350D a diferents ISO i veig que és molt silenciosa. Suposo que ja les hauras vist però et passo el link per si de cas: http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/canon-eos-350d-muestras,991.html
Només dir-te que no se fins on vols arrivar amb la fotografia, que enganxa molt, però que com hauras llegit a d'altres llocs, són més importants els objectius que el cos de la càmera.
Salutacions i sort en l'elecció.
Xavi.
he estat mirant unes mostres de soroll de la 350D a diferents ISO i veig que és molt silenciosa. Suposo que ja les hauras vist però et passo el link per si de cas: http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/canon-eos-350d-muestras,991.html
Només dir-te que no se fins on vols arrivar amb la fotografia, que enganxa molt, però que com hauras llegit a d'altres llocs, són més importants els objectius que el cos de la càmera.
Salutacions i sort en l'elecció.
Xavi.
XaviFotosPro- Nou
Molt guapes les fotos espero q et truquin per encomanar-te alguna.
V'ssssssssssssssss
V'ssssssssssssssss
Doncs ja la tinc encomanada, al final ha caigut una sony amb dos objectius. He estat llegint foros i també fiquen molt bé el cos de la camara i els objectius.
La camara és una DSLR A200 i els obj. 18-70 i 70-300.
Quan la tingui a les mans ja et diré que tal.
Merci per la info de la canon, passa que no la trobo, estan ja descatalogades, que hi farem...
La camara és una DSLR A200 i els obj. 18-70 i 70-300.
Quan la tingui a les mans ja et diré que tal.
Merci per la info de la canon, passa que no la trobo, estan ja descatalogades, que hi farem...
Eih! Desprès d'aquest temps ja tenos "domada" la Sony? jejeje
Segur que sí!
Si tens penjada alguna foto a Internet, ja posaràs el link per veure-la!
Salutacions.
Segur que sí!
Si tens penjada alguna foto a Internet, ja posaràs el link per veure-la!
Salutacions.
XaviFotosPro- Nou
Doncs que sapigui a internet no tinc cap penjada, per ara son totes fotos familiars... sobretot al meu fill de 6 anys, tinc alguna d'ell jugant a futbol molt guapa, havere...
No sabia q habia fixat per l'Arsenal l'Adrià, jaaja
molt guapa la foto.
v'sssssssssssssss
molt guapa la foto.
v'sssssssssssssss
Sinosuke,
veig que t'has fet a la càmara molt ràpidament!
Quina foto més bona. No és per treure't mèrit però un model així també ajuda, eh??? jejeje
Hi ha càmeres que diuen que és imprescindible aplicar la màscara d'enfoc. No se si ho has provat, però potser encara quedaría més xula.
M'agrada força el desenfoc que has aconsseguit. Me l'he descarregat per veure la obertura de l'objectiu (valor f), però no apareixen els valors a l' EXIF, suposo que per l'edició que deus fer desprès.
M'alegro que hagis encertat en la compra. Hi ha vida a part dels planetes Canon i Nikon.... jejeje
Salutacions.
veig que t'has fet a la càmara molt ràpidament!
Quina foto més bona. No és per treure't mèrit però un model així també ajuda, eh??? jejeje
Hi ha càmeres que diuen que és imprescindible aplicar la màscara d'enfoc. No se si ho has provat, però potser encara quedaría més xula.
M'agrada força el desenfoc que has aconsseguit. Me l'he descarregat per veure la obertura de l'objectiu (valor f), però no apareixen els valors a l' EXIF, suposo que per l'edició que deus fer desprès.
M'alegro que hagis encertat en la compra. Hi ha vida a part dels planetes Canon i Nikon.... jejeje
Salutacions.
XaviFotosPro- Nou
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum