Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
fes
4 participantes
Pàgina 1 de 1
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: fes
Jo amb el crio no puc pero espero q et vagi be dj's Koala i no facis molt soroll q la cunyada viu damunt, jajaa
V'sssssssssssssss
V'sssssssssssssss
Eeeeeeiiiiiii!!!!! potrom potrom!!! ja fa temps que m'hi dedico jeje Gracies als més marchossos que em van venir a veure!! uns 35 fans jajajaja es broma, merci al Antonio i al Xavi que es van deixar caure per allà i em van venir a veure, aquest Dissabte té pinta de que també i torni...ja ho comunicaré jeje , aquest cop hi ha xupitos gratis, que ja m'he camelat als cambrers... fins aviat!!
KOALA- ADMT
Llastima de no averu vist avans sino auria vingut!!! Espero que a la proxima u pugui llegir amb tems i pugui vindre a fer un beure!
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
jajajaja es l'excusa perfecta per dir-li a la dona de sortir eh!!! jajaja va ser una mica culpa meva, se'm va ocorrer penjar el post a les 23h. i entenc que era molt tardet ja, pero sempre ni ha algún que ho caça jjjjjjjjjj
SI aquest finde hi torno ja ho penjaré durant la tarda.. vinga nois a currar que es Dilluns!!!!!!!!!!!!! menys alguns que fan festa aquesta 7mana:sunny: ...ejem ejem
SI aquest finde hi torno ja ho penjaré durant la tarda.. vinga nois a currar que es Dilluns!!!!!!!!!!!!! menys alguns que fan festa aquesta 7mana:sunny: ...ejem ejem
KOALA- ADMT
Suposo que mostrant el carnet d'ADMT caura algun xupito a carrec del dj no?
Vinga Noel, sort.
Per cert,maravellos reportatge del esmorçar.
Vinga Noel, sort.
Per cert,maravellos reportatge del esmorçar.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum