Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Dissabte 5. Qui s'apunta??
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Dissabte 5. Qui s'apunta??
Hola que tal,
Veig que la gent està timida i no s'animen a penjar sortides, doncs ja ho faig jo!
El cas es que diumenge no em va bé i dissabte em vindria de gust una sortideta.
El planing seria fer el port de Castejon de Sos (que el diumenge passat em vaig quedar amb les ganes)
Sortida a les 09:00 hores del Dalmau direcció Benasque (una tram de carretera molt xulo i un poble molt bonic).
Després d'esmorzar cap a Castejon de Sos i baixada per la carretera de Vielha o...Port de Perbes i per Tremp si es creuen els cables .
Algú s'apunta????
Veig que la gent està timida i no s'animen a penjar sortides, doncs ja ho faig jo!
El cas es que diumenge no em va bé i dissabte em vindria de gust una sortideta.
El planing seria fer el port de Castejon de Sos (que el diumenge passat em vaig quedar amb les ganes)
Sortida a les 09:00 hores del Dalmau direcció Benasque (una tram de carretera molt xulo i un poble molt bonic).
Després d'esmorzar cap a Castejon de Sos i baixada per la carretera de Vielha o...Port de Perbes i per Tremp si es creuen els cables .
Algú s'apunta????
Editat per darrera vegada per Emili el Dc Jul 02, 2008 8:12 am, editat 3 cops en total
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Re: Dissabte 5. Qui s'apunta??
que pasada de ruta,yo la hice el mes pasado.
con tu GS te puedes animar y continuar hasta Chia y pasar por una pista hasta Plan son unos 25 kilometros palucinar.
se me olvidaba, el sabado curro
saludos
con tu GS te puedes animar y continuar hasta Chia y pasar por una pista hasta Plan son unos 25 kilometros palucinar.
se me olvidaba, el sabado curro
saludos
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
llastime aquet disapte ting un estre de feñe com a molt vaixare ala carretera a saludad
pateu molt ve
pateu molt ve
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Jo estic a montmeló pero espero q s'apunti molta gent Emili.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
emili as pasat sobre les 10 del mati per almenar em pareix que te vist pero no m,a donat tems de saludad
fleke- V.I.P
fleke escrigué:emili as pasat sobre les 10 del mati per almenar em pareix que te vist pero no m,a donat tems de saludad
Doncs sí que vaig passar, al final vaig marxar jo solet però vaig fer una rutilla de lo mes entretinguda, dos ports de muntanya, amb un esmorçar collonut a Benasque. Llastima que no et vaig veure si no hagues parat a saludar.
Emili- V.I.P
Emili, no en saps, tens que pendre exemple d'en Noel, t'has d'endur una camara de fotos i anant fent fotos a tot arreu per despres penjarles, aixi ens faras dentetes a nosaltres... jejeje
Vinga, fins diumenge !!!
V'sss
Vinga, fins diumenge !!!
V'sss
Invitat- Invitat
si vols el disapte que ve y puc na que el dimenge es el cumpleañis de la done y no podre vindreEmili escrigué:fleke escrigué:emili as pasat sobre les 10 del mati per almenar em pareix que te vist pero no m,a donat tems de saludad
Doncs sí que vaig passar, al final vaig marxar jo solet però vaig fer una rutilla de lo mes entretinguda, dos ports de muntanya, amb un esmorçar collonut a Benasque. Llastima que no et vaig veure si no hagues parat a saludar.
fleke- V.I.P
Joker escrigué:Emili, no en saps, tens que pendre exemple d'en Noel, t'has d'endur una camara de fotos i anant fent fotos a tot arreu per despres penjarles, aixi ens faras dentetes a nosaltres... jejeje
Vinga, fins diumenge !!!
V'sss
No si la càmera ja la porto, el que passa es que quan vaig jo sol se m'en va la pilota i no paro ni per pixar.
Començo a tirar i amb el rollo de "una mica més, una mica més" quan penso ja estic a lleida amb el cul quadrat.
Però la propera faré alguna foto a veure que tal.
Aquest dissabte no se com ho tinc, però tal i com passi la setmana ja diré alguna coseta.
V'sssssss
Emili- V.I.P
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum