Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
MANEL FUENTES AMB ADMT
+4
Emili
fleke
KOALA
ruben
8 participantes
Pàgina 1 de 1
MANEL FUENTES AMB ADMT
PELS QUE NO VAREU PODER VINDRE A LA SORTIDA DE AQUEST DIUMENGE AL DOLL , SAPIGUEU QUE ENS HEM TROBAT ESMORÇANT A CELLERS AL MISMISIMO MANEL FUENTES ( EL HUMORISTA ) I ENS HEM FET UNES QUANTES FOTOS AMB ELL , QUE SUPOSO QUE AVIAT SORTIRAN PENJADES AL WEB
VSSSSSS
RUBEN
TENIEM QUE HAVER-LI PROPOSAT DE FER-SE MEMBRE DE ADMT
VSSSSSS
RUBEN
TENIEM QUE HAVER-LI PROPOSAT DE FER-SE MEMBRE DE ADMT
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Re: MANEL FUENTES AMB ADMT
EEEEEEEEEEEeeee!!! ha estat bé eh!! jajaja quines casualitats...bueno mira sempre es divertit anar trovant famosos...suposo que algun dia seré famos i em trovareu en algun llos i em saludareu tmb...jjjjjjjj
Escolta Ruben! que em parat a Alfarràs per despedir-nos de tú i no hi erets...ens em quedat parats...jajaja "pero on està el Ruben!!!! " suposo que hauràs agafat alguna drecera.. bueno fins la pròxima company!!!
A veure si el senyor Joanet ens passa les fotos d'avui(que em fet jo jiji) ben aviat...quina rabia haber-me deixat la càmara...sino acribillo al Fuentes a fotos jajaja
Escolta Ruben! que em parat a Alfarràs per despedir-nos de tú i no hi erets...ens em quedat parats...jajaja "pero on està el Ruben!!!! " suposo que hauràs agafat alguna drecera.. bueno fins la pròxima company!!!
A veure si el senyor Joanet ens passa les fotos d'avui(que em fet jo jiji) ben aviat...quina rabia haber-me deixat la càmara...sino acribillo al Fuentes a fotos jajaja
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Po zi !! Amparo !! Aqui teniu una petita mostra d'avui...
Un servidor amb en Manel
El Davis amb el Manel
I com no, el grupet amb l' humorista
Noel, a la carpeta que tenim compartida te les e deixat allá, tens que engegar el messenger per comensar a transmetre les fotos.
V'sss
Un servidor amb en Manel
El Davis amb el Manel
I com no, el grupet amb l' humorista
Noel, a la carpeta que tenim compartida te les e deixat allá, tens que engegar el messenger per comensar a transmetre les fotos.
V'sss
Invitat- Invitat
pues si que estem be,el que mes m,agrada es com resalten les camisetes.
no veiguis quine abrasada que li fot el torrente
no veiguis quine abrasada que li fot el torrente
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
REPOSTAR
E PARAT A REPOSTAR A CASTILLONROI I AL ARRIBAR A ALFARRAS AL ENTRAR E TRENCAT CAP A BALAGUER , PENSAVA QUE ANAVEU DE UNA TIRADA CAP LLEIDA , BE , FINS LA PROXIMA
VSSSSS
RUBEN
VSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
jaja!! heu vist la cara del Rafa!!!!! està AL.LUCINAT!!!!!!!!!!! juajuajua es un Show aquest home!!! s'ha de dir que faltan a la foto l?alex i la Rebeca,el David de la Kawa negra i la parella de la Bmw blava que no recordo el seu nom!!! (bueno crec que no el sé )
KOALA- ADMT
Si i la del Fuentes...?
jajaja, com aquell qui diu estaba acabant d'esmorsar tranquilament, sense que ningú el reconeixes i de repent, 4 penjats, l'acosen a base de fotos...
jijiji
V'sss
jajaja, com aquell qui diu estaba acabant d'esmorsar tranquilament, sense que ningú el reconeixes i de repent, 4 penjats, l'acosen a base de fotos...
jijiji
V'sss
Invitat- Invitat
Està clar que no us puc deixar sols, un dia que no vinc i aneu molestant a la gent per allà on passeu .
Ja procuraré no faltar a la propera, entre d'altres coses per que després em moro d'enveja al veure les fotos
Ja procuraré no faltar a la propera, entre d'altres coses per que després em moro d'enveja al veure les fotos
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
jajaja, aixó es lo bo d'anar als llocs amb en Noel, que sempre t'endurás un bon record dels llocs on hem passat.
Vinga, a la proxima ja saps, t'esperem !!
Vinga, a la proxima ja saps, t'esperem !!
Invitat- Invitat
Ostras ja us em trovat a faltar a més d'un i de dos i de tres eh...aquell torpedo de color vermell...aquelles burretes de color blau...aaix...em trovat a faltar també al culpable de tot això...jeje el sussno..on t'has ficat Angel!!! cachis... A veure si no fa massa(Felipe) calor aquest Diumenge i ens tornem a trovar uns quants..
Que vagi molt bé el primer dia de feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOALA- ADMT
Molt guapes les fotos..i el q es va endu un bon record va ser El Fuentes q va tenir el plaer de coneixer gent d'ADMT...jajaja
V'sssssssssss
V'sssssssssss
FUENTES DE RAIER
NOIS , JA SE QUE FEIA EL FUENTES A CELLERS , VA ANAR AL NOGUERA RIBAGORÇANA A BAIXAR PEL RIU AMB ELS RAIERS ( LA MANYANA D'AVUI )
EM SEMBLA QUE EL TIO TAMBE ES MOTARD , TE UNA HARLEY CREC
VSSSSS
RUBEN
EM SEMBLA QUE EL TIO TAMBE ES MOTARD , TE UNA HARLEY CREC
VSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
Osita sou uns craks!!! El que més m'ha molat es veureus a tots amb els polos d'ADMT. Esteu gaupissims.
eiiiiiiiiiiiiiii
cagontot, vai fer tard per la nit i em vaig sobar, bleeeeeeeeezzzzZZz
procurare q no torni a passar, ja em va saber greu, grrrrrrrrrrrrrr..
ñaongggggggggggggggA
cagontot, vai fer tard per la nit i em vaig sobar, bleeeeeeeeezzzzZZz
procurare q no torni a passar, ja em va saber greu, grrrrrrrrrrrrrr..
ñaongggggggggggggggA
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
i sempre fa la mateixa cara......
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s