Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
algu surt aquest diumenge dia 13 ?
+2
KOALA
Panotxa
6 participantes
Pàgina 1 de 1
algu surt aquest diumenge dia 13 ?
doncs comença a fer calor,a les 12 el sol ja apreta.
algu vol quedar aquest diumenge a les 8 al dalmau per sortir a les 8.30 i fer una sortideta pel pla de lleida( podriem esmorzar per la zona de linyola,Arbeca...)i a les 12 a casa
una cosa senzilla que fa calor
V'sss!
algu vol quedar aquest diumenge a les 8 al dalmau per sortir a les 8.30 i fer una sortideta pel pla de lleida( podriem esmorzar per la zona de linyola,Arbeca...)i a les 12 a casa
una cosa senzilla que fa calor
V'sss!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: algu surt aquest diumenge dia 13 ?
Doncs la veritat es que es una bona idea, ja que sempre quedem a les 9 i acabem sortin pasades les 9:30 i entre una cosa i una altra sempre enganxem la calor a mitja ruta.
Per mi cap problema, a veure si s'anima més gent.
V'sss
Per mi cap problema, a veure si s'anima més gent.
V'sss
Invitat- Invitat
Eiiiiiiii Joker si la culpa es teva tio!!! sempre xerran amb tothom jajajajjaa!!!
JO treballo a la nit en un concert a El Cogul de Tècnic de so(no canto eh) jiijiji i plegaré sobre les 5 o aixi...pero com ja sabeu..jo m'eixeco a l'hora que faci falta!!!!!!!!!!
CONTEU AMB MI!!!!!
JO treballo a la nit en un concert a El Cogul de Tècnic de so(no canto eh) jiijiji i plegaré sobre les 5 o aixi...pero com ja sabeu..jo m'eixeco a l'hora que faci falta!!!!!!!!!!
CONTEU AMB MI!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Hola Noel !!!! jejejeje
També ets técnic de so? Per casualitat no seras mecánic de motos? Com que fas de tot... jejejeje es broma.
Que vindras aquesta tarde-nit al Lousiana? Porta la càmera, eh !!
V'sss
També ets técnic de so? Per casualitat no seras mecánic de motos? Com que fas de tot... jejejeje es broma.
Que vindras aquesta tarde-nit al Lousiana? Porta la càmera, eh !!
V'sss
Invitat- Invitat
Si em veig amb forces d'aixecarme el diumege per sortir a les 8..., conteu ami tambe
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Clar que si home !!!
Tens que vindre, que fa dies que no vens per aqui i te posarem falta !!! jejeje
Vinga, anima't a venir !!!
V'sss
Tens que vindre, que fa dies que no vens per aqui i te posarem falta !!! jejeje
Vinga, anima't a venir !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Hola que tal, conteu amb mi per diumenge, no se com em sentarà lo de matinar però bueno, ho intentarem.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Ei, alguns de vosaltres sabeu perque no puc venir, estaré uns dies fora. Intentare conectar-me per veure com us porteu. Per aquest diumenge mireu el temps eh... cuidadin.
Proposta per demà:
La meva xurri i jo sobre les 12 a l'hora de la tornada a Lleida, tirarem cap a la platja amb moto a pendre una mica el solet...aixi jo estic content i ella tmb jejeje.
So algú s'anima , bossa amb tovallola, banyador i Xancles i cap a la platjeta...
La meva xurri i jo sobre les 12 a l'hora de la tornada a Lleida, tirarem cap a la platja amb moto a pendre una mica el solet...aixi jo estic content i ella tmb jejeje.
So algú s'anima , bossa amb tovallola, banyador i Xancles i cap a la platjeta...
KOALA- ADMT
eiiiiiiiiiiiiiiiii
jo tambe vindre amb algu altre mes, prometo q no em sobare
fins dema
ñaoinggggggggggggA
jo tambe vindre amb algu altre mes, prometo q no em sobare
fins dema
ñaoinggggggggggggA
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Espero que aigi anat molt be, ja estic esperant per veure les fotos!! Jo no e pogut vindre, i ara fins d'aqui dos setmanetes no sortire aixi que ja fins al dia 27 si tot va be, ja tindre un mono...
V'S i fins molt aviat!!
V'S i fins molt aviat!!
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
Moto : HONDA CBR 600 RR
Motos + ADMT = Una sortida de P. Mare....
Siiiiii, va anar molt be, vam fer una ruta interesant, un esmorsar molt bo i les fotos d'en Noel segur que seran guapes com sempre. A sobre el temps (pel meu gust), estabe molt be, una temperatura bastant bona per anar amb moto. jejeje
Vinga, t'esperem eh !!
V'sss
Siiiiii, va anar molt be, vam fer una ruta interesant, un esmorsar molt bo i les fotos d'en Noel segur que seran guapes com sempre. A sobre el temps (pel meu gust), estabe molt be, una temperatura bastant bona per anar amb moto. jejeje
Vinga, t'esperem eh !!
V'sss
Invitat- Invitat
Impressionant reportatge fotogràfic, si senyor, felicitats.
Algú es pot encarregar de fer soci d'ADMT al peaso de crak que es nombrat caballer pel Noel?
No pot ser que a un personatge així no l'haguem fixat encara...
Algú es pot encarregar de fer soci d'ADMT al peaso de crak que es nombrat caballer pel Noel?
No pot ser que a un personatge així no l'haguem fixat encara...
Molt guapes les fotos i els montatjes... jejeje i ja no parlem de les portades que s'inventa el Noel, tu vas fer un nombrament de caballer, jo a tu et nomano "Mr. Camera on Board" perque fas fotos en cualsevol moment i condició... jejeje de bon rotllo !!!
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Ja s'ha fet soci en Rafa menos mal!!! jijijiiji bueno referent a les fotos...algun dia potser m'haureu d'arroplegar que em menjare alguna curva.. Bienvenido Rafa!!! ya se que no tienes internete pero bueno...casi mejor porque cuando te veas en las fotos jajajaja l'heu de coneixer es tot un personatge!!!!! i molt bona persona...ciauuuuuuuu
KOALA- ADMT
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum