Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6č Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Rodada al circuīt d'Alcarrās
5 participantes
Pāgina 1 de 1
Rodada al circuīt d'Alcarrās
El dia 10/08/08 Rodi i Pavi motos organitzen una rodada al circuīt d'Alcarrās.
La rodada serā amb brigheston i els q volgeu anar haureu de muntar un joc de rodes al Pavi amb un descompte molt important, al voltant del 30%; el muntatge serā gratuīt i s'haurā de pagar l'equilibat.
La rodada serā gratuita i només s'haura de pagar el seguro els que no sigui federats.
Els que tingueu que canviar pneumātics i/o vulgeu rodar pel curcuīt, q es una gozada; ja ho sabeu.
Per apuntar-se heu de trucar a Rodi o a Pavi motos.
V'ssssssssssssssssss
La rodada serā amb brigheston i els q volgeu anar haureu de muntar un joc de rodes al Pavi amb un descompte molt important, al voltant del 30%; el muntatge serā gratuīt i s'haurā de pagar l'equilibat.
La rodada serā gratuita i només s'haura de pagar el seguro els que no sigui federats.
Els que tingueu que canviar pneumātics i/o vulgeu rodar pel curcuīt, q es una gozada; ja ho sabeu.
Per apuntar-se heu de trucar a Rodi o a Pavi motos.
V'ssssssssssssssssss
VAL
JO DE MOMENT TINC GOMA , A LES DOS RODES , VA A SER QUE NO
VSSSSSS
RUBEN
VSSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nē de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Re: Rodada al circuīt d'Alcarrās
HOla Angel!!!!
UNa pregunteta...es obligatori anar amb mono de cuir o amb cordura es pot rodar? merci
UNa pregunteta...es obligatori anar amb mono de cuir o amb cordura es pot rodar? merci
KOALA- ADMT
- Nē de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Llastima que siguin brigheston, i aigui comprat un joc de rodes fa poc....aveure si montem algo per anar al circuit!!
I pel tema de del mono de cuir, no es obligatori, e vist correr gent amb cordura! aixi que aveure si veiem algun dia al circuit a aquesta BMW!!! Aixo si, no tenportis la camara dins, alli millor que les fotos ens les faigi algu altre e!!! jejeje
V's
I pel tema de del mono de cuir, no es obligatori, e vist correr gent amb cordura! aixi que aveure si veiem algun dia al circuit a aquesta BMW!!! Aixo si, no tenportis la camara dins, alli millor que les fotos ens les faigi algu altre e!!! jejeje
V's
ACASTELL- Conegut
- Nē de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Pel q fa a la cordura es pot anar pero ha d'anar lligada (amb cremallera) per si caus.
Pel q fa al circuīt este'm montat la segona ediciķ del curset amb el Pavi, q sera a Calafat ja q a Alcarras estā tot ple fins l'any q be. Ja us informare'm del dia i les condicions.
V'sssssssssssssssss
Pel q fa al circuīt este'm montat la segona ediciķ del curset amb el Pavi, q sera a Calafat ja q a Alcarras estā tot ple fins l'any q be. Ja us informare'm del dia i les condicions.
V'sssssssssssssssss
Ostras que guapo !!
Llástima que jo també estic bastant be de neumátics...
Bueno, m'esperaré a la prķxima o a aquesta de Calafat, que tinc unes ganes de circuit...!!!
Ufff !!, ens veiem !!
Llástima que jo també estic bastant be de neumátics...
Bueno, m'esperaré a la prķxima o a aquesta de Calafat, que tinc unes ganes de circuit...!!!
Ufff !!, ens veiem !!
Invitat- Invitat
Si es monta algo per anar a alcarras, conteu ami!!
I als que vaigin a calafat segur que us nira molt be!! Esperem veure moltes fotos almenys!
V'S
I als que vaigin a calafat segur que us nira molt be!! Esperem veure moltes fotos almenys!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nē de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
jo les ting que muntar ,pero per muntales as de na al circuit o les pots muntar sense na al circuit
fleke- V.I.P
- Nē de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Les montes al Pavi motos i no fa falta anar al circuīt, pero es molt recomanable d'anar al circuīt, tinguis la moto q tinguis i agafes molta confianįa i es una experoencia molt bonica.
Pels q voleu iniciar-vos en el mon del circuīt dir-vos q pels aprenents es millor el de Calafat ja que es molt mes revirat amb la qual cosa aprens mes i cors menys amb la qual cosa te fas menos pupeta si tens la mala sort de caure.
El paviment estā millor el de alcarras pero es molt mes rapid i dona la sensacio de cangelis si fas rodades amb mes gent ( no curset) i te pasen per sota les pedres, jajaja; al menys a mi.
Animeuse i no us empenedireu.
V'ssssssssssssssssss
Pels q voleu iniciar-vos en el mon del circuīt dir-vos q pels aprenents es millor el de Calafat ja que es molt mes revirat amb la qual cosa aprens mes i cors menys amb la qual cosa te fas menos pupeta si tens la mala sort de caure.
El paviment estā millor el de alcarras pero es molt mes rapid i dona la sensacio de cangelis si fas rodades amb mes gent ( no curset) i te pasen per sota les pedres, jajaja; al menys a mi.
Animeuse i no us empenedireu.
V'ssssssssssssssssss
Pāgina 1 de 1
Permisos d'aquest fōrum:
No pots respondre a temes en aquest fōrum